Opis
Program:
WPROWADZENIE DO ASG
Replika ASG – bez podstaw ani rusz, dlatego poznamy części składowe, sposób działania, regulację oraz konserwację replik ASG. Jak zamontować baterię, wpiąć i wymienić magazynek oraz wyczyścić zapchaną lufę. Omówienie zasad bezpieczeństwa oraz wyposażenia obozowego.
Strzelanki – zasady obowiązujące na arenie międzynarodowej oraz na obozach Vogue Tavel. Jak grać bezpiecznie i zachowywać się fair play! Dowiesz się również, jak bezpiecznie uczestniczyć w rozgrywkach ASG, aby uniknąć wypadków.
Działanie jako zespół – ćwiczenia budujące więzi w zespole oraz nauka dyscypliny w postaci podstaw musztry.
Ciekawostki – nasza Kadra ma worek cennych doświadczeń, w którym znajdziecie mnóstwo ciekawostek, którymi chętnie się podzieli.
Wielka Szpajoza – miejsce na wymianę doświadczeń, pochwalenie się replikami oraz wyposażeniem. Będziesz miał okazję zobaczyć repliki i wyposażenie innych graczy ASG. Przejrzenie wyposażenia uczestników pod względem bezpieczeństwa.
Q&A – masz pytania, a może wątpliwości? Panel ekspertów na pewno pomoże!
Quiz Militarny – zbierz ekipę i ruszcie głową! Kto popisze się największą wiedzą? Będzie to świetna okazja, aby sprawdzić swoją wiedzę na temat broni, sprzętu wojskowego i historii wojskowości.
Regulamin operatora – postawy strzeleckie, obsługa repliki w teorii i praktyce oraz omówienie zasad bezpieczeństwa, np. jak poprawnie używać okularów ochronnych.
SZKOLENIE
Taktyka Czerwona – poznaj podstawy pierwszej pomocy i naucz się udzielać pomocy w nagłych wypadkach. Dowiesz się jak udzielać pierwszej pomocy w przypadku ran, krwotoków, urazów i zatruć. Jak poradzić sobie z takimi sytuacjami podczas strzelanek, a nawet na polu walki?
Kamuflaż i tropienie – jak się ukrywać, aby nie zostać znalezionym i jak znajdować to, co ukryte?
Strzelnica dynamiczna – czynniki celności, prowadzenie linii ognia oraz sprawdzenie sprzętu w warunkach niebojowych. Wszechstronny trening strzelecki oraz praktyczne wykorzystanie postaw strzeleckich.
Taktyki używane podczas rozgrywek – atak, obrona, podstawy współpracy, czyli wszystko to, co może się przydać podczas rozgrywek ASG.
Fortyfikowanie terenu – podstawowe informacje o budowaniu umocnień oraz modyfikacja mapy rozgrywek.
SCENARIUSZE
Deathmatch – starcie drużyn. Klasyczna rozgrywka, idealna na pierwszą rozgrywkę.
VIP – ocal VIP-a i przetransportuj go do bezpiecznej strefy.
Konwój – asymetryczna rozgrywka, gdzie jedna drużyna transportuje ładunek po wyznaczonej trasie, gdy druga próbuje im przeszkodzić
Dominacja – punkt na mapie. Kto na koniec będzie go kontrolował - ten wygrywa. Czas ruszyć do boju!
Zrzut – zabezpiecz strefę, przejmij ładunek i dostarcz go do bazy. Kto na koniec będzie miał więcej ładunków, ten wygrywa.
NA LUZIE
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.
MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.
Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu
Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:
KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS
oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.
ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.
OFERTA WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH:
Aquapark, czyli water fun! – Wycieczka do aquaparku Nemo w Dąbrowie Górniczej, w którym skorzystamy z basenów i zakręconych zjeżdżali, zapewniając sobie idealną ochłodę w upalne dni. Koszt wycieczki 110 zł.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto
Wspinaczka skałkowa – wraz z instruktorem wspinaczki skałkowej ruszamy na szczyty jurajskich skałek. Będzie moc, siła i oczywiście mega zabawa! Poznacie trochę technik i sprzęt niezbędny do zabawy na skałkach. W końcu Jura Krakowsko-Częstochowska, to jedno z najciekawszych i najchętniej odwiedzanym miejsc do wspinaczki w Polsce. Koszt wycieczki 130 zł.
Wymagana odzież sportowa oraz lekkie i przyczepne obuwie sportowe.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 10 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Program na umowie (7d):
WPROWADZENIE DO ASG
Replika ASG – bez podstaw ani rusz, dlatego poznamy części składowe, sposób działania, regulację oraz konserwację replik ASG. Jak zamontować baterię, wpiąć i wymienić magazynek oraz wyczyścić zapchaną lufę. Omówienie zasad bezpieczeństwa oraz wyposażenia obozowego.
Strzelanki – zasady obowiązujące na arenie międzynarodowej oraz na obozach Vogue Tavel. Jak grać bezpiecznie i zachowywać się fair play! Dowiesz się również, jak bezpiecznie uczestniczyć w rozgrywkach ASG, aby uniknąć wypadków.
Działanie jako zespół – ćwiczenia budujące więzi w zespole oraz nauka dyscypliny w postaci podstaw musztry.
Ciekawostki – nasza Kadra ma worek cennych doświadczeń, w którym znajdziecie mnóstwo ciekawostek, którymi chętnie się podzieli.
Wielka Szpajoza – miejsce na wymianę doświadczeń, pochwalenie się replikami oraz wyposażeniem. Będziesz miał okazję zobaczyć repliki i wyposażenie innych graczy ASG. Przejrzenie wyposażenia uczestników pod względem bezpieczeństwa.
Q&A – masz pytania, a może wątpliwości? Panel ekspertów na pewno pomoże!
Quiz Militarny – zbierz ekipę i ruszcie głową! Kto popisze się największą wiedzą? Będzie to świetna okazja, aby sprawdzić swoją wiedzę na temat broni, sprzętu wojskowego i historii wojskowości.
Regulamin operatora – postawy strzeleckie, obsługa repliki w teorii i praktyce oraz omówienie zasad bezpieczeństwa, np. jak poprawnie używać okularów ochronnych.
SZKOLENIE
Taktyka Czerwona – poznaj podstawy pierwszej pomocy i naucz się udzielać pomocy w nagłych wypadkach. Dowiesz się jak udzielać pierwszej pomocy w przypadku ran, krwotoków, urazów i zatruć. Jak poradzić sobie z takimi sytuacjami podczas strzelanek, a nawet na polu walki?
Kamuflaż i tropienie – jak się ukrywać, aby nie zostać znalezionym i jak znajdować to, co ukryte?
Strzelnica dynamiczna – czynniki celności, prowadzenie linii ognia oraz sprawdzenie sprzętu w warunkach niebojowych. Wszechstronny trening strzelecki oraz praktyczne wykorzystanie postaw strzeleckich.
Taktyki używane podczas rozgrywek – atak, obrona, podstawy współpracy, czyli wszystko to, co może się przydać podczas rozgrywek ASG.
Fortyfikowanie terenu – podstawowe informacje o budowaniu umocnień oraz modyfikacja mapy rozgrywek.
SCENARIUSZE
Deathmatch – starcie drużyn. Klasyczna rozgrywka, idealna na pierwszą rozgrywkę.
VIP – ocal VIP-a i przetransportuj go do bezpiecznej strefy.
Konwój – asymetryczna rozgrywka, gdzie jedna drużyna transportuje ładunek po wyznaczonej trasie, gdy druga próbuje im przeszkodzić
Dominacja – punkt na mapie. Kto na koniec będzie go kontrolował - ten wygrywa. Czas ruszyć do boju!
Zrzut – zabezpiecz strefę, przejmij ładunek i dostarcz go do bazy. Kto na koniec będzie miał więcej ładunków, ten wygrywa.
NA LUZIE
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.
MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.
Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu
Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:
KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS
oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.
ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.
Program na umowie (12d):
WPROWADZENIE DO ASG
Replika ASG – bez podstaw ani rusz, dlatego poznamy części składowe, sposób działania, regulację oraz konserwację replik ASG. Jak zamontować baterię, wpiąć i wymienić magazynek oraz wyczyścić zapchaną lufę. Omówienie zasad bezpieczeństwa oraz wyposażenia obozowego.
Strzelanki – zasady obowiązujące na arenie międzynarodowej oraz na obozach Vogue Tavel. Jak grać bezpiecznie i zachowywać się fair play! Dowiesz się również, jak bezpiecznie uczestniczyć w rozgrywkach ASG, aby uniknąć wypadków.
Działanie jako zespół – ćwiczenia budujące więzi w zespole oraz nauka dyscypliny w postaci podstaw musztry.
Ciekawostki – nasza Kadra ma worek cennych doświadczeń, w którym znajdziecie mnóstwo ciekawostek, którymi chętnie się podzieli.
Wielka Szpajoza – miejsce na wymianę doświadczeń, pochwalenie się replikami oraz wyposażeniem. Będziesz miał okazję zobaczyć repliki i wyposażenie innych graczy ASG. Przejrzenie wyposażenia uczestników pod względem bezpieczeństwa.
Q&A – masz pytania, a może wątpliwości? Panel ekspertów na pewno pomoże!
Quiz Militarny – zbierz ekipę i ruszcie głową! Kto popisze się największą wiedzą? Będzie to świetna okazja, aby sprawdzić swoją wiedzę na temat broni, sprzętu wojskowego i historii wojskowości.
Regulamin operatora – postawy strzeleckie, obsługa repliki w teorii i praktyce oraz omówienie zasad bezpieczeństwa, np. jak poprawnie używać okularów ochronnych.
SZKOLENIE
Taktyka Czerwona – poznaj podstawy pierwszej pomocy i naucz się udzielać pomocy w nagłych wypadkach. Dowiesz się jak udzielać pierwszej pomocy w przypadku ran, krwotoków, urazów i zatruć. Jak poradzić sobie z takimi sytuacjami podczas strzelanek, a nawet na polu walki?
Kamuflaż i tropienie – jak się ukrywać, aby nie zostać znalezionym i jak znajdować to, co ukryte?
Strzelnica dynamiczna – czynniki celności, prowadzenie linii ognia oraz sprawdzenie sprzętu w warunkach niebojowych. Wszechstronny trening strzelecki oraz praktyczne wykorzystanie postaw strzeleckich.
Taktyki używane podczas rozgrywek – atak, obrona, podstawy współpracy, czyli wszystko to, co może się przydać podczas rozgrywek ASG.
Fortyfikowanie terenu – podstawowe informacje o budowaniu umocnień oraz modyfikacja mapy rozgrywek.
SCENARIUSZE
Deathmatch – starcie drużyn. Klasyczna rozgrywka, idealna na pierwszą rozgrywkę.
VIP – ocal VIP-a i przetransportuj go do bezpiecznej strefy.
Konwój – asymetryczna rozgrywka, gdzie jedna drużyna transportuje ładunek po wyznaczonej trasie, gdy druga próbuje im przeszkodzić
Dominacja – punkt na mapie. Kto na koniec będzie go kontrolował - ten wygrywa. Czas ruszyć do boju!
Zrzut – zabezpiecz strefę, przejmij ładunek i dostarcz go do bazy. Kto na koniec będzie miał więcej ładunków, ten wygrywa.
NA LUZIE
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.
MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.
Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu
Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:
KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS
oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.
ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.
Zakwaterowanie:
O OŚRODKU
W ośrodku Zajazd Jurajski zakwaterowani są uczestnicy i uczestniczki wakacji airsoftowych. Porządek i dyscyplina obozów ASG, tu łączą się z idealnie z górskim, leśnym i malowniczym krajobrazem Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Mieszanka to wyjątkowa, ale dzięki niej po wyczerpującym dniu, drużyna airsoftowa zrelaksuje się w pięknym otoczeniu. Dodatkowo skorzystamy w pełni z atrakcji regionalnych skałek i jaskiń.
JAK ŚPIMY?
W 3-, 4-, 5-osobowych pokojach oraz pokojach typu studio z pełnym węzłem sanitarnym, z czego część posiada balkony.
JAK JEMY?
3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja). Obóz rozpoczyna się obiadokolacją/kolacją, a kończy śniadaniem wraz z suchym prowiantem na drogę powrotną. Napoje oferowane są tylko w trakcie posiłków.
ADRES:
Ośrodek Wypoczynkowy "Zajazd Jurajski"
Podlesice 1
42-425 Kroczyce, k. Zawiercie
www.zajazdjurajski.pl
Transport:
Transport za dopłatą. Przejazd łączony autokarem/pociągiem do Katowic i autokarem do Podlesic pod opieką pilota tranzytowego z wyznaczonych miast w tabeli poniżej.
Dojazd i odbiór własny uczestników odbywa się w wyznaczonych godzinach. Ceny obejmują przejazd w obie strony. Godziny wyjazdów zostaną podane na 7 do 5 dni przed turnusem.
Dojazd własny odbywa się w godzinach: 14:00-16:00
Odbiór odbywa się w godzinach: 09:00-11:00
Informujemy, że transport należy wykupić zawsze w dwie strony z tego samego miejsca wyjazdu/powrotu, dotyczy to również dojazdu własnego.
Każdego uczestnika obozów korzystającego z transportu obowiązuje limit bagażu - 1 szt. bagażu głównego o wadze maksymalnej 20 kg.
PRZYSTANEK
MIEJSCE ZBIÓRKI
DOPŁATA
WYJAZD
POWRÓT
Gdańsk*
Dworzec Główny PKP, ul. Podwale Grodzkie 1
375 zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Katowice
Plac Manewrowy przy MCK (wjazd od ul. Olimpijskiej)
170 zł
12:00
14:00
Leszno
Parking przy KFC Rondo Gronowo
290 zł
07:15
18:30
Łódź
Stacja BP, ul. Kątna 1
280zł
08:15
17:15
Poznań
Dworzec Letni PKP, ul. Dworcowa, 300 m od Dworca Głównego
300zł
06:00
20:00
Warszawa
Parking przy Torwarze, ul. Łazienkowska 6A
290zł
06:00
19:30
Wrocław
al. Śląska, parking przy Zintegrowanym Węźle Przesiadkowym, przy stacji PKP Wrocław Stadion
280zł
08:30
17:00
*Przejazd na trasie Gdańsk - Katowice realizowany jest pociągiem IC/TLK pod opieką pilota Vogue Travel, II klasa z miejscami siedzącymi.
Przejazd do Podlesic z pozostałych miejscowości odbywa się z wybranego miejsca wyjazdu do Katowic autokarem pod opieką pilota Vogue Travel.
Z Katowic do Podlesic przejazd odbywa się autokarem uczestników obozów Vogue Travel pod opieką pilota Vogue Travel.
Przebieg tras ma charakter podglądowy, trasy mogą ulec niewielkim zmianom na 7 do 5 dni przed wyjazdem.
Uwagi praktyczne: