Opis
Program:
PIERWSZE KROKI W SZKOLE
Uroczyste otwarcie roku szkolnego – spotkamy się przy stole pełnym magicznych przekąsek po to, by poznać się z nową klasą.
Ceremonia Przydziału – podczas uczty w Wielkiej Sali zostaniemy przydzieleni przez Tiarę Przydziału do jednego z czterech domów.
Wizyta na ul. Pokątnej – dopasujemy peleryny, skompletujemy magiczne księgi i odwiedzimy sklep Olivandera, żeby wybrać odpowiednie różdżki.
Jaka jest Twoja specjalność? – Gra fabularna – sprawdzimy się w różnych dziedzinach magicznych.
Magiczne zeszyty – nauczymy się prawidłowo prowadzić notatki z zajęć magicznych w naszych wyjątkowych zeszytach szkolnych.
MAGICZNE LEKCJE
Zielarstwo – jakie rośliny mogą pomóc w leczeniu, a które niestety zaszkodzić? Poznamy właściwości roślin i ziół leczniczych.
Wróżbiarstwo i Astronomia – poznamy najpopularniejsze wróżby i przesądy. Zobaczymy gwiazdozbiory latem i poznamy historie ich nazw.
Zaklęcia magiczne i transmutacje – tworzenie trójwymiarowych zwierząt i czarodziejskich przedmiotów z magicznej plasteliny i papieru.
Obrona przed czarną magią – dowiemy się, jak unikać niebezpieczeństwa, jak się bronić i wyczarować własnego mglistego patronusa.
Starożytne runy – poznamy pochodzenie pisma runicznego, nauczymy się liter oraz posługiwania się nimi pisząc nasze imiona.
Eliksiry – magiczne eksperymenty z cieczami! Dowiemy się jak zmieniać barwę płynu oraz jak wywołać „burzę” w szklance wody!
Opieka nad magicznymi i niemagicznymi stworzeniami – gdzie można je spotkać, jak się nimi zaopiekować i jak je wychować?
SZKOLNE ZABAWY
Mecz Quidditcha – latanie na własnoręcznie wykonanych miotłach. Wygra drużyna, która znajdzie złoty znicz i uniknie zbicia tłuczkiem!
Gra Terenowa o puchar Turnieju Trójmagicznego. Pokonanie labiryntu, zagadki logiczne i zawody sprawnościowe, to tylko niektóre z zadań!
Wielki Bal Magiczny – dyskoteka, podczas której przebierzemy się za ulubioną czarodziejską postać z Harrego Pottera i nie tylko.
Turniej wiedzy – zmierzymy się na wiedzę z serii książek o Harrym Potterze. Kto zna postacie, zdarzenia, zaklęcia i przedmioty?
Gry planszowe i karciane – rozwiną wyobraźnię, logiczne i strategiczne myślenie, a przy okazji zapewnią wszystkim dobrą zabawę!
NA WESOŁO
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Ślimak - zagadki i ruch - gra zespołowa.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie kolonii.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje dzieci.
OFERTA WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH:
Aquapark Słupsk – chwila relaksu? W tym roku zapraszamy do Aquaparku w Słupsku. Podczas wycieczki czekają nas 2 godziny relaksu w basenach termalnych i szalonej jazdy na zjeżdżalniach. Koszt wycieczki 125 zł.
Wymagana legitymacja szkolna, strój kąpielowy, klapki basenowe oraz ręcznik basenowy.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Park linowy w Rowach – adrenalina, zabawa i wyzwania - latem tego nie przegap! Razem przejdziemy podstawowe szkolenie bezpieczeństwa, a potem pod czujnym okiem instruktorów pokonamy wybrane trasy niemal w koronach drzew. Koszt wycieczki 100 zł.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Program na umowie (7d):
PIERWSZE KROKI W SZKOLE
Uroczyste otwarcie roku szkolnego – spotkamy się przy stole pełnym magicznych przekąsek po to, by poznać się z nową klasą.
Ceremonia Przydziału – podczas uczty w Wielkiej Sali zostaniemy przydzieleni przez Tiarę Przydziału do jednego z czterech domów.
Wizyta na ul. Pokątnej – dopasujemy peleryny, skompletujemy magiczne księgi i odwiedzimy sklep Olivandera, żeby wybrać odpowiednie różdżki.
Jaka jest Twoja specjalność? – Gra fabularna – sprawdzimy się w różnych dziedzinach magicznych.
Magiczne zeszyty – nauczymy się prawidłowo prowadzić notatki z zajęć magicznych w naszych wyjątkowych zeszytach szkolnych.
MAGICZNE LEKCJE
Zielarstwo – jakie rośliny mogą pomóc w leczeniu, a które niestety zaszkodzić? Poznamy właściwości roślin i ziół leczniczych.
Wróżbiarstwo i Astronomia – poznamy najpopularniejsze wróżby i przesądy. Zobaczymy gwiazdozbiory latem i poznamy historie ich nazw.
Zaklęcia magiczne i transmutacje – tworzenie trójwymiarowych zwierząt i czarodziejskich przedmiotów z magicznej plasteliny i papieru.
Obrona przed czarną magią – dowiemy się, jak unikać niebezpieczeństwa, jak się bronić i wyczarować własnego mglistego patronusa.
Starożytne runy – poznamy pochodzenie pisma runicznego, nauczymy się liter oraz posługiwania się nimi pisząc nasze imiona.
Eliksiry – magiczne eksperymenty z cieczami! Dowiemy się jak zmieniać barwę płynu oraz jak wywołać „burzę” w szklance wody!
Opieka nad magicznymi i niemagicznymi stworzeniami – gdzie można je spotkać, jak się nimi zaopiekować i jak je wychować?
SZKOLNE ZABAWY
Mecz Quidditcha – latanie na własnoręcznie wykonanych miotłach. Wygra drużyna, która znajdzie złoty znicz i uniknie zbicia tłuczkiem!
Gra Terenowa o puchar Turnieju Trójmagicznego. Pokonanie labiryntu, zagadki logiczne i zawody sprawnościowe, to tylko niektóre z zadań!
Wielki Bal Magiczny – dyskoteka, podczas której przebierzemy się za ulubioną czarodziejską postać z Harrego Pottera i nie tylko.
Turniej wiedzy – zmierzymy się na wiedzę z serii książek o Harrym Potterze. Kto zna postacie, zdarzenia, zaklęcia i przedmioty?
Gry planszowe i karciane – rozwiną wyobraźnię, logiczne i strategiczne myślenie, a przy okazji zapewnią wszystkim dobrą zabawę!
NA WESOŁO
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Ślimak - zagadki i ruch - gra zespołowa.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie kolonii.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje dzieci.
Program na umowie (12d):
PIERWSZE KROKI W SZKOLE
Uroczyste otwarcie roku szkolnego – spotkamy się przy stole pełnym magicznych przekąsek po to, by poznać się z nową klasą.
Ceremonia Przydziału – podczas uczty w Wielkiej Sali zostaniemy przydzieleni przez Tiarę Przydziału do jednego z czterech domów.
Wizyta na ul. Pokątnej – dopasujemy peleryny, skompletujemy magiczne księgi i odwiedzimy sklep Olivandera, żeby wybrać odpowiednie różdżki.
Jaka jest Twoja specjalność? – Gra fabularna – sprawdzimy się w różnych dziedzinach magicznych.
Magiczne zeszyty – nauczymy się prawidłowo prowadzić notatki z zajęć magicznych w naszych wyjątkowych zeszytach szkolnych.
MAGICZNE LEKCJE
Zielarstwo – jakie rośliny mogą pomóc w leczeniu, a które niestety zaszkodzić? Poznamy właściwości roślin i ziół leczniczych.
Wróżbiarstwo i Astronomia – poznamy najpopularniejsze wróżby i przesądy. Zobaczymy gwiazdozbiory latem i poznamy historie ich nazw.
Zaklęcia magiczne i transmutacje – tworzenie trójwymiarowych zwierząt i czarodziejskich przedmiotów z magicznej plasteliny i papieru.
Obrona przed czarną magią – dowiemy się, jak unikać niebezpieczeństwa, jak się bronić i wyczarować własnego mglistego patronusa.
Starożytne runy – poznamy pochodzenie pisma runicznego, nauczymy się liter oraz posługiwania się nimi pisząc nasze imiona.
Eliksiry – magiczne eksperymenty z cieczami! Dowiemy się jak zmieniać barwę płynu oraz jak wywołać „burzę” w szklance wody!
Opieka nad magicznymi i niemagicznymi stworzeniami – gdzie można je spotkać, jak się nimi zaopiekować i jak je wychować?
SZKOLNE ZABAWY
Mecz Quidditcha – latanie na własnoręcznie wykonanych miotłach. Wygra drużyna, która znajdzie złoty znicz i uniknie zbicia tłuczkiem!
Gra Terenowa o puchar Turnieju Trójmagicznego. Pokonanie labiryntu, zagadki logiczne i zawody sprawnościowe, to tylko niektóre z zadań!
Wielki Bal Magiczny – dyskoteka, podczas której przebierzemy się za ulubioną czarodziejską postać z Harrego Pottera i nie tylko.
Turniej wiedzy – zmierzymy się na wiedzę z serii książek o Harrym Potterze. Kto zna postacie, zdarzenia, zaklęcia i przedmioty?
Gry planszowe i karciane – rozwiną wyobraźnię, logiczne i strategiczne myślenie, a przy okazji zapewnią wszystkim dobrą zabawę!
NA WESOŁO
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Ślimak - zagadki i ruch - gra zespołowa.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie kolonii.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje dzieci.
Zakwaterowanie:
O OŚRODKU
Poddąbie słynie z ciszy, pięknych plaż, bajkowych lasów oraz kameralnego klimatu. Ta osada nadmorska budzi się do życia latem, by zimą zapaść w głęboki sen. Czyni to ośrodek "Lazur" idealnym wyborem dla dzieci, które kochają przyrodę i stronią od dużych nadmorskich kurortów. Na najmłodszych uczestników czeka przyjazna atmosfera ośrodka wypoczynkowego oraz duży teren zielony dostosowany do dziecięcych potrzeb.
JAK ŚPIMY?
W 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym oraz pokojach typu studio, z czego większość posiada balkony.
JAK JEMY?
3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja). Obóz rozpoczyna się kolacją, a kończy śniadaniem wraz z suchym prowiantem na drogę powrotną. Napoje oferowane są tylko w trakcie posiłków.
ADRES:
Ośrodek Wypoczynkowy "Lazur"
ul. Promenada Słońca 7, 76-270 Poddąbie
www.lazurosrodki.pl
Transport:
Transport za dopłatą. Przejazd autokarem lub PKP (Kraków, Szczecin) pod opieką pilota tranzytowego z największych miast w Polsce.
Dojazd i odbiór własny uczestników odbywa się w wyznaczonych godzinach. Ceny obejmują przejazd w obie strony. Dokładne godziny wyjazdów zostaną podane 7 do 5 dni przed turnusem.
Dojazd własny odbywa się w godzinach: 14:00-16:00
Odbiór własny odbywa się w godzinach: 09:00-11:00
Informujemy, że transport należy wykupić zawsze w dwie strony z tego samego miejsca wyjazdu/powrotu, dotyczy to również dojazdu własnego.
Każdego uczestnika obozów korzystającego z transportu obowiązuje limit bagażu - 1 szt. bagażu głównego o wadze maksymalnej 20 kg.
PRZYSTANEK
MIEJSCE ZBIÓRKI
DOPŁATA
WYJAZD
POWRÓT
Bydgoszcz
ul. Toruńska, parking przy Hali Sportowo - Widowiskowej "Łuczniczka"
265zł
12:15
14:00
Gdańsk
Dworzec Główny PKP, ul. Podwale Grodzkie 1
245zł
12:30
13:00
Katowice
Plac manewrowy MCK (wjazd od ul. Olimpijskiej)
365zł
04:00
21:30
Kraków*
Hala Dworca Głównego PKP
385zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Leszno
Parking przy KFC Rondo Gronowo
295zł
7:45
17:30
Łódź
Stacja Paliw BP, ul. Kątna 1
295zł
8:15
17:30
Piła
Al. Piastów 15, Parking za hotelem Gromada "Rodło"
275zł
11:30
14:00
Poznań
Dworzec Letni, ul. Dworcowa, 300m od Dworca Głównego PKP
285zł
09:15
16:00
Szczecin**
Hala Dworca Głównego PKP
300zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Szczecinek
Stacja Lotos, ul. Cieślaka 5 (obok restauracji McDonald's)
265zł
12:30
12:30
Toruń
PKN Orlen, "Bliska" Słupska 1, (przy szosie Lubickiej)
265zł
10:30
15:00
Warszawa
Parking przy Torwarze, ul. Łazienkowska 6a
295zł
06:00
19:30
Wrocław
Aleja Śląska, parking przy Zintegrowanym Węźle Przesiadkowym, przy Stacji PKP Wrocław Stadion
305zł
06:00
19:30
* Na odcinku Kraków – Gdańsk przejazd pociągiem Intercity lub TLK, II klasa z miejscami siedzącymi.
Na odcinku Gdańsk – Łeba/Rowy/Poddąbie przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Vogue Travel).
** Na odcinku Szczecin – Słupsk przejazd pociągiem Regio, Intercity lub TLK, II klasa z miejscami siedzącymi.
Na odcinku Słupsk – Łeba/Rowy/Poddąbie przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Vogue Travel).
Przebieg tras ma charakter podglądowy, trasy mogą ulec niewielkim zmianom na 7 dni przed wyjazdem.
Uwagi praktyczne: