Opis
Program:
Obóz ma charakter milsimowy. Cel stanowi przygotowanie uczestników do wielogodzinnego zadania.
W turnusach 10-dniowych do 12-godzinnego działania.
W turnusach 7-dniowych do 6-godzinnego działania.
SZKOLENIE SPECJALISTYCZNE
Sygnały i komendy – poznasz sygnały rękami w patrolu, jak przekazywać meldunki i komendy. Nauczysz się, jak pracować w oddziale, jak słuchać i wydawać rozkazy.
Planowanie bojowe – nauczysz się czytać zarówno te papierowe, jak i elektroniczne mapy, jak planować trasę, jak rozkładać dostępny czas oraz dostosowywać ekwipunek do długości zadania.
Taktyka Czerwona – udzielanie pomocy w warunkach zagrożenia, zabezpieczanie rannego, ewakuacja oraz nauka wykorzystywania sprzętu medycznego
Taktyka Zielona – poruszanie się w patrolu, zabezpieczanie sektorów oraz prowadzenie ognia. Wykorzystywanie terenu na swoją korzyść. Maskowanie i kamuflaż.
Działania jako oddział – wspólne ćwiczenia, które nie tylko zahartują Cię, ale również stworzą więź między członkami oddziału. Obejmujące zajęcia z marszu, musztry oraz inne ćwiczenia budujące zespół.
Wyposażenie i jego dostosowywanie – przegląd wyposażenia pod względem bezpieczeństwa, przydatności bojowej. Pakowanie plecaka oraz dostosowywanie sprzętu do specyfikacji zadań i preferencji operatora.
Poligon – znany i lubiany od lat na obozach Vogue Travel tor przeszkód.
Fortyfikacja terenu – budowanie umocnień, ich naprawa oraz modernizacja. Poznasz zasady, które pozwolą Ci postawić przeszkody, które będziesz mógł potem wykorzystać w rozgrywkach scenariuszowych.
Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie replik broni i rodzajów mundurów.
STRZELNICA
Strzelnica dynamiczna – wszechstronny trening strzelecki. Postawy strzeleckie, wykorzystanie osłon, zaskoczenie przeciwnika oraz szybka i skuteczna eliminacja zagrożenia.
Rozgrywki scenariuszowe - takie, jak Deathmatch, CTF czy VIP - w zależności od preferencji uczestników
Marsz sprawnościowy – patrol okolicy z podstawowym wyposażeniem i przy wykorzystaniu wcześniej trenowanych taktyk. Wszystko to ma na celu sprawdzenie przygotowania grupy przed symulacją.
SYMULACJA
Wprowadzenie do symulacji – omówienie czym jest, i na czym polega symulacja militarna będąca finałem obozu Mil-Sim. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników. Wyznaczenie dowódcy, podział na role, rozdanie niezbędnego wyposażenia, pakowanie oraz ostatnie przejrzenie sprzętu przed wymarszem. Najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonywania powierzonych im zadań.
Odprawa bojowa – odczytanie rozkazu i przekazanie ostatnich informacji przed rozpoczęciem symulacji.
Pierwsza z dwunastu – najtrudniejsza godzina symulacji. Wymarsz oraz przyzwyczajenie się do nowej rzeczywistości.
Patrol – zabezpieczanie swoich sektorów, przemieszczanie się, przekraczanie drogi i wykonywanie zadań.
Kontakt – zasadzka na przeciwnika, a może danie się zaskoczyć? Toczenie starć i zerwanie kontaktu.
Wykonanie misji – ostateczne zadanie będące wielkim finałem dwunastogodzinnej misji. Trzeba wykonać misję nawet w najbardziej niesprzyjających warunkach.
NA LUZIE
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.
Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu Milsim:
- Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;
- Bielizna, czyli 5 par cienkich skarpetek za kostkę i jedne grubsze;
- Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;
- Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;
- Śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;
- Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;
- Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;
- Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;
- Niezbędnik: łyżka, widelec i nóż, czyli element osobisty obowiązkowy;
- Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;
- Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.
Apteczka podstawowa osobista:
- Bandaż.
- Plastry z opatrunkiem;
- gaziki odkażające;
- Mała gaza.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.
MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.
Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu
Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:
KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS
oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.
ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.
OFERTA WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH:
Aquapark, czyli water fun! – Wycieczka do aquaparku Nemo w Dąbrowie Górniczej, w którym skorzystamy z basenów i zakręconych zjeżdżali, zapewniając sobie idealną ochłodę w upalne dni. Koszt wycieczki 110 zł.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto
Wspinaczka skałkowa – wraz z instruktorem wspinaczki skałkowej ruszamy na szczyty jurajskich skałek. Będzie moc, siła i oczywiście mega zabawa! Poznacie trochę technik i sprzęt niezbędny do zabawy na skałkach. W końcu Jura Krakowsko-Częstochowska, to jedno z najciekawszych i najchętniej odwiedzanym miejsc do wspinaczki w Polsce. Koszt wycieczki 130 zł.
Wymagana odzież sportowa oraz lekkie i przyczepne obuwie sportowe.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 10 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Program na umowie (7d):
Obóz ma charakter milsimowy. Cel stanowi przygotowanie uczestników do wielogodzinnego zadania.
W turnusach 10-dniowych do 12-godzinnego działania.
W turnusach 7-dniowych do 6-godzinnego działania.
SZKOLENIE SPECJALISTYCZNE
Sygnały i komendy – poznasz sygnały rękami w patrolu, jak przekazywać meldunki i komendy. Nauczysz się, jak pracować w oddziale, jak słuchać i wydawać rozkazy.
Planowanie bojowe – nauczysz się czytać zarówno te papierowe, jak i elektroniczne mapy, jak planować trasę, jak rozkładać dostępny czas oraz dostosowywać ekwipunek do długości zadania.
Taktyka Czerwona – udzielanie pomocy w warunkach zagrożenia, zabezpieczanie rannego, ewakuacja oraz nauka wykorzystywania sprzętu medycznego
Taktyka Zielona – poruszanie się w patrolu, zabezpieczanie sektorów oraz prowadzenie ognia. Wykorzystywanie terenu na swoją korzyść. Maskowanie i kamuflaż.
Działania jako oddział – wspólne ćwiczenia, które nie tylko zahartują Cię, ale również stworzą więź między członkami oddziału. Obejmujące zajęcia z marszu, musztry oraz inne ćwiczenia budujące zespół.
Wyposażenie i jego dostosowywanie – przegląd wyposażenia pod względem bezpieczeństwa, przydatności bojowej. Pakowanie plecaka oraz dostosowywanie sprzętu do specyfikacji zadań i preferencji operatora.
Poligon – znany i lubiany od lat na obozach Vogue Travel tor przeszkód.
Fortyfikacja terenu – budowanie umocnień, ich naprawa oraz modernizacja. Poznasz zasady, które pozwolą Ci postawić przeszkody, które będziesz mógł potem wykorzystać w rozgrywkach scenariuszowych.
Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie replik broni i rodzajów mundurów.
STRZELNICA
Strzelnica dynamiczna – wszechstronny trening strzelecki. Postawy strzeleckie, wykorzystanie osłon, zaskoczenie przeciwnika oraz szybka i skuteczna eliminacja zagrożenia.
Rozgrywki scenariuszowe - takie, jak Deathmatch, CTF czy VIP - w zależności od preferencji uczestników
Marsz sprawnościowy – patrol okolicy z podstawowym wyposażeniem i przy wykorzystaniu wcześniej trenowanych taktyk. Wszystko to ma na celu sprawdzenie przygotowania grupy przed symulacją.
SYMULACJA
Wprowadzenie do symulacji – omówienie czym jest, i na czym polega symulacja militarna będąca finałem obozu Mil-Sim. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników. Wyznaczenie dowódcy, podział na role, rozdanie niezbędnego wyposażenia, pakowanie oraz ostatnie przejrzenie sprzętu przed wymarszem. Najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonywania powierzonych im zadań.
Odprawa bojowa – odczytanie rozkazu i przekazanie ostatnich informacji przed rozpoczęciem symulacji.
Pierwsza z dwunastu – najtrudniejsza godzina symulacji. Wymarsz oraz przyzwyczajenie się do nowej rzeczywistości.
Patrol – zabezpieczanie swoich sektorów, przemieszczanie się, przekraczanie drogi i wykonywanie zadań.
Kontakt – zasadzka na przeciwnika, a może danie się zaskoczyć? Toczenie starć i zerwanie kontaktu.
Wykonanie misji – ostateczne zadanie będące wielkim finałem dwunastogodzinnej misji. Trzeba wykonać misję nawet w najbardziej niesprzyjających warunkach.
NA LUZIE
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.
Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu Milsim:
- Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;
- Bielizna, czyli 5 par cienkich skarpetek za kostkę i jedne grubsze;
- Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;
- Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;
- Śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;
- Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;
- Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;
- Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;
- Niezbędnik: łyżka, widelec i nóż, czyli element osobisty obowiązkowy;
- Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;
- Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.
Apteczka podstawowa osobista:
- Bandaż.
- Plastry z opatrunkiem;
- gaziki odkażające;
- Mała gaza.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.
MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.
Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu
Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:
KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS
oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.
ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.
Program na umowie (12d):
Obóz ma charakter milsimowy. Cel stanowi przygotowanie uczestników do wielogodzinnego zadania.
W turnusach 10-dniowych do 12-godzinnego działania.
W turnusach 7-dniowych do 6-godzinnego działania.
SZKOLENIE SPECJALISTYCZNE
Sygnały i komendy – poznasz sygnały rękami w patrolu, jak przekazywać meldunki i komendy. Nauczysz się, jak pracować w oddziale, jak słuchać i wydawać rozkazy.
Planowanie bojowe – nauczysz się czytać zarówno te papierowe, jak i elektroniczne mapy, jak planować trasę, jak rozkładać dostępny czas oraz dostosowywać ekwipunek do długości zadania.
Taktyka Czerwona – udzielanie pomocy w warunkach zagrożenia, zabezpieczanie rannego, ewakuacja oraz nauka wykorzystywania sprzętu medycznego
Taktyka Zielona – poruszanie się w patrolu, zabezpieczanie sektorów oraz prowadzenie ognia. Wykorzystywanie terenu na swoją korzyść. Maskowanie i kamuflaż.
Działania jako oddział – wspólne ćwiczenia, które nie tylko zahartują Cię, ale również stworzą więź między członkami oddziału. Obejmujące zajęcia z marszu, musztry oraz inne ćwiczenia budujące zespół.
Wyposażenie i jego dostosowywanie – przegląd wyposażenia pod względem bezpieczeństwa, przydatności bojowej. Pakowanie plecaka oraz dostosowywanie sprzętu do specyfikacji zadań i preferencji operatora.
Poligon – znany i lubiany od lat na obozach Vogue Travel tor przeszkód.
Fortyfikacja terenu – budowanie umocnień, ich naprawa oraz modernizacja. Poznasz zasady, które pozwolą Ci postawić przeszkody, które będziesz mógł potem wykorzystać w rozgrywkach scenariuszowych.
Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie replik broni i rodzajów mundurów.
STRZELNICA
Strzelnica dynamiczna – wszechstronny trening strzelecki. Postawy strzeleckie, wykorzystanie osłon, zaskoczenie przeciwnika oraz szybka i skuteczna eliminacja zagrożenia.
Rozgrywki scenariuszowe - takie, jak Deathmatch, CTF czy VIP - w zależności od preferencji uczestników
Marsz sprawnościowy – patrol okolicy z podstawowym wyposażeniem i przy wykorzystaniu wcześniej trenowanych taktyk. Wszystko to ma na celu sprawdzenie przygotowania grupy przed symulacją.
SYMULACJA
Wprowadzenie do symulacji – omówienie czym jest, i na czym polega symulacja militarna będąca finałem obozu Mil-Sim. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników. Wyznaczenie dowódcy, podział na role, rozdanie niezbędnego wyposażenia, pakowanie oraz ostatnie przejrzenie sprzętu przed wymarszem. Najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonywania powierzonych im zadań.
Odprawa bojowa – odczytanie rozkazu i przekazanie ostatnich informacji przed rozpoczęciem symulacji.
Pierwsza z dwunastu – najtrudniejsza godzina symulacji. Wymarsz oraz przyzwyczajenie się do nowej rzeczywistości.
Patrol – zabezpieczanie swoich sektorów, przemieszczanie się, przekraczanie drogi i wykonywanie zadań.
Kontakt – zasadzka na przeciwnika, a może danie się zaskoczyć? Toczenie starć i zerwanie kontaktu.
Wykonanie misji – ostateczne zadanie będące wielkim finałem dwunastogodzinnej misji. Trzeba wykonać misję nawet w najbardziej niesprzyjających warunkach.
NA LUZIE
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.
Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu Milsim:
- Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;
- Bielizna, czyli 5 par cienkich skarpetek za kostkę i jedne grubsze;
- Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;
- Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;
- Śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;
- Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;
- Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;
- Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;
- Niezbędnik: łyżka, widelec i nóż, czyli element osobisty obowiązkowy;
- Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;
- Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.
Apteczka podstawowa osobista:
- Bandaż.
- Plastry z opatrunkiem;
- gaziki odkażające;
- Mała gaza.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.
MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.
Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu
Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:
KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS
oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.
ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.
Zakwaterowanie:
O OŚRODKU
W ośrodku Zajazd Jurajski zakwaterowani są uczestnicy i uczestniczki wakacji airsoftowych. Porządek i dyscyplina obozów ASG, tu łączą się z idealnie z górskim, leśnym i malowniczym krajobrazem Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Mieszanka to wyjątkowa, ale dzięki niej po wyczerpującym dniu, drużyna airsoftowa zrelaksuje się w pięknym otoczeniu. Dodatkowo skorzystamy w pełni z atrakcji regionalnych skałek i jaskiń.
JAK ŚPIMY?
W 3-, 4-, 5-osobowych pokojach oraz pokojach typu studio z pełnym węzłem sanitarnym, z czego część posiada balkony.
JAK JEMY?
3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja). Obóz rozpoczyna się obiadokolacją/kolacją, a kończy śniadaniem wraz z suchym prowiantem na drogę powrotną. Napoje oferowane są tylko w trakcie posiłków.
ADRES:
Ośrodek Wypoczynkowy "Zajazd Jurajski"
Podlesice 1
42-425 Kroczyce, k. Zawiercie
ww.zajazdjurajski.pl
Transport:
Transport za dopłatą. Przejazd łączony autokarem/pociągiem do Katowic i autokarem do Podlesic pod opieką pilota tranzytowego z wyznaczonych miast w tabeli poniżej.
Dojazd i odbiór własny uczestników odbywa się w wyznaczonych godzinach. Ceny obejmują przejazd w obie strony. Godziny wyjazdów zostaną podane na 7 do 5 dni przed turnusem.
Dojazd własny odbywa się w godzinach: 14:00-16:00
Odbiór odbywa się w godzinach: 09:00-11:00
Informujemy, że transport należy wykupić zawsze w dwie strony z tego samego miejsca wyjazdu/powrotu, dotyczy to również dojazdu własnego.
Każdego uczestnika obozów korzystającego z transportu obowiązuje limit bagażu - 1 szt. bagażu głównego o wadze maksymalnej 20 kg.
PRZYSTANEK
MIEJSCE ZBIÓRKI
DOPŁATA
WYJAZD
POWRÓT
Gdańsk*
Dworzec Główny PKP, ul. Podwale Grodzkie 1
375 zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Katowice
Plac Manewrowy przy MCK (wjazd od ul. Olimpijskiej)
170 zł
12:00
14:00
Leszno
Parking przy KFC Rondo Gronowo
290 zł
07:15
18:30
Łódź
Stacja BP, ul. Kątna 1
280zł
08:15
17:15
Poznań
Dworzec Letni PKP, ul. Dworcowa, 300 m od Dworca Głównego
300zł
06:00
20:00
Warszawa
Parking przy Torwarze, ul. Łazienkowska 6A
290zł
06:00
19:30
Wrocław
al. Śląska, parking przy Zintegrowanym Węźle Przesiadkowym, przy stacji PKP Wrocław Stadion
280zł
08:30
17:00
*Przejazd na trasie Gdańsk - Katowice realizowany jest pociągiem IC/TLK pod opieką pilota Vogue Travel, II klasa z miejscami siedzącymi.
Przejazd do Podlesic z pozostałych miejscowości odbywa się z wybranego miejsca wyjazdu do Katowic autokarem pod opieką pilota Vogue Travel.
Z Katowic do Podlesic przejazd odbywa się autokarem uczestników obozów Vogue Travel pod opieką pilota Vogue Travel.
Przebieg tras ma charakter podglądowy, trasy mogą ulec niewielkim zmianom na 7 do 5 dni przed wyjazdem.
Uwagi praktyczne:
Program ramowy
Obóz ma charakter milsimowy. Cel stanowi przygotowanie uczestników do wielogodzinnego zadania.
W turnusach 10-dniowych do 12-godzinnego działania.
W turnusach 7-dniowych do 6-godzinnego działania.
SZKOLENIE SPECJALISTYCZNE
- Sygnały i komendy – poznasz sygnały rękami w patrolu, jak przekazywać meldunki i komendy. Nauczysz się, jak pracować w oddziale, jak słuchać i wydawać rozkazy.
- Planowanie bojowe – nauczysz się czytać zarówno te papierowe, jak i elektroniczne mapy, jak planować trasę, jak rozkładać dostępny czas oraz dostosowywać ekwipunek do długości zadania.
- Taktyka Czerwona – udzielanie pomocy w warunkach zagrożenia, zabezpieczanie rannego, ewakuacja oraz nauka wykorzystywania sprzętu medycznego
- Taktyka Zielona – poruszanie się w patrolu, zabezpieczanie sektorów oraz prowadzenie ognia. Wykorzystywanie terenu na swoją korzyść. Maskowanie i kamuflaż.
- Działania jako oddział – wspólne ćwiczenia, które nie tylko zahartują Cię, ale również stworzą więź między członkami oddziału. Obejmujące zajęcia z marszu, musztry oraz inne ćwiczenia budujące zespół.
- Wyposażenie i jego dostosowywanie – przegląd wyposażenia pod względem bezpieczeństwa, przydatności bojowej. Pakowanie plecaka oraz dostosowywanie sprzętu do specyfikacji zadań i preferencji operatora.
- Poligon – znany i lubiany od lat na obozach Vogue Travel tor przeszkód.
- Fortyfikacja terenu – budowanie umocnień, ich naprawa oraz modernizacja. Poznasz zasady, które pozwolą Ci postawić przeszkody, które będziesz mógł potem wykorzystać w rozgrywkach scenariuszowych.
- Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie replik broni i rodzajów mundurów.
STRZELNICA
- Strzelnica dynamiczna – wszechstronny trening strzelecki. Postawy strzeleckie, wykorzystanie osłon, zaskoczenie przeciwnika oraz szybka i skuteczna eliminacja zagrożenia.
- Rozgrywki scenariuszowe - takie, jak Deathmatch, CTF czy VIP - w zależności od preferencji uczestników
- Marsz sprawnościowy – patrol okolicy z podstawowym wyposażeniem i przy wykorzystaniu wcześniej trenowanych taktyk. Wszystko to ma na celu sprawdzenie przygotowania grupy przed symulacją.
SYMULACJA
- Wprowadzenie do symulacji – omówienie czym jest, i na czym polega symulacja militarna będąca finałem obozu Mil-Sim. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników. Wyznaczenie dowódcy, podział na role, rozdanie niezbędnego wyposażenia, pakowanie oraz ostatnie przejrzenie sprzętu przed wymarszem. Najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonywania powierzonych im zadań.
- Odprawa bojowa – odczytanie rozkazu i przekazanie ostatnich informacji przed rozpoczęciem symulacji.
- Pierwsza z dwunastu – najtrudniejsza godzina symulacji. Wymarsz oraz przyzwyczajenie się do nowej rzeczywistości.
- Patrol – zabezpieczanie swoich sektorów, przemieszczanie się, przekraczanie drogi i wykonywanie zadań.
- Kontakt – zasadzka na przeciwnika, a może danie się zaskoczyć? Toczenie starć i zerwanie kontaktu.
- Wykonanie misji – ostateczne zadanie będące wielkim finałem dwunastogodzinnej misji. Trzeba wykonać misję nawet w najbardziej niesprzyjających warunkach.
NA LUZIE
- Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
- Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
- Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.
Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu Milsim:
- Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;
- Bielizna, czyli 5 par cienkich skarpetek za kostkę i jedne grubsze;
- Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;
- Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;
- Śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;
- Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;
- Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;
- Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;
- Niezbędnik: łyżka, widelec i nóż, czyli element osobisty obowiązkowy;
- Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;
- Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.
Apteczka podstawowa osobista:
- Bandaż.
- Plastry z opatrunkiem;
- gaziki odkażające;
- Mała gaza.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.
MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.
Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu
Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:
KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS
oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.
ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.
OFERTA WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH:
- Aquapark, czyli water fun! – Wycieczka do aquaparku Nemo w Dąbrowie Górniczej, w którym skorzystamy z basenów i zakręconych zjeżdżali, zapewniając sobie idealną ochłodę w upalne dni. Koszt wycieczki 110 zł.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto
- Wspinaczka skałkowa – wraz z instruktorem wspinaczki skałkowej ruszamy na szczyty jurajskich skałek. Będzie moc, siła i oczywiście mega zabawa! Poznacie trochę technik i sprzęt niezbędny do zabawy na skałkach. W końcu Jura Krakowsko-Częstochowska, to jedno z najciekawszych i najchętniej odwiedzanym miejsc do wspinaczki w Polsce. Koszt wycieczki 130 zł.
Wymagana odzież sportowa oraz lekkie i przyczepne obuwie sportowe.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 10 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.