Obozy
Wiek uczestników: 7 - 18 lat
Kod oferty: #96M-1919620

Obozy - Obóz Młodzieżowy Dziesięć Przygód Mazury Gierłoż 2022
Polska / Gierłoż

Obóz Młodzieżowy Dziesięć Przygód Mazury Gierłoż 2022 wszystkie atrakcje na jednym obozie, każdego dnia coś nowego i ekscytującego

Opis

..:: CHARAKTERYSTYKA IMPREZY, PROGRAM
Wcale nie trzeba opłynąć Hornu kajakiem czy podróżować po dzikiej Amazonii, by zakosztować przygody. Czasami czai się ona tuż za rogiem. Nawet w odwiedzanych przez tłumy turystów Mazurach są miejsca, które wciąż czekają na swoich odkrywców.
Na obozie  przeżyjecie codziennie nowe przygody. Nie mamy czasu na nudę, ciągle robimy coś ekscytującego. A po pełnych emocji zajęciach i wyprawach znajdziemy czas na chwilę odpoczynku na plaży i kąpiele w jeziorze.

Program ramowy

..:: PROGRAM PRZYGÓD
Przygoda pierwsza – żeglarstwo
Zaczniemy od nauki podstaw - stawiania żagli, obsługi osprzętu, zachowania na pokładzie, zasad bezpieczeństwa. Później rejs po jeziorze na pokładzie jachtu żaglowego. Wszyscy będą uczyli się sterować, obsługiwać żagle i liny. Zacumujemy na brzegu bezludnej wyspy, wpłyniemy do Zatoki, gdzie poszukamy źródełka z bardzo czystą wodą. Wieczorem na żeglarskim ognisku nauczymy się śpiewać szanty i piosenki żeglarskie.
Przygoda druga - paintball i elementy survivalu
Nasze zmagania będą odbywać się w terenie, na leśnych polanach i przecinkach, wśród zróżnicowanego terenu a czasem będą częścią większych manewrów, w których paintballowe starcie będzie jednym z wielu elementów. Na naszych Uczestników będą czekać zadania, które nauczą ich radzenia sobie w trudnych i nietypowych sytuacjach. Poznają tajniki budowy schronień, przyrządzania posiłków z darów leśnej i wodnej kuchni, maskowania, a także pokonywania podmokłych terenów. Wybudowane schronienia będą stanowić naszą bazę wypadową. W teren wyruszą zawiadowcy, aby wykryć tajne obozowisko. Nauczymy się skrycie podchodzić przeciwnika, nawiązywać łączność za pomocą krótkofalówek, działać w większych i mniejszych grupach a także samodzielnie.
Przygoda trzecia – szaleństwo na deskach
Super zabawa w upalne dni. Zajęcia z równowagi, gry i zabawy na deskach, cholowanie za motorówką.
Przygoda czwarta – quady
Przed Tobą kolejna, niezwykła przygoda. Tym razem quady. Umożliwiają nam bezpieczne i stabilne pokonywanie nawet najtrudniejszych terenów. Dają poczucie swobody i wolności. Obecnie są bardzo popularne i modne. Pierwsze jazdy z instruktorem i pod jego czujnym okiem, odbywają się na prostym terenie, następnie pokonujemy coraz większe wertepy aż do rajdu w terenie. Okolice ośrodka obfitują w tereny wymarzone do jazdy na tych maszynach - leśne drogi i dróżki, dzikie ścieżki, mokradła, poprzecinane większymi i mniejszymi pagórkami lub wzniesieniami, a wszystko to nad pięknymi i czystymi mazurskimi jeziorami.
Przygoda piąta - rowery
Jak bezpiecznie jeździć na rowerze, być widocznym na drodze, postępować w razie wypadku - to tylko niektóre z informacji jakich dowiemy się na zajęciach. Po instruktażu zapraszamy na wycieczkę. Mazury i Suwalszczyzna to doskonały region do uprawiania turystyki rowerowej. Niezbyt długie, ale często zaskakująco strome zjazdy dodają emocji jeździe na rowerze.
Przygoda szósta - zajęcia linowe
Zwolennicy adrenaliny będą mogli spróbować swych sił w parku linowym. Mosty linowe, zjazdy, przeszkody dostarczą uczestnikom niezapomnianych emocji, pozwolą przeżyć niesamowitą przygodę na wysokości z dużą dawką adrenaliny. Zabawa w parku linowym to możliwość sprawdzenia swoich sił i swego charakteru w ekstremalnych warunkach na trasach o różnym stopniu trudności. Park linowy obsługiwany jest przez profesjonalną grupę posiadającą odpowiedni sprzęt i doświadczenie.
Przygoda siódma - wyprawa kajakowa wokół jeziora 
Dzięki mocno rozwiniętej linii brzegowej jeziora z wieloma cyplami, zatokami i wyspami Nasza podróż kajakiem będzie wyprawą pełną przygód. Odkryjemy zakątki niedostępne od strony lądu, z bujną fauną i florą.  
Przygoda ósma - Park Dzikich Zwierząt Kadzidłowo
Park Dzikich Zwierząt Kadzidłowo znajduje się na terenie Puszczy Piskiej.
To położone na rozległym terenie obszerne wybiegi dla zwierząt. Na miejscu mamy możliwość karmienia zwierząt specjalną karmą, którą można kupić na miejscu. Oprócz wielu znanych i popularnych gatunków zwierząt spotkamy tu wilka, rysia, łosia, bociana czarnego i wiele innych.
Przygoda dziewiąta - wykrywacze metali
Zobaczymy jak działają urządzenia do wykrywania metali. Podzieleni na drużyny, będziemy musieli przeszukać teren, na którym zakopano różne metalowe przedmioty. Czy uda się nam je odnaleźć? Super zabawa w duchu rywalizacji, oparta na zasadach gry zespołowej.
Przygoda dziesiąta - strzelanie i gra terenowa
Wiatrówki, łuki, tomahawki, oszczepy, proce. Będziemy ćwiczyć nasze umiejętności w strzelaniu do tarczy i ukrytych celów. Dowiecie się, czy trudno jest trafić w tarczę nawet z niewielkiej odległości. Czy uda nam się dorównać bohaterom znanym z westernów?
oraz
Podchody
Gra harcerska polegająca na ściganiu jednej grupy osób przez drugą i wykonywaniu po drodze różnych zadań. Uciekinierzy co jakiś czas układają z patyków, szyszek, kamieni lub rysują w ziemi kierunek swojej ucieczki oraz umieszczają na trasie kartki z zadaniami. Grupa pościgowa wyrusza 15-30 minut później. Muszą po drodze wykonać wszystkie przygotowane dla nich zadania i to udokumentować. Zabawa daje najwięcej radości jeśli ma miejsce w terenie, w którym nikt nie będzie nam przeszkadzał, wykonywanie poleceń nie będzie utrudnione i łatwo odnajdziemy wszystkie wskazówki. Idealnym wydaje się być nasz pobliski las.
Olimpiada Wodna

Rywalizacja w atmosferze zabawy, podzieleni na drużyny weźmiemy udział w wielu wodnych konkurencjach.
Wieczorne Ogniska
Wspólnie spędzone wieczory przy ognisku, gitarze i kiełbaskach.
Flagi
Uczestnicy zostają podzieleni na dwie drużyny, każda z nich otrzymuje flagę, której musi bronić. Celem zabawy jest zdobycie flagi drużyny przeciwnej. Jest to strategiczna gra, która bardzo integruje grupę, a żeby wygrać pojedynek, współpraca jest w niej nieodzownym  elementem. Nie sprawność jest najważniejsza w tej grze, a strategia ataku na flagę przeciwnika.
Dyskoteki
Super zabawa przy dobrej muzyce do późnych godzin wieczornych.
Baloniada
Balony napełnione wodą, ręczniki i zabawa na całego, na mokro.
Festiwal Kolorów
To coraz bardziej popularna zabawa polegająca na wyrzucaniu w górę przez uczestników różnokolorowych proszków, które tworzą wielką chmurę barw! Festiwal wypełnia atmosfera wiecznej wesołości. Młodsi i starsi, wszyscy tańczą, śpiewają i bawią się, rzucając Kolory w powietrze!
Kawiarenka

Wieczorami, w ciszy nocnej starsi uczestnicy obozów wcale nie muszą być w domkach, mogą wspólnie spędzać czas w kawiarence, grając w różnego rodzaju gry np. mafię, ping-ponga, bilard, karaoke lub oglądać filmy.  
Nocny Maraton Filmowy
Odbywa się raz podczas trwania obozu. Filmy puszczane są z projektora. Młodsi uczestnicy oglądają filmy wybrane przez siebie do godziny 24.00. Starsi obozowicze do rana. Staramy się stworzyć klimat jak w kinie – popcorn i picie czeka na uczestników nocy filmowej. 
Olimpiada Sportowa
Podzieleni na małe drużyny weźmiemy udział w wielu konkurencjach. Na uczestników czeka kilkanaście stacji, na których muszą wykonać określone zadania jak na przykład „bieg kelnera”, „kto ma więcej piegów”, „wyścig z arbuzem, „bieg w parach z balonem napełnionym wodą”. Drużyna, która uzyska najwięcej punktów wygrywa olimpiadę.
Gry i Zabawy Stolikowe
W atmosferze dobrej zabawy i zdrowej rywalizacji, weźmiemy udział w prawdziwej burzy mózgów. 
Chrzest Obozowy
To moment kiedy z Nowicjusza stajesz się Obozowiczem. Ale za nim to nastąpi musisz udowodnić, że znasz się na zasadach i regułach panujących na obozie. Czeka na Was kilka stacji zadaniowych jak np. stacja dotycząca obozowych tradycji, stacja kadra, stacja uczestnicy i wiele innych, których pokonanie spowoduje, że będziesz PRAWDZIWYM OBOZOWICZEM.  

Happy End
Wszystkie chwile, nawet te najbardziej miłe szybko mijają, ale nawet koniec może być radosny. Podczas wieczornego spotkania z uczestnikami podsumujemy cały obóz, rozdamy pamiątkowe dyplomy i koszulki. A potem ostatnia obozowa dyskoteka i odliczanie dni do następnych wakacji. Pamiętajcie, że cudowne wspomnienia wakacyjnych dni będą Wam towarzyszyć przez cały rok.

WIECZORNA KAWIARENKA - tylko dla uczestników obozów 
Na większości obozów uczestnicy nie chcą iść od razu spać w trakcie ciszy nocnej. Powoduje to ciągłe interwencje kadry, która odprowadza uczestników do łóżek i ich ucisza, a oni i tak nadal nie śpią. Na obozach zorganizowaliśmy to inaczej. W miejscach noclegu (w domkach, pokojach) obowiązuje bezwzględna cisza nocna, natomiast wszyscy chętni starsi uczestnicy pod nadzorem kadry mogą spędzać czas w "wieczornej kawiarence" - jak to nazwali uczestnicy obozów. To kilka sal, gdzie gramy w popularne gry na x-boxie, w bilard, ping-ponga, organizujemy karaoke. Zazwyczaj jest także grupa chętnych do gry w mafię. Od czasu do czasu przy tej okazji grillujemy, robimy gofry lub popcorn.

Uwagi

..:: DOJAZD ZORGANIZOWANY
Za dopłatą pociągiem lub autokarem z opiekunem, z kilkunastu większych miast w Polsce.

..:: ROZPOCZĘCIE I ZAKOŃCZENIE

Gierłoż - Ośrodek Księżycowy Dworek. Rozpoczęcie 1 dnia od godziny 16.00, zakończenie ostatniego dnia o godzinie 10.00

..:: CENA ZAWIERA
Zakwaterowanie -  
zakwaterowanie w pawilonach hotelowych w pokojach 2, 3 i 4 osobowych (w każdym pokoju łazienka - wc i prysznic, telewizor) oraz w dużych domkach-bungalowach (w każdym łazienka - wc+prysznic).
Wyżywienie - całodzienne w stołówce ośrodka od kolacji pierwszego dnia do śniadania ostatniego dnia.
Kadra - 
wykwalifikowani instruktorzy, wychowawcy.
Ubezpieczenie - 
NW
Sprzęt -
 potrzebny do realizacji programu, w miarę potrzeb.
Realizację programu 
w blokach zajęciowych, z podziałem na grupy, w zależności od pogody i kondycji uczestników.

..:: ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ

Dojazd autokarem lub pociągiem. Program Dodatkowe Atrakcje. Obowiązkowe składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny - 2 PLN/os oraz Turystyczny Fundusz Pomocowy - 2 PLN/os.

..:: DOKUMENTY, GŁÓWNE WYMAGANIA
Wiek: 7 – 12, 13 - 18 lat. Zgłoszenie uczestnictwa-umowa, karta kolonijna ze zgodą rodziców (wzory w biurze). Legitymacja szkolna.

..:: NALEŻY ZABRAĆ ZE SOBĄ
Dokumenty wymienione w punkcie „główne wymagania". Dres, ubranie i obuwie sportowe, ciepłe swetry, czapkę z daszkiem, latarkę, zeszyt, długopis, strój kąpielowy, krem z filtrem UV, okulary do pływania w wodzie. Prosimy o zaopatrzenie uczestników w podstawowe leki (przeziębienie, ból gardła, uczulenia, środki na oparzenia słoneczne).


..:: UWAGI
Nie odpowiadamy za utopiony lub zagubiony bagaż, zalecamy uczestnikom jego dodatkowe ubezpieczenie. Na jachtach obowiązuje chodzenie w miękkim obuwiu trampkach, sandałach, adidasach. Kaucja zwrotna 50 zł.


Hotel KSIĘŻYCOWY DWOREK - Warmia i Mazury, Gierłoż



Ośrodek hotelowo-wypoczynkowy "Księżycowy Dworek"
jest miejscem organizacji wielu aktywnych obozów. O wyborze tego miejsca zadecydowało między innymi:



  • zakwaterowanie w pawilonach hotelowych w pokojach 2, 3 i 4 osobowych (w każdym pokoju łazienka - wc i prysznic) oraz w dużych domkach-bungalowach (w każdym łazienka - wc+prysznic);

  • w każdym pokoju telewizor;

  • duża stołówka i wiele sal zajęciowych, w których możemy organizować różne obozowe spotkania, dyskoteki i imprezy;

  • sala na "wieczorną kawiarenkę" ze stołami bilardowymi i kręgielnią;

  • budynek "spa" z wannami do hydromasażu i saunami oraz baliami z biczami wodnymi;

  • centralne położenie na szlaku Wielkich Jezior Mazurskich (blisko stąd zarówno do Mikołajek, Giżycka jak i Mrągowa - około 20 minut jazdy) co umożliwia organizację wielu atrakcyjnych wycieczek;

  • obszerny, zróżnicowany, zadrzewiony teren ośrodka, z wieloma boiskami, kortem tenisowym i miejscami do prowadzenia zajęć;

  • położenie ośrodka bezpośrednio nad wodą, nad jeziorem;

  • dostęp do nowo wybudowanego miejsca rekreacji nad jeziorem (plaża, kąpielisko, toalety, boiska) wraz  z płycizną, z której korzystają uczestnicy obozów windsurfingowych, pływający na optymistach i inni uczestnicy obozów wodnych;

  • bliskość lasu i dzikich terenów, na których organizujemy wiele obozowych wycieczek, wypraw i rajdów;

  • doskonałe tereny na paintball i rajdy quadami;

  • bezpłatne wi-fi (na części terenu ośrodka)




Wyżywienie


zgodnie z programem imprezy (ZPR)


całodzienne w stołówce ośrodka od kolacji pierwszego dnia do śniadania ostatniego dnia


Terminy i ceny 0

Ilość miejsc w promocji ograniczona!

Dopłaty opcjonalne

Obowiązkowe składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny - 2 PLN/os oraz Turystyczny Fundusz Pomocowy - 2 PLN/os.
4 PLN

Transport

.:: DOJAZD ZORGANIZOWANY
Za dopłatą pociągiem lub autokarem z opiekunem, z kilkunastu większych miast w Polsce.

Zakwaterowanie - zakwaterowanie w pawilonach hotelowych w pokojach 2, 3 i 4 osobowych (w każdym pokoju łazienka - wc i prysznic, telewizor) oraz w dużych domkach-bungalowach (w każdym łazienka - wc+prysznic). Wyżywienie - całodzienne od kolacji pierwszego dnia do śniadania ostatniego dnia. Realizację programu w zależności od warunków pogodowych i możliwości uczestników. Sprzęt - szkoleniowy i rekreacyjny. Kadra - wykwalifikowani instruktorzy i wychowawcy. Ubezpieczenie - NNW.

Dojazd autokarem lub pociągiem. Program Dodatkowe Atrakcje. Obowiązkowe składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny - 2 PLN/os oraz Turystyczny Fundusz Pomocowy - 2 PLN/os.

Podobne oferty