Opis
Program:
STREFA I - WARSZTATY
Pierwsza pomoc – bezpieczna realizacja zadań podczas gry i udzielenie Pierwszej Pomocy Przedmedycznej w razie nagłego wypadku.
Ciekawostki o wyposażeniu – przydatne i ciekawe informacje na temat replik i wyposażenia używanego na obozie, jak i prywatnie.
Sztuka przetrwania – survival w czasach, kiedy koniec świata zbliża się nieuchronnie. Jak przeżyć, zdobyć pożywienie i zbudować schronienie?
Sygnały i komunikaty – przedstawienie meldunków, sygnałów bliskich i dalekich, znaków świetlnych, ręcznych oraz dźwiękowych.
STREFA II - STRZELNICA
Regulamin operatora – podstawowe zasady operatora ASG oraz niezbędna wiedza do tego, żeby wziąć udział w pojedynku na obozie.
Obsługa repliki – wprowadzenie – replika broni palnej w skali 1:1 używającej amunicji biodegradowalnej 6 mm, napędzanej elektrycznie.
Prowadzenie linii ognia – oszczędność oraz odpowiednie operowanie repliką – mądre prowadzenie linii ognia, to podstawa przetrwania!
Czynniki celności – jak wykorzystywać różne czynniki wpływające na jakość strzału? Jaką postawę ciała przybrać, aby wygrać?
Postawa strzelecka – strzelanie dynamiczne i pozycyjne, niekrępowanie ruchów, postawa ciała.
STREFA III - STALKER
Obszar działania – mapa obszaru działania, oznaczenie punktów strategicznych dla poszczególnych frakcji oraz miejsc akcji.
Scenariusz – systemy gry – fundusz startowy i przepustka przez pierwszą granicę Zony, aby nieuchronnie spotkać się z przeznaczeniem!
Stalkerzy, Armia, Bandyci – frakcje – zdobywanie punktów na rzecz swojego obozu, odnajdywanie artefaktów, wymiana i sprzedaż.
Losy rozgrywki – możliwość podejmowania decyzji o swoim losie w systemie gry oraz mechanizmy jej działania.
Punkty wiedzy – zdobywanie doświadczenia, przeliczanie go na punkty i wymiana punktów na umiejętności i dodatkowe szkolenie.
Licznik Geigera – znalezienie planów oraz materiałów i budowa przedmiotów niezbędnych do bezpiecznego przeżycia w dalszej grze.
Poszukiwacz – zbieranie cennych przedmiotów i artefaktów. Kupowanie i sprzedawanie ich oraz łączenie ze sobą tak, aby się wzbogacić.
Weterani na obozie – dodatkowe atrakcje dla uczestników, którzy brali udział we wcześniejszych obozach ASG Vogue Travel.
NA LUZIE
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.
MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.
Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu
Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:
KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS
oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.
ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.
OFERTA WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH:
Aquapark, czyli water fun! – Wycieczka do aquaparku Nemo w Dąbrowie Górniczej, w którym skorzystamy z basenów i zakręconych zjeżdżali, zapewniając sobie idealną ochłodę w upalne dni. Koszt wycieczki 110 zł.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto
Wspinaczka skałkowa – wraz z instruktorem wspinaczki skałkowej ruszamy na szczyty jurajskich skałek. Będzie moc, siła i oczywiście mega zabawa! Poznacie trochę technik i sprzęt niezbędny do zabawy na skałkach. W końcu Jura Krakowsko-Częstochowska, to jedno z najciekawszych i najchętniej odwiedzanym miejsc do wspinaczki w Polsce. Koszt wycieczki 130 zł.
Wymagana odzież sportowa oraz lekkie i przyczepne obuwie sportowe.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 10 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Program na umowie (7d):
STREFA I - WARSZTATY
Pierwsza pomoc – bezpieczna realizacja zadań podczas gry i udzielenie Pierwszej Pomocy Przedmedycznej w razie nagłego wypadku.
Ciekawostki o wyposażeniu – przydatne i ciekawe informacje na temat replik i wyposażenia używanego na obozie, jak i prywatnie.
Sztuka przetrwania – survival w czasach, kiedy koniec świata zbliża się nieuchronnie. Jak przeżyć, zdobyć pożywienie i zbudować schronienie?
Sygnały i komunikaty – przedstawienie meldunków, sygnałów bliskich i dalekich, znaków świetlnych, ręcznych oraz dźwiękowych.
STREFA II - STRZELNICA
Regulamin operatora – podstawowe zasady operatora ASG oraz niezbędna wiedza do tego, żeby wziąć udział w pojedynku na obozie.
Obsługa repliki – wprowadzenie – replika broni palnej w skali 1:1 używającej amunicji biodegradowalnej 6 mm, napędzanej elektrycznie.
Prowadzenie linii ognia – oszczędność oraz odpowiednie operowanie repliką – mądre prowadzenie linii ognia, to podstawa przetrwania!
Czynniki celności – jak wykorzystywać różne czynniki wpływające na jakość strzału? Jaką postawę ciała przybrać, aby wygrać?
Postawa strzelecka – strzelanie dynamiczne i pozycyjne, niekrępowanie ruchów, postawa ciała.
STREFA III - STALKER
Obszar działania – mapa obszaru działania, oznaczenie punktów strategicznych dla poszczególnych frakcji oraz miejsc akcji.
Scenariusz – systemy gry – fundusz startowy i przepustka przez pierwszą granicę Zony, aby nieuchronnie spotkać się z przeznaczeniem!
Stalkerzy, Armia, Bandyci – frakcje – zdobywanie punktów na rzecz swojego obozu, odnajdywanie artefaktów, wymiana i sprzedaż.
Losy rozgrywki – możliwość podejmowania decyzji o swoim losie w systemie gry oraz mechanizmy jej działania.
Punkty wiedzy – zdobywanie doświadczenia, przeliczanie go na punkty i wymiana punktów na umiejętności i dodatkowe szkolenie.
Licznik Geigera – znalezienie planów oraz materiałów i budowa przedmiotów niezbędnych do bezpiecznego przeżycia w dalszej grze.
Poszukiwacz – zbieranie cennych przedmiotów i artefaktów. Kupowanie i sprzedawanie ich oraz łączenie ze sobą tak, aby się wzbogacić.
Weterani na obozie – dodatkowe atrakcje dla uczestników, którzy brali udział we wcześniejszych obozach ASG Vogue Travel.
NA LUZIE
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.
MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.
Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu
Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:
KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS
oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.
ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.
Program na umowie (12d):
STREFA I - WARSZTATY
Pierwsza pomoc – bezpieczna realizacja zadań podczas gry i udzielenie Pierwszej Pomocy Przedmedycznej w razie nagłego wypadku.
Ciekawostki o wyposażeniu – przydatne i ciekawe informacje na temat replik i wyposażenia używanego na obozie, jak i prywatnie.
Sztuka przetrwania – survival w czasach, kiedy koniec świata zbliża się nieuchronnie. Jak przeżyć, zdobyć pożywienie i zbudować schronienie?
Sygnały i komunikaty – przedstawienie meldunków, sygnałów bliskich i dalekich, znaków świetlnych, ręcznych oraz dźwiękowych.
STREFA II - STRZELNICA
Regulamin operatora – podstawowe zasady operatora ASG oraz niezbędna wiedza do tego, żeby wziąć udział w pojedynku na obozie.
Obsługa repliki – wprowadzenie – replika broni palnej w skali 1:1 używającej amunicji biodegradowalnej 6 mm, napędzanej elektrycznie.
Prowadzenie linii ognia – oszczędność oraz odpowiednie operowanie repliką – mądre prowadzenie linii ognia, to podstawa przetrwania!
Czynniki celności – jak wykorzystywać różne czynniki wpływające na jakość strzału? Jaką postawę ciała przybrać, aby wygrać?
Postawa strzelecka – strzelanie dynamiczne i pozycyjne, niekrępowanie ruchów, postawa ciała.
STREFA III - STALKER
Obszar działania – mapa obszaru działania, oznaczenie punktów strategicznych dla poszczególnych frakcji oraz miejsc akcji.
Scenariusz – systemy gry – fundusz startowy i przepustka przez pierwszą granicę Zony, aby nieuchronnie spotkać się z przeznaczeniem!
Stalkerzy, Armia, Bandyci – frakcje – zdobywanie punktów na rzecz swojego obozu, odnajdywanie artefaktów, wymiana i sprzedaż.
Losy rozgrywki – możliwość podejmowania decyzji o swoim losie w systemie gry oraz mechanizmy jej działania.
Punkty wiedzy – zdobywanie doświadczenia, przeliczanie go na punkty i wymiana punktów na umiejętności i dodatkowe szkolenie.
Licznik Geigera – znalezienie planów oraz materiałów i budowa przedmiotów niezbędnych do bezpiecznego przeżycia w dalszej grze.
Poszukiwacz – zbieranie cennych przedmiotów i artefaktów. Kupowanie i sprzedawanie ich oraz łączenie ze sobą tak, aby się wzbogacić.
Weterani na obozie – dodatkowe atrakcje dla uczestników, którzy brali udział we wcześniejszych obozach ASG Vogue Travel.
NA LUZIE
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.
MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.
Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu
Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:
KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS
oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.
ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.
Zakwaterowanie:
O OŚRODKU
W ośrodku Zajazd Jurajski zakwaterowani są uczestnicy i uczestniczki wakacji airsoftowych. Porządek i dyscyplina obozów ASG, tu łączą się z idealnie z górskim, leśnym i malowniczym krajobrazem Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Mieszanka to wyjątkowa, ale dzięki niej po wyczerpującym dniu, drużyna airsoftowa zrelaksuje się w pięknym otoczeniu. Dodatkowo skorzystamy w pełni z atrakcji regionalnych skałek i jaskiń.
JAK ŚPIMY?
W 3-, 4-, 5-osobowych pokojach oraz pokojach typu studio z pełnym węzłem sanitarnym, z czego część posiada balkony.
JAK JEMY?
3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja). Obóz rozpoczyna się obiadokolacją/kolacją, a kończy śniadaniem wraz z suchym prowiantem na drogę powrotną. Napoje oferowane są tylko w trakcie posiłków.
ADRES:
Ośrodek Wypoczynkowy "Zajazd Jurajski"
Podlesice 1
42-425 Kroczyce, k. Zawiercie
www.zajazdjurajski.pl
Transport:
Transport za dopłatą. Przejazd łączony autokarem/pociągiem do Katowic i autokarem do Podlesic pod opieką pilota tranzytowego z wyznaczonych miast w tabeli poniżej.
Dojazd i odbiór własny uczestników odbywa się w wyznaczonych godzinach. Ceny obejmują przejazd w obie strony. Godziny wyjazdów zostaną podane na 7 do 5 dni przed turnusem.
Dojazd własny odbywa się w godzinach: 14:00-16:00
Odbiór odbywa się w godzinach: 09:00-11:00
Informujemy, że transport należy wykupić zawsze w dwie strony z tego samego miejsca wyjazdu/powrotu, dotyczy to również dojazdu własnego.
Każdego uczestnika obozów korzystającego z transportu obowiązuje limit bagażu - 1 szt. bagażu głównego o wadze maksymalnej 20 kg.
PRZYSTANEK
MIEJSCE ZBIÓRKI
DOPŁATA
WYJAZD
POWRÓT
Gdańsk*
Dworzec Główny PKP, ul. Podwale Grodzkie 1
375 zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Katowice
Plac Manewrowy przy MCK (wjazd od ul. Olimpijskiej)
170 zł
12:00
14:00
Leszno
Parking przy KFC Rondo Gronowo
290 zł
07:15
18:30
Łódź
Stacja BP, ul. Kątna 1
280zł
08:15
17:15
Poznań
Dworzec Letni PKP, ul. Dworcowa, 300 m od Dworca Głównego
300zł
06:00
20:00
Warszawa
Parking przy Torwarze, ul. Łazienkowska 6A
290zł
06:00
19:30
Wrocław
al. Śląska, parking przy Zintegrowanym Węźle Przesiadkowym, przy stacji PKP Wrocław Stadion
280zł
08:30
17:00
*Przejazd na trasie Gdańsk - Katowice realizowany jest pociągiem IC/TLK pod opieką pilota Vogue Travel, II klasa z miejscami siedzącymi.
Przejazd do Podlesic z pozostałych miejscowości odbywa się z wybranego miejsca wyjazdu do Katowic autokarem pod opieką pilota Vogue Travel.
Z Katowic do Podlesic przejazd odbywa się autokarem uczestników obozów Vogue Travel pod opieką pilota Vogue Travel.
Przebieg tras ma charakter podglądowy, trasy mogą ulec niewielkim zmianom na 7 do 5 dni przed wyjazdem.
Uwagi praktyczne:
Program ramowy
STREFA I - WARSZTATY
- Pierwsza pomoc – bezpieczna realizacja zadań podczas gry i udzielenie Pierwszej Pomocy Przedmedycznej w razie nagłego wypadku.
- Ciekawostki o wyposażeniu – przydatne i ciekawe informacje na temat replik i wyposażenia używanego na obozie, jak i prywatnie.
- Sztuka przetrwania – survival w czasach, kiedy koniec świata zbliża się nieuchronnie. Jak przeżyć, zdobyć pożywienie i zbudować schronienie?
- Sygnały i komunikaty – przedstawienie meldunków, sygnałów bliskich i dalekich, znaków świetlnych, ręcznych oraz dźwiękowych.
STREFA II - STRZELNICA
- Regulamin operatora – podstawowe zasady operatora ASG oraz niezbędna wiedza do tego, żeby wziąć udział w pojedynku na obozie.
- Obsługa repliki – wprowadzenie – replika broni palnej w skali 1:1 używającej amunicji biodegradowalnej 6 mm, napędzanej elektrycznie.
- Prowadzenie linii ognia – oszczędność oraz odpowiednie operowanie repliką – mądre prowadzenie linii ognia, to podstawa przetrwania!
- Czynniki celności – jak wykorzystywać różne czynniki wpływające na jakość strzału? Jaką postawę ciała przybrać, aby wygrać?
- Postawa strzelecka – strzelanie dynamiczne i pozycyjne, niekrępowanie ruchów, postawa ciała.
STREFA III - STALKER
- Obszar działania – mapa obszaru działania, oznaczenie punktów strategicznych dla poszczególnych frakcji oraz miejsc akcji.
- Scenariusz – systemy gry – fundusz startowy i przepustka przez pierwszą granicę Zony, aby nieuchronnie spotkać się z przeznaczeniem!
- Stalkerzy, Armia, Bandyci – frakcje – zdobywanie punktów na rzecz swojego obozu, odnajdywanie artefaktów, wymiana i sprzedaż.
- Losy rozgrywki – możliwość podejmowania decyzji o swoim losie w systemie gry oraz mechanizmy jej działania.
- Punkty wiedzy – zdobywanie doświadczenia, przeliczanie go na punkty i wymiana punktów na umiejętności i dodatkowe szkolenie.
- Licznik Geigera – znalezienie planów oraz materiałów i budowa przedmiotów niezbędnych do bezpiecznego przeżycia w dalszej grze.
- Poszukiwacz – zbieranie cennych przedmiotów i artefaktów. Kupowanie i sprzedawanie ich oraz łączenie ze sobą tak, aby się wzbogacić.
- Weterani na obozie – dodatkowe atrakcje dla uczestników, którzy brali udział we wcześniejszych obozach ASG Vogue Travel.
NA LUZIE
- Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
- Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
- Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.
MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.
Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu
Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:
KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS
oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.
ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.
OFERTA WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH:
- Aquapark, czyli water fun! – Wycieczka do aquaparku Nemo w Dąbrowie Górniczej, w którym skorzystamy z basenów i zakręconych zjeżdżali, zapewniając sobie idealną ochłodę w upalne dni. Koszt wycieczki 110 zł.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto
- Wspinaczka skałkowa – wraz z instruktorem wspinaczki skałkowej ruszamy na szczyty jurajskich skałek. Będzie moc, siła i oczywiście mega zabawa! Poznacie trochę technik i sprzęt niezbędny do zabawy na skałkach. W końcu Jura Krakowsko-Częstochowska, to jedno z najciekawszych i najchętniej odwiedzanym miejsc do wspinaczki w Polsce. Koszt wycieczki 130 zł.
Wymagana odzież sportowa oraz lekkie i przyczepne obuwie sportowe.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 10 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.