Opis
Program:
ETAP I – SZKOLENIE
Regulamin ASG – omówienie zasad ASG panujących na międzynarodowych arenach.
Obozowe ASG - zasady rozgrywek ASG na obozach Vogue Travel. Zajęcia teoretyczne, podczas których przedstawione zostaną reguły gier na obozach.
Ćwiczenia w oddziale – zajęcia z pracy grupowej w oddziale oraz dyscypliny obejmujące podstawy musztry.
Replika ASG – przedstawienie głównych części, sposobu działania, regulowania oraz bezpiecznego eksploatowania replik ASG.
Operatorka – postawy strzeleckie, poruszanie się z repliką, czynniki celnego strzału oraz obsługa repliki w oparciu na palnym odpowiedniku.
Poligon - znany od lat na obozach Vogue Travel tor przeszkód.
Plansza do gier – przedstawienie mapy, na której odbywać się będą rozgrywki wraz z omówieniem najważniejszych punktów. Możliwość wprowadzenia modyfikacji wedle preferencji uczestników.
ETAP II – TAKTYKI
Taktyka Czerwona – pierwsza pomoc w warunkach bojowych, zabezpieczenia i ewakuowanie
Taktyka Czarna – zabezpieczanie budynków, pomieszczeń i innych, ciasnych przestrzeni
Taktyka Zielona – taktyka prowadzenia starć w lesie, formacje, poruszanie się w patrolu oraz wykorzystywanie lasu jako sprzymierzeńca
Taktyka Szara – zabezpieczenie VIP-a, przeprowadzenie go przez zagrożony teren oraz ewakuacja.
Sygnały rękami – czyli jak porozumieć się bez słów.
ROZGRYWKI SCENARIUSZOWE, CZYLI CZAS NA PRAKTYKĘ
Deathmatch – drużynowy, a może indywidualny? Klasyczna rozgrywka przełożona na ASG.
Wyniszczenie – jedno życie, ograniczony czas oraz przestrzeń. Kto przetrwa do końca? Stawisz czoła wyzwaniu?
CTF – przejmowanie flagi. Zdobądź flagę i przenieś ją do punktu zanim zrobi to przeciwnik.
Supremacja – punkt wyznaczony, flagi przygotowane - przejmij go, a potem broń. Czas na kolejny, klasyczny ale niezwykle wymagający tryb gry!
VIP – uratuj go, a następnie ewakuuj za wszelką cenę.
Konwój – asymetryczna rozgrywka, gdzie jedna drużyna musi przeprowadzić ładunek po wyznaczonej trasie, podczas gdy druga drużyna będzie próbować im przeszkodzić
Zrzut – trzy miejsca, trzy zrzuty. Kto w chaosie bitwy na koniec będzie mieć ich więcej? Przekonajmy się!
Bomba – terroryści i kontrterroryści, czyli rozgrywka, którą każdy zna i lubi. Będziesz plantować czy rozbrajać?
Turniej – niewielkie pole gry oraz ograniczony czas, to przepis na rozgrywkę niewybaczającą błędów. Zbierz oddział i ruszaj do boju.
... oraz wiele innych! - Każdy dzień, to kolejna rozgrywka, cele do zrealizowania i wystrzelone kulki kalibru 6mm.
NA LUZIE
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.
MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.
Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu
Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:
KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS
oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.
ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.
OFERTA WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH:
Aquapark, czyli water fun! – Wycieczka do aquaparku Nemo w Dąbrowie Górniczej, w którym skorzystamy z basenów i zakręconych zjeżdżali, zapewniając sobie idealną ochłodę w upalne dni. Koszt wycieczki 110 zł.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto
Wspinaczka skałkowa – wraz z instruktorem wspinaczki skałkowej ruszamy na szczyty jurajskich skałek. Będzie moc, siła i oczywiście mega zabawa! Poznacie trochę technik i sprzęt niezbędny do zabawy na skałkach. W końcu Jura Krakowsko-Częstochowska, to jedno z najciekawszych i najchętniej odwiedzanym miejsc do wspinaczki w Polsce. Koszt wycieczki 130 zł.
Wymagana odzież sportowa oraz lekkie i przyczepne obuwie sportowe.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 10 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Program na umowie (7d):
ETAP I – SZKOLENIE
Regulamin ASG – omówienie zasad ASG panujących na międzynarodowych arenach.
Obozowe ASG - zasady rozgrywek ASG na obozach Vogue Travel. Zajęcia teoretyczne, podczas których przedstawione zostaną reguły gier na obozach.
Ćwiczenia w oddziale – zajęcia z pracy grupowej w oddziale oraz dyscypliny obejmujące podstawy musztry.
Replika ASG – przedstawienie głównych części, sposobu działania, regulowania oraz bezpiecznego eksploatowania replik ASG.
Operatorka – postawy strzeleckie, poruszanie się z repliką, czynniki celnego strzału oraz obsługa repliki w oparciu na palnym odpowiedniku.
Poligon - znany od lat na obozach Vogue Travel tor przeszkód.
Plansza do gier – przedstawienie mapy, na której odbywać się będą rozgrywki wraz z omówieniem najważniejszych punktów. Możliwość wprowadzenia modyfikacji wedle preferencji uczestników.
ETAP II – TAKTYKI
Taktyka Czerwona – pierwsza pomoc w warunkach bojowych, zabezpieczenia i ewakuowanie
Taktyka Czarna – zabezpieczanie budynków, pomieszczeń i innych, ciasnych przestrzeni
Taktyka Zielona – taktyka prowadzenia starć w lesie, formacje, poruszanie się w patrolu oraz wykorzystywanie lasu jako sprzymierzeńca
Taktyka Szara – zabezpieczenie VIP-a, przeprowadzenie go przez zagrożony teren oraz ewakuacja.
Sygnały rękami – czyli jak porozumieć się bez słów.
ROZGRYWKI SCENARIUSZOWE, CZYLI CZAS NA PRAKTYKĘ
Deathmatch – drużynowy, a może indywidualny? Klasyczna rozgrywka przełożona na ASG.
Wyniszczenie – jedno życie, ograniczony czas oraz przestrzeń. Kto przetrwa do końca? Stawisz czoła wyzwaniu?
CTF – przejmowanie flagi. Zdobądź flagę i przenieś ją do punktu zanim zrobi to przeciwnik.
Supremacja – punkt wyznaczony, flagi przygotowane - przejmij go, a potem broń. Czas na kolejny, klasyczny ale niezwykle wymagający tryb gry!
VIP – uratuj go, a następnie ewakuuj za wszelką cenę.
Konwój – asymetryczna rozgrywka, gdzie jedna drużyna musi przeprowadzić ładunek po wyznaczonej trasie, podczas gdy druga drużyna będzie próbować im przeszkodzić
Zrzut – trzy miejsca, trzy zrzuty. Kto w chaosie bitwy na koniec będzie mieć ich więcej? Przekonajmy się!
Bomba – terroryści i kontrterroryści, czyli rozgrywka, którą każdy zna i lubi. Będziesz plantować czy rozbrajać?
Turniej – niewielkie pole gry oraz ograniczony czas, to przepis na rozgrywkę niewybaczającą błędów. Zbierz oddział i ruszaj do boju.
... oraz wiele innych! - Każdy dzień, to kolejna rozgrywka, cele do zrealizowania i wystrzelone kulki kalibru 6mm.
NA LUZIE
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.
MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.
Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu
Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:
KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS
oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.
ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.
Program na umowie (12d):
ETAP I – SZKOLENIE
Regulamin ASG – omówienie zasad ASG panujących na międzynarodowych arenach.
Obozowe ASG - zasady rozgrywek ASG na obozach Vogue Travel. Zajęcia teoretyczne, podczas których przedstawione zostaną reguły gier na obozach.
Ćwiczenia w oddziale – zajęcia z pracy grupowej w oddziale oraz dyscypliny obejmujące podstawy musztry.
Replika ASG – przedstawienie głównych części, sposobu działania, regulowania oraz bezpiecznego eksploatowania replik ASG.
Operatorka – postawy strzeleckie, poruszanie się z repliką, czynniki celnego strzału oraz obsługa repliki w oparciu na palnym odpowiedniku.
Poligon - znany od lat na obozach Vogue Travel tor przeszkód.
Plansza do gier – przedstawienie mapy, na której odbywać się będą rozgrywki wraz z omówieniem najważniejszych punktów. Możliwość wprowadzenia modyfikacji wedle preferencji uczestników.
ETAP II – TAKTYKI
Taktyka Czerwona – pierwsza pomoc w warunkach bojowych, zabezpieczenia i ewakuowanie
Taktyka Czarna – zabezpieczanie budynków, pomieszczeń i innych, ciasnych przestrzeni
Taktyka Zielona – taktyka prowadzenia starć w lesie, formacje, poruszanie się w patrolu oraz wykorzystywanie lasu jako sprzymierzeńca
Taktyka Szara – zabezpieczenie VIP-a, przeprowadzenie go przez zagrożony teren oraz ewakuacja.
Sygnały rękami – czyli jak porozumieć się bez słów.
ROZGRYWKI SCENARIUSZOWE, CZYLI CZAS NA PRAKTYKĘ
Deathmatch – drużynowy, a może indywidualny? Klasyczna rozgrywka przełożona na ASG.
Wyniszczenie – jedno życie, ograniczony czas oraz przestrzeń. Kto przetrwa do końca? Stawisz czoła wyzwaniu?
CTF – przejmowanie flagi. Zdobądź flagę i przenieś ją do punktu zanim zrobi to przeciwnik.
Supremacja – punkt wyznaczony, flagi przygotowane - przejmij go, a potem broń. Czas na kolejny, klasyczny ale niezwykle wymagający tryb gry!
VIP – uratuj go, a następnie ewakuuj za wszelką cenę.
Konwój – asymetryczna rozgrywka, gdzie jedna drużyna musi przeprowadzić ładunek po wyznaczonej trasie, podczas gdy druga drużyna będzie próbować im przeszkodzić
Zrzut – trzy miejsca, trzy zrzuty. Kto w chaosie bitwy na koniec będzie mieć ich więcej? Przekonajmy się!
Bomba – terroryści i kontrterroryści, czyli rozgrywka, którą każdy zna i lubi. Będziesz plantować czy rozbrajać?
Turniej – niewielkie pole gry oraz ograniczony czas, to przepis na rozgrywkę niewybaczającą błędów. Zbierz oddział i ruszaj do boju.
... oraz wiele innych! - Każdy dzień, to kolejna rozgrywka, cele do zrealizowania i wystrzelone kulki kalibru 6mm.
NA LUZIE
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.
MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.
Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu
Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:
KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS
oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.
ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.
Zakwaterowanie:
O OŚRODKU
W ośrodku Zajazd Jurajski zakwaterowani są uczestnicy i uczestniczki wakacji airsoftowych. Porządek i dyscyplina obozów ASG, tu łączą się z idealnie z górskim, leśnym i malowniczym krajobrazem Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Mieszanka to wyjątkowa, ale dzięki niej po wyczerpującym dniu, drużyna airsoftowa zrelaksuje się w pięknym otoczeniu. Dodatkowo skorzystamy w pełni z atrakcji regionalnych skałek i jaskiń.
JAK ŚPIMY?
W 3-, 4-, 5-osobowych pokojach oraz pokojach typu studio z pełnym węzłem sanitarnym, z czego część posiada balkony.
JAK JEMY?
3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja). Obóz rozpoczyna się obiadokolacją/kolacją, a kończy śniadaniem wraz z suchym prowiantem na drogę powrotną. Napoje oferowane są tylko w trakcie posiłków.
ADRES:
Ośrodek Wypoczynkowy "Zajazd Jurajski"
Podlesice 1
42-425 Kroczyce, k. Zawiercie
www.zajazdjurajski.pl
Transport:
Transport za dopłatą. Przejazd łączony autokarem/pociągiem do Katowic i autokarem do Podlesic pod opieką pilota tranzytowego z wyznaczonych miast w tabeli poniżej.
Dojazd i odbiór własny uczestników odbywa się w wyznaczonych godzinach. Ceny obejmują przejazd w obie strony. Godziny wyjazdów zostaną podane na 7 do 5 dni przed turnusem.
Dojazd własny odbywa się w godzinach: 14:00-16:00
Odbiór odbywa się w godzinach: 09:00-11:00
Informujemy, że transport należy wykupić zawsze w dwie strony z tego samego miejsca wyjazdu/powrotu, dotyczy to również dojazdu własnego.
Każdego uczestnika obozów korzystającego z transportu obowiązuje limit bagażu - 1 szt. bagażu głównego o wadze maksymalnej 20 kg.
PRZYSTANEK
MIEJSCE ZBIÓRKI
DOPŁATA
WYJAZD
POWRÓT
Gdańsk*
Dworzec Główny PKP, ul. Podwale Grodzkie 1
375 zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Katowice
Plac Manewrowy przy MCK (wjazd od ul. Olimpijskiej)
170 zł
12:00
14:00
Leszno
Parking przy KFC Rondo Gronowo
290 zł
07:15
18:30
Łódź
Stacja BP, ul. Kątna 1
280zł
08:15
17:15
Poznań
Dworzec Letni PKP, ul. Dworcowa, 300 m od Dworca Głównego
300zł
06:00
20:00
Warszawa
Parking przy Torwarze, ul. Łazienkowska 6A
290zł
06:00
19:30
Wrocław
al. Śląska, parking przy Zintegrowanym Węźle Przesiadkowym, przy stacji PKP Wrocław Stadion
280zł
08:30
17:00
*Przejazd na trasie Gdańsk - Katowice realizowany jest pociągiem IC/TLK pod opieką pilota Vogue Travel, II klasa z miejscami siedzącymi.
Przejazd do Podlesic z pozostałych miejscowości odbywa się z wybranego miejsca wyjazdu do Katowic autokarem pod opieką pilota Vogue Travel.
Z Katowic do Podlesic przejazd odbywa się autokarem uczestników obozów Vogue Travel pod opieką pilota Vogue Travel.
Przebieg tras ma charakter podglądowy, trasy mogą ulec niewielkim zmianom na 7 do 5 dni przed wyjazdem.
Uwagi praktyczne: