Obozy
Wiek uczestników: 13 - 18 lat
Kod oferty: #4LH-234

Obozy - Obóz ASG Milsim, Podlesice, Polska
Europa / Polska / Podlesice

Nasilająca się wojna hackerska pomiędzy wschodem, a zachodem doprowadziła do uszkodzenia systemów wczesnego wykrywania nieprzyjacielskich statków powietrznych. Na terenie Polandii nieprzyjaciel przeprowadził kilka udanych desantów spadochronowych, podczas których rozproszono niewielkie grupy jednostek specjalnych. Ich zadaniem jest szkolenie ugrupowań partyzanckich w celu destabilizacji pozostałych przy funkcjonowaniu systemów łączności naszego k...

Opis


Program:


Obóz ma charakter milsimowy. Cel stanowi przygotowanie uczestników do wielogodzinnego zadania.
W turnusach 11-dniowych do 12-godzinnego działania.
W turnusach 7-dniowych do 6-godzinnego działania. 

ETAP I - SZKOLENIE PODSTAWOWE


Pierwsza Pomoc Medyczna w warunkach bojowych oraz zasady udzielania pomocy – szkolenie z zakresu podstawowej wiedzy medycznej i udzielania pomocy. Obejmuje: sposoby na zabezpieczenie terenu, bezpieczną ewakuację rannego, opatrywanie ran postrzałowych, etc.
Przegląd wyposażenia – sprawdzenie przez kadrę wyposażenia wykorzystywanego przez uczestników w czasie trwania obozu pod kątem jego bezpieczeństwa (ochrona oczu i twarzy oraz repliki).
Regulamin bezpieczeństwa, w tym m.in. poprawne używanie okularów ochronnych i zasady postępowania w razie ich utraty, uszkodzenia, bądź zaparowania oraz omówienie zasad panujących w czasie rozgrywek ASG.
Zajęcia sportowe - ćwiczenia (wyjście na poligon sprawnościowy, szkolenie z marszu oraz musztry) mające na celu sprawdzenie, wzmocnienie sprawności i dyscypliny uczestników obozu.
Sygnały i komendy – zapoznanie uczestników i uczestniczek ze znaczeniem podstawowych meldunków, komend, sygnałów (bliskich i dalekich, ręcznych i dźwiękowych).
Orientacja w terenie – podstawowe przeszkolenie pozwalające na prawidłowe wykorzystanie mapy, określenie położenia, podanie współrzędnych i wyznaczenie kierunku marszu. Wszystko będzie wykorzystane bezpośrednio w czasie trwania finałowej symulacji militarnej.
Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie replik broni i rodzajów mundurów.
Wiedza praktyczna – odpowiedzi na nurtujące cię pytania. Zastrzyk wiedzy odnośnie wyposażenia, umundurowania i replik od weteranów z kadry, którzy chętnie dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem.
Przygotowanie do zadań – najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonywania powierzonych im zadań.
Wstępne omówienie symulacji – omówienie czym jest i na czym polega symulacja militarna będąca finałem obozu Mil-Sim. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników.  


ETAP II – STRZELNICA


Obsługa repliki – zapoznanie z repliką broni palnej w skali 1:1, napędzaną elektrycznie, strzelającą plastikową amunicją 6 mm oraz jej bezpiecznym użytkowaniem w praktyce.
Regulamin operatora – szczegółowe omówienie zasad operatora ASG i przekazanie informacji niezbędnych do uczestnictwa w rozgrywkach obozowych.
Taktyka zielona – przedstawienie i trening przeprowadzania działań na terenie leśnym - przemieszczanie się, przygotowanie i przejście do ataku, obrony, obserwacji, patrolu, organizacji tymczasowej bazy i zabezpieczaniu zrzutów wraz z ich transportem.
Strzelnica dynamiczna – wszechstronny trening strzelecki - postawy strzeleckie, wykorzystanie osłon, zaskoczenie przeciwnika oraz szybka i skuteczna eliminacja zagrożenia.
Fortyfikowanie terenu – poznasz podstawy tworzenia umocnień które mogą odegrać kluczową role w czasie wykonywania zadań.
Marsz sprawnościowy – patrol okolicy z podstawowym wyposażeniem i przy wykorzystaniu wcześniej trenowanych taktyk. Wszystko to ma na celu sprawdzenie przygotowania grupy przed symulacją.
Rozgrywki scenariuszowe obejmujące: team deathmatch, atak-obrona, capture the flag, bomba i zrzut - w zależności od preferencji uczestników.


ETAP III – SYMULACJA MILITARNA 12h lub 6h


Odprawa Bojowa wprowadzająca uczestników w rzeczywistość gry. Przeniknięcie do jej realiów, wyznaczenie dowódcy, podział na funkcje w zespole i odczytanie rozkazu bojowego - od tego momentu robi się poważnie.
Wymarsz  – zaplanowanie drogi w oparciu o zadania do wykonania zawarte w rozkazie, wymarsz z bazy.
Militarna rzeczywistość – nigdy nie wiesz, co cię może czekać. Znasz tylko swoje zadania oraz informacje przedstawione podczas odprawy. Sytuacja potrafi być bardzo dynamiczna jak i niepokojąco spokojna. Wszystko, czego się nauczyłeś może mieć kluczowe znaczenie!
Finał symulacji - trwająca dwanaście godzin (w zależności od pogody – obejmujące także godziny nocne) misja bojowa w lesie zbliża się ku końcowi. Dasz radę dotrwać do jej końca i wrócić żywy do bazy?  


Na luzie:


Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.


Wycieczka w programie:


Jaskinia Głęboka - zwiedzanie jaskini z przewodnikiem. Temperatura w jaskini spada do 8 stopni Celsjusza, dlatego wymagana jest cieplejsza odzież oraz sportowe obuwie.   


W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.

 

WYCIECZKI FAKULTATYWNE


Park linowy Podlesice! Adrenalina, zabawa i wyzwania, czyli wszystko czego nam latem potrzeba! Do zobaczenia w parku linowym, gdzie przejdziemy podstawowe szkolenie bezpieczeństwa i pod okiem instruktorów zmierzymy się z wybraną trasą. Jesteście gotowi? Koszt wycieczki 65 zł.
Warunkiem wyjazdu do aquaparku jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Pustynia, zamek i góra - poznajemy Jurę Krakowsko-Częstochowską! Wycieczka łączy w sobie kilka atrakcji: spacer po pustyni (jedynej w Polsce, a nawet w Europie) - Pustyni Błędowskiej, zwiedzanie Zamku w Ogrodzieńcu i zdobycie Góry Birów! Koszt wycieczki to 85 zł.
Warunkiem wyjazdu do aquaparku jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Wspinaczka skałkowa – wraz z instruktorem wspinaczki skałkowej spróbujemy naszych sił na jurajskich skałkach. Będzie moc i siła, a przede wszystkich dużo zabawy. Poznacie trochę technik i sprzęt niezbędny do zabawy w skałkach. W końcu Jura Krakowsko-Częstochowska to jedno z najciekawszych i najchętniej odwiedzanym miejsc do wspinaczki w Polsce. Koszt wycieczki to 95 zł.
Wymagana odzież sportowa oraz lekkie i przyczepne obuwie sportowe.    Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 10 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.  



Program na umowie (7d):



Obóz ma charakter milsimowy. Cel stanowi przygotowanie uczestników do wielogodzinnego zadania.
W turnusach 11-dniowych do 12-godzinnego działania.
W turnusach 7-dniowych do 6-godzinnego działania. 

ETAP I - SZKOLENIE PODSTAWOWE


Pierwsza Pomoc Medyczna w warunkach bojowych oraz zasady udzielania pomocy – szkolenie z zakresu podstawowej wiedzy medycznej i udzielania pomocy. Obejmuje: sposoby na zabezpieczenie terenu, bezpieczną ewakuację rannego, opatrywanie ran postrzałowych, etc.
Przegląd wyposażenia – sprawdzenie przez kadrę wyposażenia wykorzystywanego przez uczestników w czasie trwania obozu pod kątem jego bezpieczeństwa (ochrona oczu i twarzy oraz repliki).
Regulamin bezpieczeństwa, w tym m.in. poprawne używanie okularów ochronnych i zasady postępowania w razie ich utraty, uszkodzenia, bądź zaparowania oraz omówienie zasad panujących w czasie rozgrywek ASG.
Zajęcia sportowe - ćwiczenia (wyjście na poligon sprawnościowy, szkolenie z marszu oraz musztry) mające na celu sprawdzenie, wzmocnienie sprawności i dyscypliny uczestników obozu.
Sygnały i komendy – zapoznanie uczestników i uczestniczek ze znaczeniem podstawowych meldunków, komend, sygnałów (bliskich i dalekich, ręcznych i dźwiękowych).
Orientacja w terenie – podstawowe przeszkolenie pozwalające na prawidłowe wykorzystanie mapy, określenie położenia, podanie współrzędnych i wyznaczenie kierunku marszu. Wszystko będzie wykorzystane bezpośrednio w czasie trwania finałowej symulacji militarnej.
Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie replik broni i rodzajów mundurów.
Wiedza praktyczna – odpowiedzi na nurtujące cię pytania. Zastrzyk wiedzy odnośnie wyposażenia, umundurowania i replik od weteranów z kadry, którzy chętnie dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem.
Przygotowanie do zadań – najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonywania powierzonych im zadań.
Wstępne omówienie symulacji – omówienie czym jest i na czym polega symulacja militarna będąca finałem obozu Mil-Sim. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników.  


ETAP II – STRZELNICA


Obsługa repliki – zapoznanie z repliką broni palnej w skali 1:1, napędzaną elektrycznie, strzelającą plastikową amunicją 6 mm oraz jej bezpiecznym użytkowaniem w praktyce.
Regulamin operatora – szczegółowe omówienie zasad operatora ASG i przekazanie informacji niezbędnych do uczestnictwa w rozgrywkach obozowych.
Taktyka zielona – przedstawienie i trening przeprowadzania działań na terenie leśnym - przemieszczanie się, przygotowanie i przejście do ataku, obrony, obserwacji, patrolu, organizacji tymczasowej bazy i zabezpieczaniu zrzutów wraz z ich transportem.
Strzelnica dynamiczna – wszechstronny trening strzelecki - postawy strzeleckie, wykorzystanie osłon, zaskoczenie przeciwnika oraz szybka i skuteczna eliminacja zagrożenia.
Fortyfikowanie terenu – poznasz podstawy tworzenia umocnień które mogą odegrać kluczową role w czasie wykonywania zadań.
Marsz sprawnościowy – patrol okolicy z podstawowym wyposażeniem i przy wykorzystaniu wcześniej trenowanych taktyk. Wszystko to ma na celu sprawdzenie przygotowania grupy przed symulacją.
Rozgrywki scenariuszowe obejmujące: team deathmatch, atak-obrona, capture the flag, bomba i zrzut - w zależności od preferencji uczestników.


ETAP III – SYMULACJA MILITARNA 12h lub 6h


Odprawa Bojowa wprowadzająca uczestników w rzeczywistość gry. Przeniknięcie do jej realiów, wyznaczenie dowódcy, podział na funkcje w zespole i odczytanie rozkazu bojowego - od tego momentu robi się poważnie.
Wymarsz  – zaplanowanie drogi w oparciu o zadania do wykonania zawarte w rozkazie, wymarsz z bazy.
Militarna rzeczywistość – nigdy nie wiesz, co cię może czekać. Znasz tylko swoje zadania oraz informacje przedstawione podczas odprawy. Sytuacja potrafi być bardzo dynamiczna jak i niepokojąco spokojna. Wszystko, czego się nauczyłeś może mieć kluczowe znaczenie!
Finał symulacji - trwająca dwanaście godzin (w zależności od pogody – obejmujące także godziny nocne) misja bojowa w lesie zbliża się ku końcowi. Dasz radę dotrwać do jej końca i wrócić żywy do bazy?  


Na luzie:


Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.


Wycieczka w programie:


Jaskinia Głęboka - zwiedzanie jaskini z przewodnikiem. Temperatura w jaskini spada do 8 stopni Celsjusza, dlatego wymagana jest cieplejsza odzież oraz sportowe obuwie.   


W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.



Program na umowie (12d):



Obóz ma charakter milsimowy. Cel stanowi przygotowanie uczestników do wielogodzinnego zadania.
W turnusach 11-dniowych do 12-godzinnego działania.
W turnusach 7-dniowych do 6-godzinnego działania. 

ETAP I - SZKOLENIE PODSTAWOWE


Pierwsza Pomoc Medyczna w warunkach bojowych oraz zasady udzielania pomocy – szkolenie z zakresu podstawowej wiedzy medycznej i udzielania pomocy. Obejmuje: sposoby na zabezpieczenie terenu, bezpieczną ewakuację rannego, opatrywanie ran postrzałowych, etc.
Przegląd wyposażenia – sprawdzenie przez kadrę wyposażenia wykorzystywanego przez uczestników w czasie trwania obozu pod kątem jego bezpieczeństwa (ochrona oczu i twarzy oraz repliki).
Regulamin bezpieczeństwa, w tym m.in. poprawne używanie okularów ochronnych i zasady postępowania w razie ich utraty, uszkodzenia, bądź zaparowania oraz omówienie zasad panujących w czasie rozgrywek ASG.
Zajęcia sportowe - ćwiczenia (wyjście na poligon sprawnościowy, szkolenie z marszu oraz musztry) mające na celu sprawdzenie, wzmocnienie sprawności i dyscypliny uczestników obozu.
Sygnały i komendy – zapoznanie uczestników i uczestniczek ze znaczeniem podstawowych meldunków, komend, sygnałów (bliskich i dalekich, ręcznych i dźwiękowych).
Orientacja w terenie – podstawowe przeszkolenie pozwalające na prawidłowe wykorzystanie mapy, określenie położenia, podanie współrzędnych i wyznaczenie kierunku marszu. Wszystko będzie wykorzystane bezpośrednio w czasie trwania finałowej symulacji militarnej.
Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie replik broni i rodzajów mundurów.
Wiedza praktyczna – odpowiedzi na nurtujące cię pytania. Zastrzyk wiedzy odnośnie wyposażenia, umundurowania i replik od weteranów z kadry, którzy chętnie dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem.
Przygotowanie do zadań – najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonywania powierzonych im zadań.
Wstępne omówienie symulacji – omówienie czym jest i na czym polega symulacja militarna będąca finałem obozu Mil-Sim. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników.  


ETAP II – STRZELNICA


Obsługa repliki – zapoznanie z repliką broni palnej w skali 1:1, napędzaną elektrycznie, strzelającą plastikową amunicją 6 mm oraz jej bezpiecznym użytkowaniem w praktyce.
Regulamin operatora – szczegółowe omówienie zasad operatora ASG i przekazanie informacji niezbędnych do uczestnictwa w rozgrywkach obozowych.
Taktyka zielona – przedstawienie i trening przeprowadzania działań na terenie leśnym - przemieszczanie się, przygotowanie i przejście do ataku, obrony, obserwacji, patrolu, organizacji tymczasowej bazy i zabezpieczaniu zrzutów wraz z ich transportem.
Strzelnica dynamiczna – wszechstronny trening strzelecki - postawy strzeleckie, wykorzystanie osłon, zaskoczenie przeciwnika oraz szybka i skuteczna eliminacja zagrożenia.
Fortyfikowanie terenu – poznasz podstawy tworzenia umocnień które mogą odegrać kluczową role w czasie wykonywania zadań.
Marsz sprawnościowy – patrol okolicy z podstawowym wyposażeniem i przy wykorzystaniu wcześniej trenowanych taktyk. Wszystko to ma na celu sprawdzenie przygotowania grupy przed symulacją.
Rozgrywki scenariuszowe obejmujące: team deathmatch, atak-obrona, capture the flag, bomba i zrzut - w zależności od preferencji uczestników.


ETAP III – SYMULACJA MILITARNA 12h lub 6h


Odprawa Bojowa wprowadzająca uczestników w rzeczywistość gry. Przeniknięcie do jej realiów, wyznaczenie dowódcy, podział na funkcje w zespole i odczytanie rozkazu bojowego - od tego momentu robi się poważnie.
Wymarsz  – zaplanowanie drogi w oparciu o zadania do wykonania zawarte w rozkazie, wymarsz z bazy.
Militarna rzeczywistość – nigdy nie wiesz, co cię może czekać. Znasz tylko swoje zadania oraz informacje przedstawione podczas odprawy. Sytuacja potrafi być bardzo dynamiczna jak i niepokojąco spokojna. Wszystko, czego się nauczyłeś może mieć kluczowe znaczenie!
Finał symulacji - trwająca dwanaście godzin (w zależności od pogody – obejmujące także godziny nocne) misja bojowa w lesie zbliża się ku końcowi. Dasz radę dotrwać do jej końca i wrócić żywy do bazy?  


Na luzie:


Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.


Wycieczka w programie:


Jaskinia Głęboka - zwiedzanie jaskini z przewodnikiem. Temperatura w jaskini spada do 8 stopni Celsjusza, dlatego wymagana jest cieplejsza odzież oraz sportowe obuwie.   


W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.



Zakwaterowanie:

O OŚRODKU
W ośrodku Zajazd Jurajski zakwaterowani są uczestnicy i uczestniczki wakacji airsoftowych. Porządek i dyscyplina obozów ASG, tu łączą się z idealnie z górskim, leśnym i malowniczym krajobrazem Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Mieszanka to wyjątkowa, ale dzięki niej po wyczerpującym dniu, drużyna airsoftowa zrelaksuje się w pięknym otoczeniu. Dodatkowo skorzystamy w pełni z atrakcji regionalnych skałek i jaskiń.

JAK ŚPIMY?
W 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym oraz w pokojach typu studio, z czego część posiada balkony.

Turnus II zakwaterowanie w budynku Rancho (Zajazd Jurajski) w 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym oraz w pokojach typu studio, z czego część posiada balkony.

JAK JEMY?
3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja). Obóz rozpoczyna się obiadokolacją/kolacją, a kończy śniadaniem wraz z suchym prowiantem na drogę powrotną. Napoje oferowane są tylko w trakcie posiłków.

ADRES:
Ośrodek Wypoczynkowy "Zajazd Jurajski"
Podlesice 1
42-425 Kroczyce, k. Zawiercie

https://zajazdjurajski.pl/

Transport:

Transport za dopłatą. Przejazd łączony autokarem do Katowic i autokarem do Podlesic pod opieką pilota tranzytowego z wyznaczonych miast w tabeli poniżej.

 

Dojazd i odbiór własny uczestników odbywa się  w wyznaczonych godzinach. Ceny obejmują przejazd w obie strony. Godziny wyjazdów zostaną podane na 7 dni przed turnusem.

 

Dojazd własny odbywa się w godzinach: 14:00-16:00

Odbiór odbywa się w godzinach: 11:00-13:00

 

Informujemy, że transport należy wykupić zawsze w dwie strony z tego samego miejsca wyjazdu/powrotu, dotyczy to również dojazdu własnego.

 

Każdego uczestnika obozów korzystającego z transportu obowiązuje limit bagażu - 1 szt. bagażu głównego o wadze maksymalnej 20 kg.

 

 

PLANOWANY TRANSPORT:


Katowice, Dworzec autobusowy trzy ul. Piotra Skargi 1, cena: 110zł, wyjazd: 13:30, powrót: 11:30
Leszno, Parking przy KFC Rondo Gronowo, cena: 220zł, wyjazd: 09:15, powrót: 15:45
Łódź, Stacja BP ul. Kątna 1, cena:  210zł, wyjazd: 11:15, powrót: 13:15
Poznań, Dworzec Letni PKP ul. Dworcowa, 300 m od Dworca Głównego, cena: 200zł, wyjazd: 08:00, powrót: 17:00
Warszawa, Parking przy Torwarze ul. Łazienkowska 6A, cena: 220zł, wyjazd: 09:00, powrót: 15:30
Wrocław, al. Śląska parking przy Zintegrowanym Węźle Przesiadkowym przy stacji PKP Wrocław Stadion, cena: 210zł, wyjazd: 10:45, powrót: 14:15


 

Przejazd do Podlesic odbywa się z wybranego miejsca wyjazdu pod opieką pilota Vogue Travel.

Dbamy o komfort dzieci w trakcie jazdy, dlatego proponujemy 2 osobne trasy dojazdu, aby skrócić do minimum czas przejazdu.

Uwagi praktyczne:

Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu Milsim:


Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;
Bielizna, czyli 5 par cienkich skarpetek za kostkę i jedne grubsze;
Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;
Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;
Karimata i śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;
Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;
Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;
Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;
Niezbędnik: łyżka, widelec i nóż, czyli element osobisty obowiązkowy;
Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;
Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.


Apteczka podstawowa osobista:


bandaż;
plastry z opatrunkiem;
gaziki odkażające;
mała gaza.


 

ORGANIZATOR ZAPEWNIA: replikę, kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.

Repliki do dyspozycji uczestników:

Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu

Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:

KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS

oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.

ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Zalecamy uczestnikom zabranie własnych masek ochronnych na twarz.

Nasilająca się wojna hackerska pomiędzy wschodem, a zachodem doprowadziła do uszkodzenia systemów wczesnego wykrywania nieprzyjacielskich statków powietrznych. Na terenie Polandii nieprzyjaciel przeprowadził kilka udanych desantów spadochronowych, podczas których rozproszono niewielkie grupy jednostek specjalnych. Ich zadaniem jest szkolenie ugrupowań partyzanckich w celu destabilizacji pozostałych przy funkcjonowaniu systemów łączności naszego kraju. Wszystkie ich działania mają na celu „zmiękczenie” naszych sił głównych, które pozbawione łączności staną się ślepe i głuche, a tym samym - nieskuteczne. Jeżeli dojdzie do otwartego konfliktu zbrojnego i inwazji lądowej, sprawi to, że staniemy się łatwym celem. Postanawiasz dołączyć do nowo powstałych jednostek do walki z partyzantami, których głównym zadaniem jest odnajdowanie i likwidowanie szkoleniowców. Zadanie należy do trudnych… ale twoi instruktorzy nauczą wszystkiego, co potrzebne.

Program ramowy


Obóz ma charakter milsimowy. Cel stanowi przygotowanie uczestników do wielogodzinnego zadania.

W turnusach 11-dniowych do 12-godzinnego działania.

W turnusach 7-dniowych do 6-godzinnego działania. 



ETAP I - SZKOLENIE PODSTAWOWE




  • Pierwsza Pomoc Medyczna w warunkach bojowych oraz zasady udzielania pomocy – szkolenie z zakresu podstawowej wiedzy medycznej i udzielania pomocy. Obejmuje: sposoby na zabezpieczenie terenu, bezpieczną ewakuację rannego, opatrywanie ran postrzałowych, etc.

  • Przegląd wyposażenia – sprawdzenie przez kadrę wyposażenia wykorzystywanego przez uczestników w czasie trwania obozu pod kątem jego bezpieczeństwa (ochrona oczu i twarzy oraz repliki).

  • Regulamin bezpieczeństwa, w tym m.in. poprawne używanie okularów ochronnych i zasady postępowania w razie ich utraty, uszkodzenia, bądź zaparowania oraz omówienie zasad panujących w czasie rozgrywek ASG.

  • Zajęcia sportowe - ćwiczenia (wyjście na poligon sprawnościowy, szkolenie z marszu oraz musztry) mające na celu sprawdzenie, wzmocnienie sprawności i dyscypliny uczestników obozu.

  • Sygnały i komendy – zapoznanie uczestników i uczestniczek ze znaczeniem podstawowych meldunków, komend, sygnałów (bliskich i dalekich, ręcznych i dźwiękowych).

  • Orientacja w terenie – podstawowe przeszkolenie pozwalające na prawidłowe wykorzystanie mapy, określenie położenia, podanie współrzędnych i wyznaczenie kierunku marszu. Wszystko będzie wykorzystane bezpośrednio w czasie trwania finałowej symulacji militarnej.

  • Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie replik broni i rodzajów mundurów.

  • Wiedza praktyczna – odpowiedzi na nurtujące cię pytania. Zastrzyk wiedzy odnośnie wyposażenia, umundurowania i replik od weteranów z kadry, którzy chętnie dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem.

  • Przygotowanie do zadań – najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonywania powierzonych im zadań.

  • Wstępne omówienie symulacji – omówienie czym jest i na czym polega symulacja militarna będąca finałem obozu Mil-Sim. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników.  



ETAP II – STRZELNICA




  • Obsługa repliki – zapoznanie z repliką broni palnej w skali 1:1, napędzaną elektrycznie, strzelającą plastikową amunicją 6 mm oraz jej bezpiecznym użytkowaniem w praktyce.

  • Regulamin operatora – szczegółowe omówienie zasad operatora ASG i przekazanie informacji niezbędnych do uczestnictwa w rozgrywkach obozowych.

  • Taktyka zielona – przedstawienie i trening przeprowadzania działań na terenie leśnym - przemieszczanie się, przygotowanie i przejście do ataku, obrony, obserwacji, patrolu, organizacji tymczasowej bazy i zabezpieczaniu zrzutów wraz z ich transportem.

  • Strzelnica dynamiczna – wszechstronny trening strzelecki - postawy strzeleckie, wykorzystanie osłon, zaskoczenie przeciwnika oraz szybka i skuteczna eliminacja zagrożenia.

  • Fortyfikowanie terenu – poznasz podstawy tworzenia umocnień które mogą odegrać kluczową role w czasie wykonywania zadań.

  • Marsz sprawnościowy – patrol okolicy z podstawowym wyposażeniem i przy wykorzystaniu wcześniej trenowanych taktyk. Wszystko to ma na celu sprawdzenie przygotowania grupy przed symulacją.

  • Rozgrywki scenariuszowe obejmujące: team deathmatch, atak-obrona, capture the flag, bomba i zrzut - w zależności od preferencji uczestników.



ETAP III – SYMULACJA MILITARNA 12h lub 6h




  • Odprawa Bojowa wprowadzająca uczestników w rzeczywistość gry. Przeniknięcie do jej realiów, wyznaczenie dowódcy, podział na funkcje w zespole i odczytanie rozkazu bojowego - od tego momentu robi się poważnie.

  • Wymarsz  – zaplanowanie drogi w oparciu o zadania do wykonania zawarte w rozkazie, wymarsz z bazy.

  • Militarna rzeczywistość – nigdy nie wiesz, co cię może czekać. Znasz tylko swoje zadania oraz informacje przedstawione podczas odprawy. Sytuacja potrafi być bardzo dynamiczna jak i niepokojąco spokojna. Wszystko, czego się nauczyłeś może mieć kluczowe znaczenie!

  • Finał symulacji - trwająca dwanaście godzin (w zależności od pogody – obejmujące także godziny nocne) misja bojowa w lesie zbliża się ku końcowi. Dasz radę dotrwać do jej końca i wrócić żywy do bazy?  



Na luzie:




  • Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.

  • Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.

  • Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.



Wycieczka w programie:




  • Jaskinia Głęboka - zwiedzanie jaskini z przewodnikiem. Temperatura w jaskini spada do 8 stopni Celsjusza, dlatego wymagana jest cieplejsza odzież oraz sportowe obuwie.   



W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.



 



WYCIECZKI FAKULTATYWNE




  • Park linowy Podlesice! Adrenalina, zabawa i wyzwania, czyli wszystko czego nam latem potrzeba! Do zobaczenia w parku linowym, gdzie przejdziemy podstawowe szkolenie bezpieczeństwa i pod okiem instruktorów zmierzymy się z wybraną trasą. Jesteście gotowi? Koszt wycieczki 65 zł.

    Warunkiem wyjazdu do aquaparku jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.

  • Pustynia, zamek i góra - poznajemy Jurę Krakowsko-Częstochowską! Wycieczka łączy w sobie kilka atrakcji: spacer po pustyni (jedynej w Polsce, a nawet w Europie) - Pustyni Błędowskiej, zwiedzanie Zamku w Ogrodzieńcu i zdobycie Góry Birów! Koszt wycieczki to 85 zł.

    Warunkiem wyjazdu do aquaparku jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.

  • Wspinaczka skałkowa – wraz z instruktorem wspinaczki skałkowej spróbujemy naszych sił na jurajskich skałkach. Będzie moc i siła, a przede wszystkich dużo zabawy. Poznacie trochę technik i sprzęt niezbędny do zabawy w skałkach. W końcu Jura Krakowsko-Częstochowska to jedno z najciekawszych i najchętniej odwiedzanym miejsc do wspinaczki w Polsce. Koszt wycieczki to 95 zł.

    Wymagana odzież sportowa oraz lekkie i przyczepne obuwie sportowe.    Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 10 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.  



Uwagi

Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu Milsim:




  • Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;

  • Bielizna, czyli 5 par cienkich skarpetek za kostkę i jedne grubsze;

  • Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;

  • Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;

  • Karimata i śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;

  • Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;

  • Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;

  • Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;

  • Niezbędnik: łyżka, widelec i nóż, czyli element osobisty obowiązkowy;

  • Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;

  • Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.



Apteczka podstawowa osobista:




  • bandaż;

  • plastry z opatrunkiem;

  • gaziki odkażające;

  • mała gaza.



 



ORGANIZATOR ZAPEWNIA: replikę, kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.



Repliki do dyspozycji uczestników:



Cyma0.48 - replika AKM

Cyma 0.45 - replika AKSu



Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:



KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS

REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS

KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS



oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.



ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Zalecamy uczestnikom zabranie własnych masek ochronnych na twarz.


O OŚRODKU

W ośrodku Zajazd Jurajski zakwaterowani są uczestnicy i uczestniczki wakacji airsoftowych. Porządek i dyscyplina obozów ASG, tu łączą się z idealnie z górskim, leśnym i malowniczym krajobrazem Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Mieszanka to wyjątkowa, ale dzięki niej po wyczerpującym dniu, drużyna airsoftowa zrelaksuje się w pięknym otoczeniu. Dodatkowo skorzystamy w pełni z atrakcji regionalnych skałek i jaskiń.



JAK ŚPIMY?

W 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym oraz w pokojach typu studio, z czego część posiada balkony.



Turnus II zakwaterowanie w budynku Rancho (Zajazd Jurajski) w 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym oraz w pokojach typu studio, z czego część posiada balkony.



JAK JEMY?

3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja). Obóz rozpoczyna się obiadokolacją/kolacją, a kończy śniadaniem wraz z suchym prowiantem na drogę powrotną. Napoje oferowane są tylko w trakcie posiłków.



ADRES:

Ośrodek Wypoczynkowy "Zajazd Jurajski"

Podlesice 1

42-425 Kroczyce, k. Zawiercie



https://zajazdjurajski.pl/


Terminy i ceny 3

10.08 - 16.08.2021 6 dni
Zakwaterowanie: Miejsce w pokoju
1253.00 zł
 / osoba
17.08 - 23.08.2021 6 dni
Zakwaterowanie: Miejsce w pokoju
1203.00 zł
 / osoba
24.08 - 30.08.2021 6 dni
Zakwaterowanie: Miejsce w pokoju
1203.00 zł
 / osoba
Ilość miejsc w promocji ograniczona!

Dopłaty obowiązkowe

Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG)
2 PLN
Fundusz Pomocowy (TFP)
2 PLN

Dopłaty opcjonalne

Płytka ze zdjęciami
35 PLN
Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji UNIQA 7 dni
63 PLN
Wycieczka Park linowy
65 PLN
Wspinaczka skałkowa
95 PLN
Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji UNIQA 7 dni rozszerzone o choroby przewlekłe
113 PLN

Transport

Autokar
Miejscowość Godz. odjazdu Miejsce zbiórki Cena
Dojazd własny 14:00 Dojazd własny Dopłata 0 zł
Poznań 08:00 Poznań Dopłata 230 zł
Leszno 09:15 Leszno Dopłata 220 zł
Wrocław 10:45 Wrocław Dopłata 210 zł
Katowice 13:30 Katowice Dopłata 110 zł
Warszawa 09:00 Warszawa Dopłata 220 zł
Łódź 11:15 Łódź Dopłata 210 zł
Autokar
Miejscowość Godz. odjazdu Miejsce zbiórki Cena
Dojazd własny 14:00 Dojazd własny Dopłata 0 zł
Poznań 08:00 Poznań Dopłata 230 zł
Leszno 09:15 Leszno Dopłata 220 zł
Wrocław 10:45 Wrocław Dopłata 210 zł
Katowice 13:30 Katowice Dopłata 110 zł
Warszawa 09:00 Warszawa Dopłata 220 zł
Łódź 11:15 Łódź Dopłata 210 zł
Autokar
Miejscowość Godz. odjazdu Miejsce zbiórki Cena
Dojazd własny 14:00 Dojazd własny Dopłata 0 zł
Poznań 08:00 Poznań Dopłata 230 zł
Leszno 09:15 Leszno Dopłata 220 zł
Wrocław 10:45 Wrocław Dopłata 210 zł
Katowice 13:30 Katowice Dopłata 110 zł
Warszawa 09:00 Warszawa Dopłata 220 zł
Łódź 11:15 Łódź Dopłata 210 zł

  • zakwaterowanie i wyżywienie 3 posiłki dziennie oraz podwieczorek;

  • realizację programu;

  • opiekę wykwalifikowanej kadry pedagogicznej oraz instruktorów;

  • sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć: replikę, 2000 kulek na uczestnika, mundur (na czas trwania obozu);

  • pamiątkową koszulkę;

  • nagrody dla zwycięzców rywalizacji obozowej;

  • opiekę medyczną;

  • ubezpieczenie NNW (10.000zł);

  • Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 0zł;

  • wycieczkę do Jaskini Głębokiej.



  • dojazdu transportem organizowanym przez Vogue Travel;

  • opłaty ubezpieczenia od rezygnacji z obozu;

  • wycieczek fakultatywnych;

  • gadżetów Vogue Travel;

  • napojów między posiłkami.



Notice: Undefined offset: 3 in /home/apps/wczasyletnie.pl/product.php on line 675

Masz pytanie o tą ofertę?

Skontaktuj się z działem informacji porzez ten formularz. Odpowiemy szybko, jak tylko to możliwe.

Podobne oferty