Obozy
Wiek uczestników: 12 - 18 lat
Kod oferty: #4LH-234

Obozy - Obóz ASG Milsim, Podlesice, Polska
Europa / Polska / Podlesice

Stań twarzą w twarz z wrogiem w walce o wolność okupowanej Pollandii. Twoim zadaniem jest przywrócenie ładu na jej terytorium. Pollandia ugniata się pod ciężarem dyktatury Federacji Morandii, która całe hektary zamienia w wyniszczone pożogą klepiska. Wszelkie rebelie i próby wyswobodzenia krainy są bezlitośnie i sprawnie tłumione przez liczne i dobrze zorganizowane wojsko okupanta. Informacje o tragicznej sytuacji mieszkańców Polandii dotarły już...

Opis


Program:

Obóz ma charakter milsimowy. Cel stanowi przygotowanie uczestników do 12-godzinnego działania.

 

ETAP I - PRZYGOTOWANIE

 


Pierwsza Pomoc Medyczna w warunkach bojowych oraz zasady udzielania pomocy – szkolenie z zakresu podstawowej wiedzy medycznej i udzielania pomocy. Obejmuje: robienie noszy, sposoby na zabezpieczenie terenu, bezpieczną ewakuację, opatrywanie ran postrzałowych, etc.
Regulamin bezpieczeństwa, w tym m.in. poprawne używanie okularów ochronnych i zasady postępowania w razie ich utraty, uszkodzenia bądź zaparowania.
Zajęcia sportowe – ćwiczenia (wyjście na poligon sprawnościowy, szkolenie z marszu oraz musztry) mające na celu sprawdzenie i wzmocnienie sprawności uczestników akcji.
Sygnały i komendy – zapoznanie uczestników i uczestniczek ze znaczeniem podstawowych meldunków, komend, sygnałów (bliskich i dalekich), znaków świetlnych, ręcznych i dźwiękowych.
Orientacja w terenie – podstawowe przeszkolenie pozwalające na prawidłowe wykorzystanie mapy, określenie położenia, podanie współrzędnych i wyznaczenie kierunku marszu.
Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie (oraz poza nim) replik broni, rodzajów mundurów i wyposażenia.
Przygotowanie do zadań – najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonania powierzonego im zadania. Możliwość zapoznania się ze sprzętem.
MilSim podczas obozu IN TIME – prezentacja i omówienie regulaminu obozu MilSim. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników.


 

ETAP II – STRZELNICA

 


Regulamin operatora – szczegółowe omówienie zasad operatora ASG i przekazanie informacji niezbędnych do wzięcia udziału w obozowym pojedynku.
Obsługa repliki – wprowadzenie do sprzętu – zapoznanie z repliką broni palnej w skali 1:1, z plastikową, napędzaną elektrycznie amunicją 6 mm.
Postawa strzelecka – szkolenie ze strzelania dynamicznego i pozycyjnego, omówienie czynników celności, przygotowanie do wykonania 12-godzinnego zadania.
Działania – przygotowanie do obrony, szturmu, zabezpieczenia, wsparcia i obserwacji koniecznych w trakcie prowadzenia zwiadu, patrolowania i rozpoznawania terytorium.


ETAP III – KOSZARY

 


Budowa koszar – zorganizowanie sztabu, budowa koszar, obsadzenie stanowisk oraz rozdysponowanie sprzętu.
Trening sprawnościowy – ćwiczenia z wykorzystaniem wyposażenia, sprawdzające przygotowanie oraz mobilizację grupy przed misją.
Przygotowania – opanowanie umiejętności odbierania zrzutów, ich zabezpieczania oraz transportu.


 

ETAP IV – ROZGRYWKA 12h

 


Inscenizacja wprowadzająca uczestników w rzeczywistość gry. Przeniknięcie do jej realiów i rozpoczęcie zadania.
Scenariusz i karty zadań – prezentacja i szczegółowe omówienie scenariusza gry. Dowódcy frakcji otrzymują karty zadań.
Działania bojowe – wstęp do nocnych manewrów: rozpoznanie sytuacji, kontrola sprzętu i wyposażenia. Rozpoczęcie misji.
Finalne zadanie! Trwająca dwanaście godzin (w zależności od pogody – obejmujące także godziny nocne) misja bojowa w lesie, do której wykonania przygotujesz się w trakcie obozu.


 

Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu Milsim:

 

- Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;

- Bielizna, czyli 5 par cienkich skarpetek za kostkę i jedne grubsze;

- Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;

- Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;

- Karimata i śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;

- Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;

- Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;

- Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;

- Niezbędnik: łyżka, widelec i nóż, czyli element osobisty obowiązkowy; - Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;

- Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.

Apteczka podstawowa osobista:

- Bandaż.

- Plastry z opatrunkiem;

- gaziki odkażające;

- Mała gaza.

 

ORGANIZATOR ZAPEWNIA: replikę, kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.

 

Repliki do dyspozycji uczestników:

Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu

 

Na obóz można zabrać replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:

 

KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS

oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folie przeciwdeszczową.

 

ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Zalecamy uczestnikom zabranie własnych masek ochronnych na twarz.

 

Na luzie:


Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.


W turnusie V i VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.

 

Wycieczka w programie:

 


Jaskinia Głęboka - zwiedzanie jaskini z przewodnikiem. Temperatura w jaskini spada do 8 stopni Celsjusza, dlatego wymagana jest cieplejsza odzież oraz sportowe obuwie.


 


Wycieczki fakultatywne

    • Aquapark, czyli water fun! Zapraszamy na wycieczkę do Aquaparku Tarnowskie Góry. Przez 2h zrelaksujemy się w basenach i zaszalejemy korzystając ze zjeżdżalni. Wymagana legitymacja szkolna, strój kąpielowy, klapki basenowe oraz ręcznik basenowy. Koszt wycieczki to 80 zł.

Warunkiem wyjazdu do aquaparku jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
 
    • Wspinaczka skałkowa – wraz z instruktorem wspinaczki skałkowej spróbujemy naszych sił na jurajskich skałkach. Będzie moc i siła, a przede wszystkich dużo zabawy. Poznacie trochę technik i sprzęt niezbędny do zabawy w skałkach. W końcu Jura Krakowsko-Częstochowska to jedno z najciekawszych i najchętniej odwiedzanym miejsc do wspinaczki w Polsce. Koszt wycieczki to 95 zł.

Wymagana odzież sportowa oraz lekkie i przyczepne obuwie sportowe.

Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 10 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.

 


Program na umowie (7d):


Obóz ma charakter milsimowy. Cel stanowi przygotowanie uczestników do 12-godzinnego działania.

 

ETAP I - PRZYGOTOWANIE

 


Pierwsza Pomoc Medyczna w warunkach bojowych oraz zasady udzielania pomocy – szkolenie z zakresu podstawowej wiedzy medycznej i udzielania pomocy. Obejmuje: robienie noszy, sposoby na zabezpieczenie terenu, bezpieczną ewakuację, opatrywanie ran postrzałowych, etc.
Regulamin bezpieczeństwa, w tym m.in. poprawne używanie okularów ochronnych i zasady postępowania w razie ich utraty, uszkodzenia bądź zaparowania.
Zajęcia sportowe – ćwiczenia (wyjście na poligon sprawnościowy, szkolenie z marszu oraz musztry) mające na celu sprawdzenie i wzmocnienie sprawności uczestników akcji.
Sygnały i komendy – zapoznanie uczestników i uczestniczek ze znaczeniem podstawowych meldunków, komend, sygnałów (bliskich i dalekich), znaków świetlnych, ręcznych i dźwiękowych.
Orientacja w terenie – podstawowe przeszkolenie pozwalające na prawidłowe wykorzystanie mapy, określenie położenia, podanie współrzędnych i wyznaczenie kierunku marszu.
Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie (oraz poza nim) replik broni, rodzajów mundurów i wyposażenia.
Przygotowanie do zadań – najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonania powierzonego im zadania. Możliwość zapoznania się ze sprzętem.
MilSim podczas obozu IN TIME – prezentacja i omówienie regulaminu obozu MilSim. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników.


 

ETAP II – STRZELNICA

 


Regulamin operatora – szczegółowe omówienie zasad operatora ASG i przekazanie informacji niezbędnych do wzięcia udziału w obozowym pojedynku.
Obsługa repliki – wprowadzenie do sprzętu – zapoznanie z repliką broni palnej w skali 1:1, z plastikową, napędzaną elektrycznie amunicją 6 mm.
Postawa strzelecka – szkolenie ze strzelania dynamicznego i pozycyjnego, omówienie czynników celności, przygotowanie do wykonania 12-godzinnego zadania.
Działania – przygotowanie do obrony, szturmu, zabezpieczenia, wsparcia i obserwacji koniecznych w trakcie prowadzenia zwiadu, patrolowania i rozpoznawania terytorium.


ETAP III – KOSZARY

 


Budowa koszar – zorganizowanie sztabu, budowa koszar, obsadzenie stanowisk oraz rozdysponowanie sprzętu.
Trening sprawnościowy – ćwiczenia z wykorzystaniem wyposażenia, sprawdzające przygotowanie oraz mobilizację grupy przed misją.
Przygotowania – opanowanie umiejętności odbierania zrzutów, ich zabezpieczania oraz transportu.


 

ETAP IV – ROZGRYWKA 12h

 


Inscenizacja wprowadzająca uczestników w rzeczywistość gry. Przeniknięcie do jej realiów i rozpoczęcie zadania.
Scenariusz i karty zadań – prezentacja i szczegółowe omówienie scenariusza gry. Dowódcy frakcji otrzymują karty zadań.
Działania bojowe – wstęp do nocnych manewrów: rozpoznanie sytuacji, kontrola sprzętu i wyposażenia. Rozpoczęcie misji.
Finalne zadanie! Trwająca dwanaście godzin (w zależności od pogody – obejmujące także godziny nocne) misja bojowa w lesie, do której wykonania przygotujesz się w trakcie obozu.


 

Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu Milsim:

 

- Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;

- Bielizna, czyli 5 par cienkich skarpetek za kostkę i jedne grubsze;

- Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;

- Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;

- Karimata i śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;

- Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;

- Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;

- Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;

- Niezbędnik: łyżka, widelec i nóż, czyli element osobisty obowiązkowy; - Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;

- Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.

Apteczka podstawowa osobista:

- Bandaż.

- Plastry z opatrunkiem;

- gaziki odkażające;

- Mała gaza.

 

ORGANIZATOR ZAPEWNIA: replikę, kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.

 

Repliki do dyspozycji uczestników:

Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu

 

Na obóz można zabrać replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:

 

KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS

oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folie przeciwdeszczową.

 

ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Zalecamy uczestnikom zabranie własnych masek ochronnych na twarz.

 

Na luzie:


Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.


W turnusie V i VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.

 

Wycieczka w programie:

 


Jaskinia Głęboka - zwiedzanie jaskini z przewodnikiem. Temperatura w jaskini spada do 8 stopni Celsjusza, dlatego wymagana jest cieplejsza odzież oraz sportowe obuwie.



Program na umowie (12d):


Obóz ma charakter milsimowy. Cel stanowi przygotowanie uczestników do 12-godzinnego działania.

 

ETAP I - PRZYGOTOWANIE

 


Pierwsza Pomoc Medyczna w warunkach bojowych oraz zasady udzielania pomocy – szkolenie z zakresu podstawowej wiedzy medycznej i udzielania pomocy. Obejmuje: robienie noszy, sposoby na zabezpieczenie terenu, bezpieczną ewakuację, opatrywanie ran postrzałowych, etc.
Regulamin bezpieczeństwa, w tym m.in. poprawne używanie okularów ochronnych i zasady postępowania w razie ich utraty, uszkodzenia bądź zaparowania.
Zajęcia sportowe – ćwiczenia (wyjście na poligon sprawnościowy, szkolenie z marszu oraz musztry) mające na celu sprawdzenie i wzmocnienie sprawności uczestników akcji.
Sygnały i komendy – zapoznanie uczestników i uczestniczek ze znaczeniem podstawowych meldunków, komend, sygnałów (bliskich i dalekich), znaków świetlnych, ręcznych i dźwiękowych.
Orientacja w terenie – podstawowe przeszkolenie pozwalające na prawidłowe wykorzystanie mapy, określenie położenia, podanie współrzędnych i wyznaczenie kierunku marszu.
Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie (oraz poza nim) replik broni, rodzajów mundurów i wyposażenia.
Przygotowanie do zadań – najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonania powierzonego im zadania. Możliwość zapoznania się ze sprzętem.
MilSim podczas obozu IN TIME – prezentacja i omówienie regulaminu obozu MilSim. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników.


 

ETAP II – STRZELNICA

 


Regulamin operatora – szczegółowe omówienie zasad operatora ASG i przekazanie informacji niezbędnych do wzięcia udziału w obozowym pojedynku.
Obsługa repliki – wprowadzenie do sprzętu – zapoznanie z repliką broni palnej w skali 1:1, z plastikową, napędzaną elektrycznie amunicją 6 mm.
Postawa strzelecka – szkolenie ze strzelania dynamicznego i pozycyjnego, omówienie czynników celności, przygotowanie do wykonania 12-godzinnego zadania.
Działania – przygotowanie do obrony, szturmu, zabezpieczenia, wsparcia i obserwacji koniecznych w trakcie prowadzenia zwiadu, patrolowania i rozpoznawania terytorium.


ETAP III – KOSZARY

 


Budowa koszar – zorganizowanie sztabu, budowa koszar, obsadzenie stanowisk oraz rozdysponowanie sprzętu.
Trening sprawnościowy – ćwiczenia z wykorzystaniem wyposażenia, sprawdzające przygotowanie oraz mobilizację grupy przed misją.
Przygotowania – opanowanie umiejętności odbierania zrzutów, ich zabezpieczania oraz transportu.


 

ETAP IV – ROZGRYWKA 12h

 


Inscenizacja wprowadzająca uczestników w rzeczywistość gry. Przeniknięcie do jej realiów i rozpoczęcie zadania.
Scenariusz i karty zadań – prezentacja i szczegółowe omówienie scenariusza gry. Dowódcy frakcji otrzymują karty zadań.
Działania bojowe – wstęp do nocnych manewrów: rozpoznanie sytuacji, kontrola sprzętu i wyposażenia. Rozpoczęcie misji.
Finalne zadanie! Trwająca dwanaście godzin (w zależności od pogody – obejmujące także godziny nocne) misja bojowa w lesie, do której wykonania przygotujesz się w trakcie obozu.


 

Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu Milsim:

 

- Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;

- Bielizna, czyli 5 par cienkich skarpetek za kostkę i jedne grubsze;

- Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;

- Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;

- Karimata i śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;

- Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;

- Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;

- Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;

- Niezbędnik: łyżka, widelec i nóż, czyli element osobisty obowiązkowy; - Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;

- Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.

Apteczka podstawowa osobista:

- Bandaż.

- Plastry z opatrunkiem;

- gaziki odkażające;

- Mała gaza.

 

ORGANIZATOR ZAPEWNIA: replikę, kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.

 

Repliki do dyspozycji uczestników:

Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu

 

Na obóz można zabrać replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:

 

KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS

oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folie przeciwdeszczową.

 

ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Zalecamy uczestnikom zabranie własnych masek ochronnych na twarz.

 

Na luzie:


Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.


W turnusie V i VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.

 

Wycieczka w programie:

 


Jaskinia Głęboka - zwiedzanie jaskini z przewodnikiem. Temperatura w jaskini spada do 8 stopni Celsjusza, dlatego wymagana jest cieplejsza odzież oraz sportowe obuwie.



Zakwaterowanie:

O ośrodku

W ośrodku Zajazd Jurajski zakwaterowani są uczestnicy i uczestniczki wakacji airsoftowych. Porządek i dyscyplina obozów ASG, tu łączą się z idealnie z górskim, leśnym i malowniczym krajobrazem Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Mieszanka to wyjątkowa, ale dzięki niej po wyczerpującym dniu, drużyna airsoftowa zrelaksuje się w pięknym otoczeniu. Dodatkowo skorzystamy w pełni z atrakcji regionalnych skałek i jaskiń.

Jak śpimy?

W 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym oraz w pokojach typu studio, z czego część posiada balkony.

Turnus II zakwaterowanie w budynku Rancho (Zajazd Jurajski) w 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym oraz w pokojach typu studio, z czego część posiada balkony.

Jak jemy?

3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja), suchy prowiant a drogę powrotną.

Adres:

Ośrodek Wypoczynkowy "Zajazd Jurajski"
Podlesice 1
42-425 Kroczyce, k. Zawiercie
https://zajazdjurajski.pl/

Transport:


Uwagi praktyczne:

Stań twarzą w twarz z wrogiem w walce o wolność okupowanej Pollandii. Twoim zadaniem jest przywrócenie ładu na jej terytorium. Pollandia ugniata się pod ciężarem dyktatury Federacji Morandii, która całe hektary zamienia w wyniszczone pożogą klepiska. Wszelkie rebelie i próby wyswobodzenia krainy są bezlitośnie i sprawnie tłumione przez liczne i dobrze zorganizowane wojsko okupanta. Informacje o tragicznej sytuacji mieszkańców Polandii dotarły już do Republiki Rezusu. W odpowiedzi ta stojąca na straży sprawiedliwości frakcja wysyła swoje jednostki, które mają za zadanie wyswobodzenie tłamszonego przez Morandię społeczeństwa. To może być najważniejsze starcie w Twoim życiu!

Program ramowy

Obóz ma charakter milsimowy. Cel stanowi przygotowanie uczestników do 12-godzinnego działania.


 


ETAP I - PRZYGOTOWANIE


 



  • Pierwsza Pomoc Medyczna w warunkach bojowych oraz zasady udzielania pomocy – szkolenie z zakresu podstawowej wiedzy medycznej i udzielania pomocy. Obejmuje: robienie noszy, sposoby na zabezpieczenie terenu, bezpieczną ewakuację, opatrywanie ran postrzałowych, etc.

  • Regulamin bezpieczeństwa, w tym m.in. poprawne używanie okularów ochronnych i zasady postępowania w razie ich utraty, uszkodzenia bądź zaparowania.

  • Zajęcia sportowe – ćwiczenia (wyjście na poligon sprawnościowy, szkolenie z marszu oraz musztry) mające na celu sprawdzenie i wzmocnienie sprawności uczestników akcji.

  • Sygnały i komendy – zapoznanie uczestników i uczestniczek ze znaczeniem podstawowych meldunków, komend, sygnałów (bliskich i dalekich), znaków świetlnych, ręcznych i dźwiękowych.

  • Orientacja w terenie – podstawowe przeszkolenie pozwalające na prawidłowe wykorzystanie mapy, określenie położenia, podanie współrzędnych i wyznaczenie kierunku marszu.

  • Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie (oraz poza nim) replik broni, rodzajów mundurów i wyposażenia.

  • Przygotowanie do zadań – najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonania powierzonego im zadania. Możliwość zapoznania się ze sprzętem.

  • MilSim podczas obozu IN TIME – prezentacja i omówienie regulaminu obozu MilSim. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników.



 


ETAP II – STRZELNICA


 



  • Regulamin operatora – szczegółowe omówienie zasad operatora ASG i przekazanie informacji niezbędnych do wzięcia udziału w obozowym pojedynku.

  • Obsługa repliki – wprowadzenie do sprzętu – zapoznanie z repliką broni palnej w skali 1:1, z plastikową, napędzaną elektrycznie amunicją 6 mm.

  • Postawa strzelecka – szkolenie ze strzelania dynamicznego i pozycyjnego, omówienie czynników celności, przygotowanie do wykonania 12-godzinnego zadania.

  • Działania – przygotowanie do obrony, szturmu, zabezpieczenia, wsparcia i obserwacji koniecznych w trakcie prowadzenia zwiadu, patrolowania i rozpoznawania terytorium.



ETAP III – KOSZARY


 



  • Budowa koszar – zorganizowanie sztabu, budowa koszar, obsadzenie stanowisk oraz rozdysponowanie sprzętu.

  • Trening sprawnościowy – ćwiczenia z wykorzystaniem wyposażenia, sprawdzające przygotowanie oraz mobilizację grupy przed misją.

  • Przygotowania – opanowanie umiejętności odbierania zrzutów, ich zabezpieczania oraz transportu.



 


ETAP IV – ROZGRYWKA 12h


 



  • Inscenizacja wprowadzająca uczestników w rzeczywistość gry. Przeniknięcie do jej realiów i rozpoczęcie zadania.

  • Scenariusz i karty zadań – prezentacja i szczegółowe omówienie scenariusza gry. Dowódcy frakcji otrzymują karty zadań.

  • Działania bojowe – wstęp do nocnych manewrów: rozpoznanie sytuacji, kontrola sprzętu i wyposażenia. Rozpoczęcie misji.

  • Finalne zadanie! Trwająca dwanaście godzin (w zależności od pogody – obejmujące także godziny nocne) misja bojowa w lesie, do której wykonania przygotujesz się w trakcie obozu.



 


Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu Milsim:


 


- Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;


- Bielizna, czyli 5 par cienkich skarpetek za kostkę i jedne grubsze;


- Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;


- Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;


- Karimata i śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;


- Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;


- Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;


- Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;


- Niezbędnik: łyżka, widelec i nóż, czyli element osobisty obowiązkowy; - Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;


- Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.


Apteczka podstawowa osobista:


- Bandaż.


- Plastry z opatrunkiem;


- gaziki odkażające;


- Mała gaza.


 


ORGANIZATOR ZAPEWNIA: replikę, kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.


 


Repliki do dyspozycji uczestników:


Cyma0.48 - replika AKM

Cyma 0.45 - replika AKSu


 


Na obóz można zabrać replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:


 


KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS

REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS

KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS


oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folie przeciwdeszczową.


 


ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Zalecamy uczestnikom zabranie własnych masek ochronnych na twarz.


 


Na luzie:



  • Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.

  • Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.

  • Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.

  • Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.

  • Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.



W turnusie V i VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.


 


Wycieczka w programie:


 



  • Jaskinia Głęboka - zwiedzanie jaskini z przewodnikiem. Temperatura w jaskini spada do 8 stopni Celsjusza, dlatego wymagana jest cieplejsza odzież oraz sportowe obuwie.



 



Wycieczki fakultatywne



    • Aquapark, czyli water fun! Zapraszamy na wycieczkę do Aquaparku Tarnowskie Góry. Przez 2h zrelaksujemy się w basenach i zaszalejemy korzystając ze zjeżdżalni. Wymagana legitymacja szkolna, strój kąpielowy, klapki basenowe oraz ręcznik basenowy. Koszt wycieczki to 80 zł.



Warunkiem wyjazdu do aquaparku jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.

 

    • Wspinaczka skałkowa – wraz z instruktorem wspinaczki skałkowej spróbujemy naszych sił na jurajskich skałkach. Będzie moc i siła, a przede wszystkich dużo zabawy. Poznacie trochę technik i sprzęt niezbędny do zabawy w skałkach. W końcu Jura Krakowsko-Częstochowska to jedno z najciekawszych i najchętniej odwiedzanym miejsc do wspinaczki w Polsce. Koszt wycieczki to 95 zł.



Wymagana odzież sportowa oraz lekkie i przyczepne obuwie sportowe.



Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 10 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.



 



O ośrodku



W ośrodku Zajazd Jurajski zakwaterowani są uczestnicy i uczestniczki wakacji airsoftowych. Porządek i dyscyplina obozów ASG, tu łączą się z idealnie z górskim, leśnym i malowniczym krajobrazem Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Mieszanka to wyjątkowa, ale dzięki niej po wyczerpującym dniu, drużyna airsoftowa zrelaksuje się w pięknym otoczeniu. Dodatkowo skorzystamy w pełni z atrakcji regionalnych skałek i jaskiń.



Jak śpimy?



W 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym oraz w pokojach typu studio, z czego część posiada balkony.



Turnus II zakwaterowanie w budynku Rancho (Zajazd Jurajski) w 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym oraz w pokojach typu studio, z czego część posiada balkony.



Jak jemy?



3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja), suchy prowiant a drogę powrotną.



Adres:



Ośrodek Wypoczynkowy "Zajazd Jurajski"

Podlesice 1

42-425 Kroczyce, k. Zawiercie

https://zajazdjurajski.pl/


Terminy i ceny 5

10.07 - 21.07.2020 11 dni
Zakwaterowanie: Miejsce w pokoju
1899.00 zł
 / osoba
22.07 - 02.08.2020 11 dni
Zakwaterowanie: Miejsce w pokoju
1899.00 zł
 / osoba
03.08 - 14.08.2020 11 dni
Zakwaterowanie: Miejsce w pokoju
1899.00 zł
 / osoba
15.08 - 21.08.2020 6 dni
Zakwaterowanie: Miejsce w pokoju
1149.00 zł
 / osoba
22.08 - 28.08.2020 6 dni
Zakwaterowanie: Miejsce w pokoju
1099.00 zł
 / osoba
Ilość miejsc w promocji ograniczona!

Dopłaty opcjonalne

Płytka ze zdjęciami
32 PLN
Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji AXA 7 dni
60 PLN
Wycieczka Aquapark Tarnowskie Góry
80 PLN
Wspinaczka skałkowa
80 PLN
Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji AXA 7 dni rozszerzone o choroby przewlekłe
110 PLN

Transport

Autokar
Miejscowość Godz. odjazdu Miejsce zbiórki Cena
Dojazd własny 14:00 Dojazd własny Dopłata 0 zł
Warszawa 6:00 Warszawa Dopłata 210 zł
Łódź 8:15 Łódź Dopłata 200 zł
Częstochowa 10:30 Częstochowa Dopłata 180 zł
Kraków 13:00 Kraków Dopłata 150 zł
Poznań 06:00 Poznań Dopłata 220 zł
Leszno 07:15 Leszno Dopłata 210 zł
Wrocław 08:30 Wrocław Dopłata 200 zł
Katowice 12:00 Katowice Dopłata 180 zł
Gdańsk 7 dni przed wyjazdem Gdańsk Dopłata 300 zł
Szczecin 7 dni przed wyjazdem Szczecin Dopłata 280 zł
Rzeszów 7 dni przed wyjazdem Rzeszów Dopłata 190 zł
Autokar
Miejscowość Godz. odjazdu Miejsce zbiórki Cena
Dojazd własny 14:00 Dojazd własny Dopłata 0 zł
Warszawa 6:00 Warszawa Dopłata 210 zł
Łódź 8:15 Łódź Dopłata 200 zł
Częstochowa 10:30 Częstochowa Dopłata 180 zł
Kraków 13:00 Kraków Dopłata 150 zł
Poznań 06:00 Poznań Dopłata 220 zł
Leszno 07:15 Leszno Dopłata 210 zł
Wrocław 08:30 Wrocław Dopłata 200 zł
Katowice 12:00 Katowice Dopłata 180 zł
Gdańsk 7 dni przed wyjazdem Gdańsk Dopłata 300 zł
Szczecin 7 dni przed wyjazdem Szczecin Dopłata 280 zł
Rzeszów 7 dni przed wyjazdem Rzeszów Dopłata 190 zł
Autokar
Miejscowość Godz. odjazdu Miejsce zbiórki Cena
Dojazd własny 14:00 Dojazd własny Dopłata 0 zł
Warszawa 6:00 Warszawa Dopłata 210 zł
Łódź 8:15 Łódź Dopłata 200 zł
Częstochowa 10:30 Częstochowa Dopłata 180 zł
Kraków 13:00 Kraków Dopłata 150 zł
Poznań 06:00 Poznań Dopłata 220 zł
Leszno 07:15 Leszno Dopłata 210 zł
Wrocław 08:30 Wrocław Dopłata 200 zł
Katowice 12:00 Katowice Dopłata 180 zł
Gdańsk 7 dni przed wyjazdem Gdańsk Dopłata 300 zł
Szczecin 7 dni przed wyjazdem Szczecin Dopłata 280 zł
Rzeszów 7 dni przed wyjazdem Rzeszów Dopłata 190 zł
Autokar
Miejscowość Godz. odjazdu Miejsce zbiórki Cena
Dojazd własny 14:00 Dojazd własny Dopłata 0 zł
Warszawa 6:00 Warszawa Dopłata 210 zł
Łódź 8:15 Łódź Dopłata 200 zł
Częstochowa 10:30 Częstochowa Dopłata 180 zł
Kraków 13:00 Kraków Dopłata 150 zł
Poznań 06:00 Poznań Dopłata 220 zł
Leszno 07:15 Leszno Dopłata 210 zł
Wrocław 08:30 Wrocław Dopłata 200 zł
Katowice 12:00 Katowice Dopłata 180 zł
Gdańsk 7 dni przed wyjazdem Gdańsk Dopłata 300 zł
Szczecin 7 dni przed wyjazdem Szczecin Dopłata 280 zł
Rzeszów 7 dni przed wyjazdem Rzeszów Dopłata 190 zł
Autokar
Miejscowość Godz. odjazdu Miejsce zbiórki Cena
Dojazd własny 14:00 Dojazd własny Dopłata 0 zł
Warszawa 6:00 Warszawa Dopłata 210 zł
Łódź 8:15 Łódź Dopłata 200 zł
Częstochowa 10:30 Częstochowa Dopłata 180 zł
Kraków 13:00 Kraków Dopłata 150 zł
Poznań 06:00 Poznań Dopłata 220 zł
Leszno 07:15 Leszno Dopłata 210 zł
Wrocław 08:30 Wrocław Dopłata 200 zł
Katowice 12:00 Katowice Dopłata 180 zł
Gdańsk 7 dni przed wyjazdem Gdańsk Dopłata 300 zł
Szczecin 7 dni przed wyjazdem Szczecin Dopłata 280 zł
Rzeszów 7 dni przed wyjazdem Rzeszów Dopłata 190 zł

  • zakwaterowanie i wyżywienie 3 posiłki dziennie oraz podwieczorek

  • realizację programu

  • opiekę wykwalifikowanej kadry pedagogicznej oraz instruktorów

  • sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć: replikę, 2000 kulek na uczestnika, mundur (na czas trwania obozu) 

  • pamiątkową koszulkę

  • nagrody dla zwycięzców rywalizacji obozowej

  • opiekę medyczną

  • ubezpieczenie NNW (10.000zł)

  • Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 0zł

  • wycieczkę do Jaskini Głębokiej



  • dojazdu transportem organizowanym przez Vogue Travel

  • opłaty ubezpieczenia od rezygnacji z obozu

  • wycieczek fakultatywnych 

  • gadżetów Vogue Travel

  • napojów między posiłkami



Notice: Undefined offset: 3 in /home/apps/wczasyletnie.pl/product.php on line 675

Masz pytanie o tą ofertę?

Skontaktuj się z działem informacji porzez ten formularz. Odpowiemy szybko, jak tylko to możliwe.

Podobne oferty