Opis
Program:
KRAINA ZABAW
Trickboard! – Zabawa na specjalnej desce do wykonywania różnych tricków! Ile tricków uda Ci się zrobić?
American sport academy – rozgrywki w baseball i football!
Poszukiwacze skarbów – czyli co tam w trawie piszczy? Wcielimy się w kultowych poszukiwaczy i sprawdzimy, jakie skarby kryją się plaży!
Orienteering – nauka posługiwania się kompasem i zabawy na orientację w terenie.
Zdobądź flagę – kultowa gra zespołowa, której głównym założeniem jest przejęcie flagi przeciwników.
Turniej o puchar Poddąbia – czeka na was 9 stacji z 9 unikatowymi wyzwaniami!
Kalendarz Challenge – przygotujemy kalendarz z nietypowymi zadaniami. Każdego dnia otworzymy jedno okienko z zadaniem. Czy damy radę sprostać im wszystkim?
Kubeczkowa rywalizacja – sprawdzimy swoich sił w kilku nieszablonowych konkurencjach, w których główną rolę odegrają papierowe kubeczki.
Czółko: edycja bajkowa – jak dobrze znasz postacie z bajek i filmów animowanych? Spróbuj odgadnąć, jakim bohaterem jesteś.
KRAINA GIER
Smart IQ Games - przeplatanki i labirynty. Rusz głową i spróbuj umieścić we właściwych miejscach wszystkie elementy gry. Powodzenia!
Wybuchowa, drewniana wieża – zbuduj wieżę, rzuć kostką i wyciągnij wskazany klocek. Uwaga na czas! Śpisz się, nim wieża wybuchnie!
TWISTER XXL – zakręcony świat twistera w odsłonie XXL!
Sokole oko – wielki turniej dartbee i łucznictwa!
Jenga – opanuj emocje i wstrzymaj na chwilę oddech, aby zostać kolonijnym mistrzem Jengi!
Wyzwanie dla zmysłów – która drużyna rozpozna wszystkie smaki i zapachy?
KRAINA KREATYWNA
Pixelart– przy użyciu koralików termoaktywnych każdy wyprasuje własny breloczek lub kolczyki!
Malowanie figurek, czyli tworzymy własnych bohaterów Orków i Krasnoludów.
Własny worek – ozdobimy swoje worki na tenisówki dokładnie w takich wzorach, jakie sobie wymarzymy!
Kolorowe żelki do mycia i kąpieli! - Zrobimy własne, specjalne żeli do kąpieli! Będzie kolorowo!
Młot Thora – używając dostępnych materiałów wykonamy młot bohatera, dobrze wam znanego z mitologii nordyckiej.
Odlotowe etui na telefon – kolorowe, zdobione etui do telefonów są teraz w modzie. Sami zaprojektujemy i ozdobimy etui na telefony!
NA WESOŁO
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Ślimak - zagadki i ruch - gra zespołowa.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie kolonii.
*na kolonię należy zabrać własne, najprostsze, ochronne etui dopasowane do telefonu, na którym wykonamy nasze prace.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje dzieci.
OFERTA WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH:
Aquapark Słupsk – chwila relaksu? W tym roku zapraszamy do Aquaparku w Słupsku. Podczas wycieczki czekają nas 2 godziny relaksu w basenach termalnych i szalonej jazdy na zjeżdżalniach. Koszt wycieczki 125 zł.
Wymagana legitymacja szkolna, strój kąpielowy, klapki basenowe oraz ręcznik basenowy.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Park linowy w Rowach – adrenalina, zabawa i wyzwania - latem tego nie przegap! Razem przejdziemy podstawowe szkolenie bezpieczeństwa, a potem pod czujnym okiem instruktorów pokonamy wybrane trasy niemal w koronach drzew. Koszt wycieczki 100 zł.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Program na umowie (7d):
KRAINA ZABAW
Trickboard! – Zabawa na specjalnej desce do wykonywania różnych tricków! Ile tricków uda Ci się zrobić?
American sport academy – rozgrywki w baseball i football!
Poszukiwacze skarbów – czyli co tam w trawie piszczy? Wcielimy się w kultowych poszukiwaczy i sprawdzimy, jakie skarby kryją się plaży!
Orienteering – nauka posługiwania się kompasem i zabawy na orientację w terenie.
Zdobądź flagę – kultowa gra zespołowa, której głównym założeniem jest przejęcie flagi przeciwników.
Turniej o puchar Poddąbia – czeka na was 9 stacji z 9 unikatowymi wyzwaniami!
Kalendarz Challenge – przygotujemy kalendarz z nietypowymi zadaniami. Każdego dnia otworzymy jedno okienko z zadaniem. Czy damy radę sprostać im wszystkim?
Kubeczkowa rywalizacja – sprawdzimy swoich sił w kilku nieszablonowych konkurencjach, w których główną rolę odegrają papierowe kubeczki.
Czółko: edycja bajkowa – jak dobrze znasz postacie z bajek i filmów animowanych? Spróbuj odgadnąć, jakim bohaterem jesteś.
KRAINA GIER
Smart IQ Games - przeplatanki i labirynty. Rusz głową i spróbuj umieścić we właściwych miejscach wszystkie elementy gry. Powodzenia!
Wybuchowa, drewniana wieża – zbuduj wieżę, rzuć kostką i wyciągnij wskazany klocek. Uwaga na czas! Śpisz się, nim wieża wybuchnie!
TWISTER XXL – zakręcony świat twistera w odsłonie XXL!
Sokole oko – wielki turniej dartbee i łucznictwa!
Jenga – opanuj emocje i wstrzymaj na chwilę oddech, aby zostać kolonijnym mistrzem Jengi!
Wyzwanie dla zmysłów – która drużyna rozpozna wszystkie smaki i zapachy?
KRAINA KREATYWNA
Pixelart– przy użyciu koralików termoaktywnych każdy wyprasuje własny breloczek lub kolczyki!
Malowanie figurek, czyli tworzymy własnych bohaterów Orków i Krasnoludów.
Własny worek – ozdobimy swoje worki na tenisówki dokładnie w takich wzorach, jakie sobie wymarzymy!
Kolorowe żelki do mycia i kąpieli! - Zrobimy własne, specjalne żeli do kąpieli! Będzie kolorowo!
Młot Thora – używając dostępnych materiałów wykonamy młot bohatera, dobrze wam znanego z mitologii nordyckiej.
Odlotowe etui na telefon – kolorowe, zdobione etui do telefonów są teraz w modzie. Sami zaprojektujemy i ozdobimy etui na telefony!
NA WESOŁO
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Ślimak - zagadki i ruch - gra zespołowa.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie kolonii.
*na kolonię należy zabrać własne, najprostsze, ochronne etui dopasowane do telefonu, na którym wykonamy nasze prace.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje dzieci.
Program na umowie (12d):
KRAINA ZABAW
Trickboard! – Zabawa na specjalnej desce do wykonywania różnych tricków! Ile tricków uda Ci się zrobić?
American sport academy – rozgrywki w baseball i football!
Poszukiwacze skarbów – czyli co tam w trawie piszczy? Wcielimy się w kultowych poszukiwaczy i sprawdzimy, jakie skarby kryją się plaży!
Orienteering – nauka posługiwania się kompasem i zabawy na orientację w terenie.
Zdobądź flagę – kultowa gra zespołowa, której głównym założeniem jest przejęcie flagi przeciwników.
Turniej o puchar Poddąbia – czeka na was 9 stacji z 9 unikatowymi wyzwaniami!
Kalendarz Challenge – przygotujemy kalendarz z nietypowymi zadaniami. Każdego dnia otworzymy jedno okienko z zadaniem. Czy damy radę sprostać im wszystkim?
Kubeczkowa rywalizacja – sprawdzimy swoich sił w kilku nieszablonowych konkurencjach, w których główną rolę odegrają papierowe kubeczki.
Czółko: edycja bajkowa – jak dobrze znasz postacie z bajek i filmów animowanych? Spróbuj odgadnąć, jakim bohaterem jesteś.
KRAINA GIER
Smart IQ Games - przeplatanki i labirynty. Rusz głową i spróbuj umieścić we właściwych miejscach wszystkie elementy gry. Powodzenia!
Wybuchowa, drewniana wieża – zbuduj wieżę, rzuć kostką i wyciągnij wskazany klocek. Uwaga na czas! Śpisz się, nim wieża wybuchnie!
TWISTER XXL – zakręcony świat twistera w odsłonie XXL!
Sokole oko – wielki turniej dartbee i łucznictwa!
Jenga – opanuj emocje i wstrzymaj na chwilę oddech, aby zostać kolonijnym mistrzem Jengi!
Wyzwanie dla zmysłów – która drużyna rozpozna wszystkie smaki i zapachy?
KRAINA KREATYWNA
Pixelart– przy użyciu koralików termoaktywnych każdy wyprasuje własny breloczek lub kolczyki!
Malowanie figurek, czyli tworzymy własnych bohaterów Orków i Krasnoludów.
Własny worek – ozdobimy swoje worki na tenisówki dokładnie w takich wzorach, jakie sobie wymarzymy!
Kolorowe żelki do mycia i kąpieli! - Zrobimy własne, specjalne żeli do kąpieli! Będzie kolorowo!
Młot Thora – używając dostępnych materiałów wykonamy młot bohatera, dobrze wam znanego z mitologii nordyckiej.
Odlotowe etui na telefon – kolorowe, zdobione etui do telefonów są teraz w modzie. Sami zaprojektujemy i ozdobimy etui na telefony!
NA WESOŁO
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Ślimak - zagadki i ruch - gra zespołowa.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie kolonii.
*na kolonię należy zabrać własne, najprostsze, ochronne etui dopasowane do telefonu, na którym wykonamy nasze prace.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje dzieci.
Zakwaterowanie:
O OŚRODKU
Poddąbie słynie z ciszy, pięknych plaż, bajkowych lasów oraz kameralnego klimatu. Ta osada nadmorska budzi się do życia latem, by zimą zapaść w głęboki sen. Czyni to ośrodek "Lazur" idealnym wyborem dla dzieci, które kochają przyrodę i stronią od dużych nadmorskich kurortów. Na najmłodszych uczestników czeka przyjazna atmosfera ośrodka wypoczynkowego oraz duży teren zielony dostosowany do dziecięcych potrzeb.
JAK ŚPIMY?
W 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym oraz pokojach typu studio, z czego większość posiada balkony.
JAK JEMY?
3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja). Obóz rozpoczyna się kolacją, a kończy śniadaniem wraz z suchym prowiantem na drogę powrotną. Napoje oferowane są tylko w trakcie posiłków.
ADRES:
Ośrodek Wypoczynkowy "Lazur"
ul. Promenada Słońca 7, 76-270 Poddąbie
www.lazurosrodki.pl
Transport:
Transport za dopłatą. Przejazd autokarem lub PKP (Kraków, Szczecin) pod opieką pilota tranzytowego z największych miast w Polsce.
Dojazd i odbiór własny uczestników odbywa się w wyznaczonych godzinach. Ceny obejmują przejazd w obie strony. Dokładne godziny wyjazdów zostaną podane 7 do 5 dni przed turnusem.
Dojazd własny odbywa się w godzinach: 14:00-16:00
Odbiór własny odbywa się w godzinach: 09:00-11:00
Informujemy, że transport należy wykupić zawsze w dwie strony z tego samego miejsca wyjazdu/powrotu, dotyczy to również dojazdu własnego.
Każdego uczestnika obozów korzystającego z transportu obowiązuje limit bagażu - 1 szt. bagażu głównego o wadze maksymalnej 20 kg.
PRZYSTANEK
MIEJSCE ZBIÓRKI
DOPŁATA
WYJAZD
POWRÓT
Bydgoszcz
ul. Toruńska, parking przy Hali Sportowo - Widowiskowej "Łuczniczka"
265zł
12:15
14:00
Gdańsk
Dworzec Główny PKP, ul. Podwale Grodzkie 1
245zł
12:30
13:00
Katowice
Plac manewrowy MCK (wjazd od ul. Olimpijskiej)
365zł
04:00
21:30
Kraków*
Hala Dworca Głównego PKP
385zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Leszno
Parking przy KFC Rondo Gronowo
295zł
7:45
17:30
Łódź
Stacja Paliw BP, ul. Kątna 1
295zł
8:15
17:30
Piła
Al. Piastów 15, Parking za hotelem Gromada "Rodło"
275zł
11:30
14:00
Poznań
Dworzec Letni, ul. Dworcowa, 300m od Dworca Głównego PKP
285zł
09:15
16:00
Szczecin**
Hala Dworca Głównego PKP
300zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Szczecinek
Stacja Lotos, ul. Cieślaka 5 (obok restauracji McDonald's)
265zł
12:30
12:30
Toruń
PKN Orlen, "Bliska" Słupska 1, (przy szosie Lubickiej)
265zł
10:30
15:00
Warszawa
Parking przy Torwarze, ul. Łazienkowska 6a
295zł
06:00
19:30
Wrocław
Aleja Śląska, parking przy Zintegrowanym Węźle Przesiadkowym, przy Stacji PKP Wrocław Stadion
305zł
06:00
19:30
* Na odcinku Kraków – Gdańsk przejazd pociągiem Intercity lub TLK, II klasa z miejscami siedzącymi.
Na odcinku Gdańsk – Łeba/Rowy/Poddąbie przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Vogue Travel).
** Na odcinku Szczecin – Słupsk przejazd pociągiem Regio, Intercity lub TLK, II klasa z miejscami siedzącymi.
Na odcinku Słupsk – Łeba/Rowy/Poddąbie przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Vogue Travel).
Przebieg tras ma charakter podglądowy, trasy mogą ulec niewielkim zmianom na 7 dni przed wyjazdem.
Uwagi praktyczne: