Obozy
Wiek uczestników: 12 - 18 lat
Kod oferty: #4LH-235

Obozy - Obóz ASG Stalker, Podlesice, Polska
Europa / Polska / Podlesice

Losy człowieka ważą się w ciszy. Ostatni raport posterunku 637: "Godzina 23:35. Dwóch ludzi wysłanych na patrol wzdłuż ogrodzenia posterunku - brak łączności. Nie powrócili. Słyszeliśmy ich głosy, wołali nas....”. Za wszelką cenę chcesz wiedzieć, co stało się z żołnierzami z patrolu? Czujesz, że obecność w ekipie ratunkowej to Twój obowiązek? Jedź na ASG – Stalker, dołącz do drużyny i odkryj swoje przeznaczenie... Obóz rozgrywa się na podstawie f...

Opis


Program:

STREFA I – WARSZTATY


Pierwsza pomoc – bezpieczna realizacja zadań podczas gry i udzielenie Pierwszej Pomocy Przedmedycznej w razie nagłego wypadku.
Ciekawostki o wyposażeniu – przydatne i ciekawe informacje na temat replik i wyposażenia używanego na obozie, jak i prywatnie.
Sztuka przetrwania – survival w czasach, kiedy koniec świata zbliża się nieuchronnie. Jak przeżyć, zdobyć pożywienie i zbudować schronienie?
Sygnały i komunikaty – przedstawienie meldunków, sygnałów bliskich i dalekich, znaków świetlnych, ręcznych oraz dźwiękowych.


 
STREFA II – STRZELNICA


Regulamin operatora – podstawowe zasady operatora ASG oraz niezbędna wiedza do tego, żeby wziąć udział w pojedynku na obozie.
Obsługa repliki – wprowadzenie – replika broni palnej w skali 1:1 używającej amunicji biodegradowalnej 6 mm, napędzanej elektrycznie.
Prowadzenie linii ognia – oszczędność oraz odpowiednie operowanie repliką – mądre prowadzenie linii ognia, to podstawa przetrwania!
Czynniki celności – jak wykorzystywać różne czynniki wpływające na jakość strzału? Jaką postawę ciała przybrać, by wygrać?
Postawa strzelecka – strzelanie dynamiczne i pozycyjne, niekrępowanie ruchów i postawa ciała.


 
STREFA III – STALKER


Obszar działania – mapa obszaru działania, oznaczenie punktów strategicznych dla poszczególnych frakcji oraz miejsc akcji.
Scenariusz – systemy gry – fundusz startowy i przepustka przez pierwszą granicę Zony, aby nieuchronnie spotkać się z przeznaczeniem!
Stalkerzy, Armia, Bandyci – frakcje – zdobywanie punktów na rzecz swojego obozu, odnajdywanie artefaktów, wymiana i sprzedaż.
Losy rozgrywki – możliwość podejmowania decyzji o swoim losie w systemie gry oraz mechanizmy jej działania.
Punkty wiedzy – zdobywanie doświadczenia, przeliczanie go na punkty i wymiana punktów na umiejętności i dodatkowe szkolenie.
Licznik Geigera – znalezienie planów oraz materiałów i budowa przedmiotów niezbędnych do bezpiecznego przeżycia w dalszej grze.
Poszukiwacz – zbieranie cennych przedmiotów i artefaktów. Kupowanie i sprzedawanie ich oraz łączenie ze sobą tak, aby się wzbogacić.
Weterani na obozie – dodatkowe atrakcje dla uczestników, którzy brali udział we wcześniejszych obozach ASG Vogue Travel.


ORGANIZATOR ZAPEWNIA: replikę, kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.

Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu

Na obóz można zabrać replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:

KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS

oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folie przeciwdeszczową.

ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Zalecamy uczestnikom zabranie własnych masek ochronnych na twarz.

Na luzie:
    • Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
    • Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
    • Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
    • Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
    • Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.

W turnusie V i VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.

Wycieczka w programie:


    • Jaskinia Głęboka - zwiedzanie jaskini z przewodnikiem. Temperatura w jaskini spada do 8 stopni Celsjusza, dlatego wymagana jest cieplejsza odzież oraz sportowe obuwie.

Wycieczki fakultatywne

    • Aquapark, czyli water fun! Zapraszamy na wycieczkę do Aquaparku Tarnowskie Góry. Przez 2h zrelaksujemy się w basenach i zaszalejemy korzystając ze zjeżdżalni. Wymagana legitymacja szkolna, strój kąpielowy, klapki basenowe oraz ręcznik basenowy. Koszt wycieczki to 80 zł.

Warunkiem wyjazdu do aquaparku jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
 
    • Wspinaczka skałkowa – wraz z instruktorem wspinaczki skałkowej spróbujemy naszych sił na jurajskich skałkach. Będzie moc i siła, a przede wszystkich dużo zabawy. Poznacie trochę technik i sprzęt niezbędny do zabawy w skałkach. W końcu Jura Krakowsko-Częstochowska to jedno z najciekawszych i najchętniej odwiedzanym miejsc do wspinaczki w Polsce. Koszt wycieczki to 95 zł.

Wymagana odzież sportowa oraz lekkie i przyczepne obuwie sportowe.

Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 10 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.

Program na umowie (7d):

STREFA I – WARSZTATY


Pierwsza pomoc – bezpieczna realizacja zadań podczas gry i udzielenie Pierwszej Pomocy Przedmedycznej w razie nagłego wypadku.
Ciekawostki o wyposażeniu – przydatne i ciekawe informacje na temat replik i wyposażenia używanego na obozie, jak i prywatnie.
Sztuka przetrwania – survival w czasach, kiedy koniec świata zbliża się nieuchronnie. Jak przeżyć, zdobyć pożywienie i zbudować schronienie?
Sygnały i komunikaty – przedstawienie meldunków, sygnałów bliskich i dalekich, znaków świetlnych, ręcznych oraz dźwiękowych.


 
STREFA II – STRZELNICA


Regulamin operatora – podstawowe zasady operatora ASG oraz niezbędna wiedza do tego, żeby wziąć udział w pojedynku na obozie.
Obsługa repliki – wprowadzenie – replika broni palnej w skali 1:1 używającej amunicji biodegradowalnej 6 mm, napędzanej elektrycznie.
Prowadzenie linii ognia – oszczędność oraz odpowiednie operowanie repliką – mądre prowadzenie linii ognia, to podstawa przetrwania!
Czynniki celności – jak wykorzystywać różne czynniki wpływające na jakość strzału? Jaką postawę ciała przybrać, by wygrać?
Postawa strzelecka – strzelanie dynamiczne i pozycyjne, niekrępowanie ruchów i postawa ciała.


 
STREFA III – STALKER


Obszar działania – mapa obszaru działania, oznaczenie punktów strategicznych dla poszczególnych frakcji oraz miejsc akcji.
Scenariusz – systemy gry – fundusz startowy i przepustka przez pierwszą granicę Zony, aby nieuchronnie spotkać się z przeznaczeniem!
Stalkerzy, Armia, Bandyci – frakcje – zdobywanie punktów na rzecz swojego obozu, odnajdywanie artefaktów, wymiana i sprzedaż.
Losy rozgrywki – możliwość podejmowania decyzji o swoim losie w systemie gry oraz mechanizmy jej działania.
Punkty wiedzy – zdobywanie doświadczenia, przeliczanie go na punkty i wymiana punktów na umiejętności i dodatkowe szkolenie.
Licznik Geigera – znalezienie planów oraz materiałów i budowa przedmiotów niezbędnych do bezpiecznego przeżycia w dalszej grze.
Poszukiwacz – zbieranie cennych przedmiotów i artefaktów. Kupowanie i sprzedawanie ich oraz łączenie ze sobą tak, aby się wzbogacić.
Weterani na obozie – dodatkowe atrakcje dla uczestników, którzy brali udział we wcześniejszych obozach ASG Vogue Travel.


ORGANIZATOR ZAPEWNIA: replikę, kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.

Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu

Na obóz można zabrać replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:

KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS

oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folie przeciwdeszczową.

ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Zalecamy uczestnikom zabranie własnych masek ochronnych na twarz.

Na luzie:
    • Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
    • Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
    • Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
    • Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
    • Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.

W turnusie V i VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.

Wycieczka w programie:
    • Jaskinia Głęboka - zwiedzanie jaskini z przewodnikiem. Temperatura w jaskini spada do 8 stopni Celsjusza, dlatego wymagana jest cieplejsza odzież oraz sportowe obuwie.

Program na umowie (12d):

STREFA I – WARSZTATY


Pierwsza pomoc – bezpieczna realizacja zadań podczas gry i udzielenie Pierwszej Pomocy Przedmedycznej w razie nagłego wypadku.
Ciekawostki o wyposażeniu – przydatne i ciekawe informacje na temat replik i wyposażenia używanego na obozie, jak i prywatnie.
Sztuka przetrwania – survival w czasach, kiedy koniec świata zbliża się nieuchronnie. Jak przeżyć, zdobyć pożywienie i zbudować schronienie?
Sygnały i komunikaty – przedstawienie meldunków, sygnałów bliskich i dalekich, znaków świetlnych, ręcznych oraz dźwiękowych.


 
STREFA II – STRZELNICA


Regulamin operatora – podstawowe zasady operatora ASG oraz niezbędna wiedza do tego, żeby wziąć udział w pojedynku na obozie.
Obsługa repliki – wprowadzenie – replika broni palnej w skali 1:1 używającej amunicji biodegradowalnej 6 mm, napędzanej elektrycznie.
Prowadzenie linii ognia – oszczędność oraz odpowiednie operowanie repliką – mądre prowadzenie linii ognia, to podstawa przetrwania!
Czynniki celności – jak wykorzystywać różne czynniki wpływające na jakość strzału? Jaką postawę ciała przybrać, by wygrać?
Postawa strzelecka – strzelanie dynamiczne i pozycyjne, niekrępowanie ruchów i postawa ciała.


 
STREFA III – STALKER


Obszar działania – mapa obszaru działania, oznaczenie punktów strategicznych dla poszczególnych frakcji oraz miejsc akcji.
Scenariusz – systemy gry – fundusz startowy i przepustka przez pierwszą granicę Zony, aby nieuchronnie spotkać się z przeznaczeniem!
Stalkerzy, Armia, Bandyci – frakcje – zdobywanie punktów na rzecz swojego obozu, odnajdywanie artefaktów, wymiana i sprzedaż.
Losy rozgrywki – możliwość podejmowania decyzji o swoim losie w systemie gry oraz mechanizmy jej działania.
Punkty wiedzy – zdobywanie doświadczenia, przeliczanie go na punkty i wymiana punktów na umiejętności i dodatkowe szkolenie.
Licznik Geigera – znalezienie planów oraz materiałów i budowa przedmiotów niezbędnych do bezpiecznego przeżycia w dalszej grze.
Poszukiwacz – zbieranie cennych przedmiotów i artefaktów. Kupowanie i sprzedawanie ich oraz łączenie ze sobą tak, aby się wzbogacić.
Weterani na obozie – dodatkowe atrakcje dla uczestników, którzy brali udział we wcześniejszych obozach ASG Vogue Travel.


ORGANIZATOR ZAPEWNIA: replikę, kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.

Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu

Na obóz można zabrać replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:

KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS

oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folie przeciwdeszczową.

ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Zalecamy uczestnikom zabranie własnych masek ochronnych na twarz.

Na luzie:
    • Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
    • Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
    • Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
    • Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
    • Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.

W turnusie V i VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.

Wycieczka w programie:
    • Jaskinia Głęboka - zwiedzanie jaskini z przewodnikiem. Temperatura w jaskini spada do 8 stopni Celsjusza, dlatego wymagana jest cieplejsza odzież oraz sportowe obuwie.

Zakwaterowanie:

O ośrodku

W ośrodku Zajazd Jurajski zakwaterowani są uczestnicy i uczestniczki wakacji airsoftowych. Porządek i dyscyplina obozów ASG, tu łączą się z idealnie z górskim, leśnym i malowniczym krajobrazem Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Mieszanka to wyjątkowa, ale dzięki niej po wyczerpującym dniu, drużyna airsoftowa zrelaksuje się w pięknym otoczeniu. Dodatkowo skorzystamy w pełni z atrakcji regionalnych skałek i jaskiń.

Jak śpimy?

W 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym oraz w pokojach typu studio, z czego część posiada balkony.

Turnus II zakwaterowanie w budynku Rancho (Zajazd Jurajski) w 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym oraz w pokojach typu studio, z czego część posiada balkony.

Jak jemy?

3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja), suchy prowiant a drogę powrotną.

Adres:

Ośrodek Wypoczynkowy "Zajazd Jurajski"
Podlesice 1
42-425 Kroczyce, k. Zawiercie
https://zajazdjurajski.pl/

Transport:


Uwagi praktyczne:

Losy człowieka ważą się w ciszy. Ostatni raport posterunku 637: "Godzina 23:35. Dwóch ludzi wysłanych na patrol wzdłuż ogrodzenia posterunku - brak łączności. Nie powrócili. Słyszeliśmy ich głosy, wołali nas....”. Za wszelką cenę chcesz wiedzieć, co stało się z żołnierzami z patrolu? Czujesz, że obecność w ekipie ratunkowej to Twój obowiązek? Jedź na ASG – Stalker, dołącz do drużyny i odkryj swoje przeznaczenie...
Obóz rozgrywa się na podstawie fabuły przygotowanej w oparciu o wydarzenia mające miejsce w Czarnobylu, w 1986 roku.

Program ramowy

STREFA I – WARSZTATY




  • Pierwsza pomoc – bezpieczna realizacja zadań podczas gry i udzielenie Pierwszej Pomocy Przedmedycznej w razie nagłego wypadku.

  • Ciekawostki o wyposażeniu – przydatne i ciekawe informacje na temat replik i wyposażenia używanego na obozie, jak i prywatnie.

  • Sztuka przetrwania – survival w czasach, kiedy koniec świata zbliża się nieuchronnie. Jak przeżyć, zdobyć pożywienie i zbudować schronienie?

  • Sygnały i komunikaty – przedstawienie meldunków, sygnałów bliskich i dalekich, znaków świetlnych, ręcznych oraz dźwiękowych.



 

STREFA II – STRZELNICA




  • Regulamin operatora – podstawowe zasady operatora ASG oraz niezbędna wiedza do tego, żeby wziąć udział w pojedynku na obozie.

  • Obsługa repliki – wprowadzenie – replika broni palnej w skali 1:1 używającej amunicji biodegradowalnej 6 mm, napędzanej elektrycznie.

  • Prowadzenie linii ognia – oszczędność oraz odpowiednie operowanie repliką – mądre prowadzenie linii ognia, to podstawa przetrwania!

  • Czynniki celności – jak wykorzystywać różne czynniki wpływające na jakość strzału? Jaką postawę ciała przybrać, by wygrać?

  • Postawa strzelecka – strzelanie dynamiczne i pozycyjne, niekrępowanie ruchów i postawa ciała.



 

STREFA III – STALKER




  • Obszar działania – mapa obszaru działania, oznaczenie punktów strategicznych dla poszczególnych frakcji oraz miejsc akcji.

  • Scenariusz – systemy gry – fundusz startowy i przepustka przez pierwszą granicę Zony, aby nieuchronnie spotkać się z przeznaczeniem!

  • Stalkerzy, Armia, Bandyci – frakcje – zdobywanie punktów na rzecz swojego obozu, odnajdywanie artefaktów, wymiana i sprzedaż.

  • Losy rozgrywki – możliwość podejmowania decyzji o swoim losie w systemie gry oraz mechanizmy jej działania.

  • Punkty wiedzy – zdobywanie doświadczenia, przeliczanie go na punkty i wymiana punktów na umiejętności i dodatkowe szkolenie.

  • Licznik Geigera – znalezienie planów oraz materiałów i budowa przedmiotów niezbędnych do bezpiecznego przeżycia w dalszej grze.

  • Poszukiwacz – zbieranie cennych przedmiotów i artefaktów. Kupowanie i sprzedawanie ich oraz łączenie ze sobą tak, aby się wzbogacić.

  • Weterani na obozie – dodatkowe atrakcje dla uczestników, którzy brali udział we wcześniejszych obozach ASG Vogue Travel.



ORGANIZATOR ZAPEWNIA: replikę, kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.



Repliki do dyspozycji uczestników:

Cyma0.48 - replika AKM

Cyma 0.45 - replika AKSu



Na obóz można zabrać replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:



KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS

REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS

KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS



oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folie przeciwdeszczową.



ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Zalecamy uczestnikom zabranie własnych masek ochronnych na twarz.



Na luzie:

    • Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.

    • Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.

    • Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.

    • Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.

    • Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.



W turnusie V i VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.



Wycieczka w programie:





    • Jaskinia Głęboka - zwiedzanie jaskini z przewodnikiem. Temperatura w jaskini spada do 8 stopni Celsjusza, dlatego wymagana jest cieplejsza odzież oraz sportowe obuwie.



Wycieczki fakultatywne



    • Aquapark, czyli water fun! Zapraszamy na wycieczkę do Aquaparku Tarnowskie Góry. Przez 2h zrelaksujemy się w basenach i zaszalejemy korzystając ze zjeżdżalni. Wymagana legitymacja szkolna, strój kąpielowy, klapki basenowe oraz ręcznik basenowy. Koszt wycieczki to 80 zł.



Warunkiem wyjazdu do aquaparku jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.

 

    • Wspinaczka skałkowa – wraz z instruktorem wspinaczki skałkowej spróbujemy naszych sił na jurajskich skałkach. Będzie moc i siła, a przede wszystkich dużo zabawy. Poznacie trochę technik i sprzęt niezbędny do zabawy w skałkach. W końcu Jura Krakowsko-Częstochowska to jedno z najciekawszych i najchętniej odwiedzanym miejsc do wspinaczki w Polsce. Koszt wycieczki to 95 zł.



Wymagana odzież sportowa oraz lekkie i przyczepne obuwie sportowe.



Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 10 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.


O ośrodku



W ośrodku Zajazd Jurajski zakwaterowani są uczestnicy i uczestniczki wakacji airsoftowych. Porządek i dyscyplina obozów ASG, tu łączą się z idealnie z górskim, leśnym i malowniczym krajobrazem Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Mieszanka to wyjątkowa, ale dzięki niej po wyczerpującym dniu, drużyna airsoftowa zrelaksuje się w pięknym otoczeniu. Dodatkowo skorzystamy w pełni z atrakcji regionalnych skałek i jaskiń.



Jak śpimy?



W 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym oraz w pokojach typu studio, z czego część posiada balkony.



Turnus II zakwaterowanie w budynku Rancho (Zajazd Jurajski) w 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym oraz w pokojach typu studio, z czego część posiada balkony.



Jak jemy?



3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja), suchy prowiant a drogę powrotną.



Adres:



Ośrodek Wypoczynkowy "Zajazd Jurajski"

Podlesice 1

42-425 Kroczyce, k. Zawiercie

https://zajazdjurajski.pl/


Terminy i ceny 2

15.08 - 21.08.2020 6 dni
Zakwaterowanie: Miejsce w pokoju
1149.00 zł
 / osoba
22.08 - 28.08.2020 6 dni
Zakwaterowanie: Miejsce w pokoju
1099.00 zł
 / osoba
Ilość miejsc w promocji ograniczona!

Dopłaty opcjonalne

Płytka ze zdjęciami
32 PLN
Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji AXA 7 dni
60 PLN
Wspinaczka skałkowa
80 PLN
Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji AXA 7 dni rozszerzone o choroby przewlekłe
110 PLN

Transport

Autokar
Miejscowość Godz. odjazdu Miejsce zbiórki Cena
Dojazd własny 14:00 Dojazd własny Dopłata 0 zł
Warszawa 6:00 Warszawa Dopłata 210 zł
Łódź 8:15 Łódź Dopłata 200 zł
Częstochowa 10:30 Częstochowa Dopłata 180 zł
Kraków 13:00 Kraków Dopłata 150 zł
Poznań 06:00 Poznań Dopłata 220 zł
Leszno 07:15 Leszno Dopłata 210 zł
Wrocław 08:30 Wrocław Dopłata 200 zł
Katowice 12:00 Katowice Dopłata 180 zł
Gdańsk 7 dni przed wyjazdem Gdańsk Dopłata 300 zł
Szczecin 7 dni przed wyjazdem Szczecin Dopłata 280 zł
Rzeszów 7 dni przed wyjazdem Rzeszów Dopłata 190 zł
Autokar
Miejscowość Godz. odjazdu Miejsce zbiórki Cena
Dojazd własny 14:00 Dojazd własny Dopłata 0 zł
Warszawa 6:00 Warszawa Dopłata 210 zł
Łódź 8:15 Łódź Dopłata 200 zł
Częstochowa 10:30 Częstochowa Dopłata 180 zł
Kraków 13:00 Kraków Dopłata 150 zł
Poznań 06:00 Poznań Dopłata 220 zł
Leszno 07:15 Leszno Dopłata 210 zł
Wrocław 08:30 Wrocław Dopłata 200 zł
Katowice 12:00 Katowice Dopłata 180 zł
Gdańsk 7 dni przed wyjazdem Gdańsk Dopłata 300 zł
Szczecin 7 dni przed wyjazdem Szczecin Dopłata 280 zł
Rzeszów 7 dni przed wyjazdem Rzeszów Dopłata 190 zł

  • zakwaterowanie i wyżywienie 3 posiłki dziennie oraz podwieczorek

  • realizację programu

  • opiekę wykwalifikowanej kadry pedagogicznej oraz instruktorów

  • sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć: replikę, 2000 kulek na uczestnika, mundur (na czas trwania obozu) 

  • pamiątkową koszulkę

  • nagrody dla zwycięzców rywalizacji obozowej

  • opiekę medyczną

  • ubezpieczenie NNW (10.000zł)

  • Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 0zł

  • wycieczkę do Jaskini Głębokiej



  • dojazdu transportem organizowanym przez Vogue Travel

  • opłaty ubezpieczenia od rezygnacji z obozu

  • wycieczek fakultatywnych 

  • gadżetów Vogue Travel

  • napojów między posiłkami



Notice: Undefined offset: 3 in /home/apps/wczasyletnie.pl/product.php on line 675

Masz pytanie o tą ofertę?

Skontaktuj się z działem informacji porzez ten formularz. Odpowiemy szybko, jak tylko to możliwe.

Podobne oferty