Opis
Program:
STREFA BUDOWANIA DRUŻYNY
Milczący szereg – dostajecie polecenie ustawienia się w specjalny szereg w zaledwie kilka sekund. Uwaga, nie możecie się przy tym odzywać. Wraz z każdym zadaniem wytyczne stają się coraz trudniejsze. Czy dacie radę zapanować nad chaosem i wykonać zadania?
Przekraczanie linii – co was łączy? Jak wiele różnych, tym trudnych doświadczeń dzielą z wami inni ludzie? Nie bójcie się przekroczyć tej linii.
Pod napięciem! - Razem przeskoczcie przez „elektryczny kabel” i opanujcie sztukę pracy synchronicznej. Gdy już wam się to uda, to dajcie się „porazić prądem” i zadziwcie uczestników pozostałych kolonii swoimi umiejętnościami.
Wystający gwóźdź się wbija – podejmijcie wyzwanie i stwórzcie „szarą masę”. A może zmieni kolor i będzie różowa albo błyszcząca?
Węzeł gordyjski – trochę sprytu i logicznego myślenia! Z plątaniny rąk, nóg oraz głów będzie musiała się wyłonić drużyna!
Zamknij oczy i zaufaj – decydujący test współpracy, który wymaga absolutnej wiary w swoich przyjaciół. Przekonaj się, że na innych naprawdę można polegać!
STREFA PRZYJAŹNI
Holi suite – weźcie udział w zwariowanej i kolorowej sesji zdjęciowej z proszkiem holi.
Zakręcona muzyka – wspólnymi siłami stwórzcie nieziemski cover wybranej piosenki przy użyciu jednego z najbardziej memicznych instrumentów, jakim jest mirliton!
W nieznane! - Pakujcie wodę i przekąski do plecaków, idziemy rozejrzeć się po okolicy! Po przechadzce wyznaczymy nową, wielką mapę. Gdzie poniosą nas nogi?
Friendship Night – złapcie popcorn, chipsy i słodycze, zaparzcie herbatki i wejdźcie na salę. Spędźcie ten wieczór w towarzystwie innych kolonii, wspólnie oglądając to, co pojawi się na ekranie. Może polubicie to, co zobaczycie?
Usiądźmy – jeżeli uda się wam wykonać to zadanie poprawnie, to wszyscy usiądziecie. Jeżeli natomiast popełnicie jakikolwiek błąd, to wszyscy wylądujecie na ziemi. Podejmujecie wyzwanie?
STREFA SZALONEJ ROZRYWKI
Od siebie i do siebie – w rytm muzyki zatańczcie absolutny, kolonijny klasyk – belgijkę!
Przejmujemy pałeczkę – wymyślcie i zaplanujcie od „A” do „Z” wyjątkową, wieczorną aktywność dla uczestników pozostałych kolonii. Stańcie się mistrzami planowania, zaskakiwania i rozśmieszania!
Nasza kraina – stwórzcie swoje własne państwo. Wymyślcie jego prawo, historię, stroje, zwyczaje, znaki, język, pieśń, flagę i herb. Żyjcie przez cały dzień jako Państwowianie i bądźcie wyjątkowi – RAZEM!
Plecy w plecy – zadanie należące do tych dziwnych, ale zaufajcie nam! Dzięki niemu nauczycie się jeszcze lepszej komunikacji, słuchania i… rysowania!
Make a game – zaprojektujcie i wspólnymi siłami wykonajcie wielką grę planszową. Wymyślcie wszystko, od motywu przewodniego, przez pola, pułapki i karty, po pionki i zasady.
Ma-ma-ma-ma-mafia! - I w zagrajcie w ten kolonijny hit. Wcielcie się w policjantów, przestępców i niewinnych ogrodników.
Synchro – przygotujcie swój występ finałowy, na którym pokażecie innym siłę waszej przyjaźni i współpracy!
NA WESOŁO
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Ślimak - zagadki i ruch - gra zespołowa.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie kolonii.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje dzieci.
OFERTA WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH:
Aquapark Słupsk – chwila relaksu? W tym roku zapraszamy do Aquaparku w Słupsku. Podczas wycieczki czekają nas 2 godziny relaksu w basenach termalnych i szalonej jazdy na zjeżdżalniach. Koszt wycieczki 125 zł.
Wymagana legitymacja szkolna, strój kąpielowy, klapki basenowe oraz ręcznik basenowy.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Park linowy w Rowach – adrenalina, zabawa i wyzwania - latem tego nie przegap! Razem przejdziemy podstawowe szkolenie bezpieczeństwa, a potem pod czujnym okiem instruktorów pokonamy wybrane trasy niemal w koronach drzew. Koszt wycieczki 100 zł.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Program na umowie (7d):
STREFA BUDOWANIA DRUŻYNY
Milczący szereg – dostajecie polecenie ustawienia się w specjalny szereg w zaledwie kilka sekund. Uwaga, nie możecie się przy tym odzywać. Wraz z każdym zadaniem wytyczne stają się coraz trudniejsze. Czy dacie radę zapanować nad chaosem i wykonać zadania?
Przekraczanie linii – co was łączy? Jak wiele różnych, tym trudnych doświadczeń dzielą z wami inni ludzie? Nie bójcie się przekroczyć tej linii.
Pod napięciem! - Razem przeskoczcie przez „elektryczny kabel” i opanujcie sztukę pracy synchronicznej. Gdy już wam się to uda, to dajcie się „porazić prądem” i zadziwcie uczestników pozostałych kolonii swoimi umiejętnościami.
Wystający gwóźdź się wbija – podejmijcie wyzwanie i stwórzcie „szarą masę”. A może zmieni kolor i będzie różowa albo błyszcząca?
Węzeł gordyjski – trochę sprytu i logicznego myślenia! Z plątaniny rąk, nóg oraz głów będzie musiała się wyłonić drużyna!
Zamknij oczy i zaufaj – decydujący test współpracy, który wymaga absolutnej wiary w swoich przyjaciół. Przekonaj się, że na innych naprawdę można polegać!
STREFA PRZYJAŹNI
Holi suite – weźcie udział w zwariowanej i kolorowej sesji zdjęciowej z proszkiem holi.
Zakręcona muzyka – wspólnymi siłami stwórzcie nieziemski cover wybranej piosenki przy użyciu jednego z najbardziej memicznych instrumentów, jakim jest mirliton!
W nieznane! - Pakujcie wodę i przekąski do plecaków, idziemy rozejrzeć się po okolicy! Po przechadzce wyznaczymy nową, wielką mapę. Gdzie poniosą nas nogi?
Friendship Night – złapcie popcorn, chipsy i słodycze, zaparzcie herbatki i wejdźcie na salę. Spędźcie ten wieczór w towarzystwie innych kolonii, wspólnie oglądając to, co pojawi się na ekranie. Może polubicie to, co zobaczycie?
Usiądźmy – jeżeli uda się wam wykonać to zadanie poprawnie, to wszyscy usiądziecie. Jeżeli natomiast popełnicie jakikolwiek błąd, to wszyscy wylądujecie na ziemi. Podejmujecie wyzwanie?
STREFA SZALONEJ ROZRYWKI
Od siebie i do siebie – w rytm muzyki zatańczcie absolutny, kolonijny klasyk – belgijkę!
Przejmujemy pałeczkę – wymyślcie i zaplanujcie od „A” do „Z” wyjątkową, wieczorną aktywność dla uczestników pozostałych kolonii. Stańcie się mistrzami planowania, zaskakiwania i rozśmieszania!
Nasza kraina – stwórzcie swoje własne państwo. Wymyślcie jego prawo, historię, stroje, zwyczaje, znaki, język, pieśń, flagę i herb. Żyjcie przez cały dzień jako Państwowianie i bądźcie wyjątkowi – RAZEM!
Plecy w plecy – zadanie należące do tych dziwnych, ale zaufajcie nam! Dzięki niemu nauczycie się jeszcze lepszej komunikacji, słuchania i… rysowania!
Make a game – zaprojektujcie i wspólnymi siłami wykonajcie wielką grę planszową. Wymyślcie wszystko, od motywu przewodniego, przez pola, pułapki i karty, po pionki i zasady.
Ma-ma-ma-ma-mafia! - I w zagrajcie w ten kolonijny hit. Wcielcie się w policjantów, przestępców i niewinnych ogrodników.
Synchro – przygotujcie swój występ finałowy, na którym pokażecie innym siłę waszej przyjaźni i współpracy!
NA WESOŁO
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Ślimak - zagadki i ruch - gra zespołowa.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie kolonii.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje dzieci.
Program na umowie (12d):
STREFA BUDOWANIA DRUŻYNY
Milczący szereg – dostajecie polecenie ustawienia się w specjalny szereg w zaledwie kilka sekund. Uwaga, nie możecie się przy tym odzywać. Wraz z każdym zadaniem wytyczne stają się coraz trudniejsze. Czy dacie radę zapanować nad chaosem i wykonać zadania?
Przekraczanie linii – co was łączy? Jak wiele różnych, tym trudnych doświadczeń dzielą z wami inni ludzie? Nie bójcie się przekroczyć tej linii.
Pod napięciem! - Razem przeskoczcie przez „elektryczny kabel” i opanujcie sztukę pracy synchronicznej. Gdy już wam się to uda, to dajcie się „porazić prądem” i zadziwcie uczestników pozostałych kolonii swoimi umiejętnościami.
Wystający gwóźdź się wbija – podejmijcie wyzwanie i stwórzcie „szarą masę”. A może zmieni kolor i będzie różowa albo błyszcząca?
Węzeł gordyjski – trochę sprytu i logicznego myślenia! Z plątaniny rąk, nóg oraz głów będzie musiała się wyłonić drużyna!
Zamknij oczy i zaufaj – decydujący test współpracy, który wymaga absolutnej wiary w swoich przyjaciół. Przekonaj się, że na innych naprawdę można polegać!
STREFA PRZYJAŹNI
Holi suite – weźcie udział w zwariowanej i kolorowej sesji zdjęciowej z proszkiem holi.
Zakręcona muzyka – wspólnymi siłami stwórzcie nieziemski cover wybranej piosenki przy użyciu jednego z najbardziej memicznych instrumentów, jakim jest mirliton!
W nieznane! - Pakujcie wodę i przekąski do plecaków, idziemy rozejrzeć się po okolicy! Po przechadzce wyznaczymy nową, wielką mapę. Gdzie poniosą nas nogi?
Friendship Night – złapcie popcorn, chipsy i słodycze, zaparzcie herbatki i wejdźcie na salę. Spędźcie ten wieczór w towarzystwie innych kolonii, wspólnie oglądając to, co pojawi się na ekranie. Może polubicie to, co zobaczycie?
Usiądźmy – jeżeli uda się wam wykonać to zadanie poprawnie, to wszyscy usiądziecie. Jeżeli natomiast popełnicie jakikolwiek błąd, to wszyscy wylądujecie na ziemi. Podejmujecie wyzwanie?
STREFA SZALONEJ ROZRYWKI
Od siebie i do siebie – w rytm muzyki zatańczcie absolutny, kolonijny klasyk – belgijkę!
Przejmujemy pałeczkę – wymyślcie i zaplanujcie od „A” do „Z” wyjątkową, wieczorną aktywność dla uczestników pozostałych kolonii. Stańcie się mistrzami planowania, zaskakiwania i rozśmieszania!
Nasza kraina – stwórzcie swoje własne państwo. Wymyślcie jego prawo, historię, stroje, zwyczaje, znaki, język, pieśń, flagę i herb. Żyjcie przez cały dzień jako Państwowianie i bądźcie wyjątkowi – RAZEM!
Plecy w plecy – zadanie należące do tych dziwnych, ale zaufajcie nam! Dzięki niemu nauczycie się jeszcze lepszej komunikacji, słuchania i… rysowania!
Make a game – zaprojektujcie i wspólnymi siłami wykonajcie wielką grę planszową. Wymyślcie wszystko, od motywu przewodniego, przez pola, pułapki i karty, po pionki i zasady.
Ma-ma-ma-ma-mafia! - I w zagrajcie w ten kolonijny hit. Wcielcie się w policjantów, przestępców i niewinnych ogrodników.
Synchro – przygotujcie swój występ finałowy, na którym pokażecie innym siłę waszej przyjaźni i współpracy!
NA WESOŁO
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Ślimak - zagadki i ruch - gra zespołowa.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie kolonii.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje dzieci.
Zakwaterowanie:
O OŚRODKU
Poddąbie słynie z ciszy, pięknych plaż, bajkowych lasów oraz kameralnego klimatu. Ta osada nadmorska budzi się do życia latem, by zimą zapaść w głęboki sen. Czyni to ośrodek "Lazur" idealnym wyborem dla dzieci, które kochają przyrodę i stronią od dużych nadmorskich kurortów. Na najmłodszych uczestników czeka przyjazna atmosfera ośrodka wypoczynkowego oraz duży teren zielony dostosowany do dziecięcych potrzeb.
JAK ŚPIMY?
W 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym oraz pokojach typu studio, z czego większość posiada balkony.
JAK JEMY?
3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja). Obóz rozpoczyna się kolacją, a kończy śniadaniem wraz z suchym prowiantem na drogę powrotną. Napoje oferowane są tylko w trakcie posiłków.
ADRES:
Ośrodek Wypoczynkowy "Lazur"
ul. Promenada Słońca 7, 76-270 Poddąbie
www.lazurosrodki.pl
Transport:
Transport za dopłatą. Przejazd autokarem lub PKP (Kraków, Szczecin) pod opieką pilota tranzytowego z największych miast w Polsce.
Dojazd i odbiór własny uczestników odbywa się w wyznaczonych godzinach. Ceny obejmują przejazd w obie strony. Dokładne godziny wyjazdów zostaną podane 7 do 5 dni przed turnusem.
Dojazd własny odbywa się w godzinach: 14:00-16:00
Odbiór własny odbywa się w godzinach: 09:00-11:00
Informujemy, że transport należy wykupić zawsze w dwie strony z tego samego miejsca wyjazdu/powrotu, dotyczy to również dojazdu własnego.
Każdego uczestnika obozów korzystającego z transportu obowiązuje limit bagażu - 1 szt. bagażu głównego o wadze maksymalnej 20 kg.
PRZYSTANEK
MIEJSCE ZBIÓRKI
DOPŁATA
WYJAZD
POWRÓT
Bydgoszcz
ul. Toruńska, parking przy Hali Sportowo - Widowiskowej "Łuczniczka"
265zł
12:15
14:00
Gdańsk
Dworzec Główny PKP, ul. Podwale Grodzkie 1
245zł
12:30
13:00
Katowice
Plac manewrowy MCK (wjazd od ul. Olimpijskiej)
365zł
04:00
21:30
Kraków*
Hala Dworca Głównego PKP
385zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Leszno
Parking przy KFC Rondo Gronowo
295zł
7:45
17:30
Łódź
Stacja Paliw BP, ul. Kątna 1
295zł
8:15
17:30
Piła
Al. Piastów 15, Parking za hotelem Gromada "Rodło"
275zł
11:30
14:00
Poznań
Dworzec Letni, ul. Dworcowa, 300m od Dworca Głównego PKP
285zł
09:15
16:00
Szczecin**
Hala Dworca Głównego PKP
300zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Szczecinek
Stacja Lotos, ul. Cieślaka 5 (obok restauracji McDonald's)
265zł
12:30
12:30
Toruń
PKN Orlen, "Bliska" Słupska 1, (przy szosie Lubickiej)
265zł
10:30
15:00
Warszawa
Parking przy Torwarze, ul. Łazienkowska 6a
295zł
06:00
19:30
Wrocław
Aleja Śląska, parking przy Zintegrowanym Węźle Przesiadkowym, przy Stacji PKP Wrocław Stadion
305zł
06:00
19:30
* Na odcinku Kraków – Gdańsk przejazd pociągiem Intercity lub TLK, II klasa z miejscami siedzącymi.
Na odcinku Gdańsk – Łeba/Rowy/Poddąbie przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Vogue Travel).
** Na odcinku Szczecin – Słupsk przejazd pociągiem Regio, Intercity lub TLK, II klasa z miejscami siedzącymi.
Na odcinku Słupsk – Łeba/Rowy/Poddąbie przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Vogue Travel).
Przebieg tras ma charakter podglądowy, trasy mogą ulec niewielkim zmianom na 7 dni przed wyjazdem.
Uwagi praktyczne: