Obozy
Wiek uczestników: 12 - 18 lat
Kod oferty: #4LH-188

Obozy - Obóz komiksowy, Murzasichle, Polska
Europa / Polska / Murzasichle

Niezależnie od tego, czy bardziej interesuje Cię manga, komiks amerykański, czy nowela graficzna - program obozu uwzględnia elementy kluczowe dla tworzenia każdego rodzaju prac! Będziesz miał/a możliwość skonsultowania istniejącego już pomysłu, jak i stworzenia czegoś zupełnie nowego. Dołącz do naszych warsztatów i rozwiń swoje umiejętności!

Opis


Program:

Strefa warsztatu

Charakterologia MBTI – jak stworzyć realistyczne, pełnowymiarowe postacie, wspierając się wiedzą na temat charakterów?
Noga w Wiadrze, Kanapka w Dłoni – jak rysować interakcje między postacią, a przedmiotem? Co zrobić, żeby były one realistyczne?
Uściskaj mnie! – jak rysować interakcje między postaciami? Jak oddać emocje, grę gestów, mimikę twarzy i ruch?
Zacznij od szkicu – planowanie strony przy pomocy szkicu. Przygotowywanie szkiców tak, żeby nam pomagały, a nie przeszkadzały.
Dialogi i style wypowiedzi – kreska, to nie wszystko, czyli wchodzimy w temat dialogów. Co zrobić, żeby nie zepsuć komiksu słowem?
Podstawowe wybory twórcy – nad jakimi kwestiami należałoby się zastanowić przy tworzeniu komiksu? Wejdziemy w świat kadru, postaci, przepływu, słowa i obrazu.
Scena prosta, scena złożona – kiedy, i jak umiejętnie je stosować? Ich podstawowe różnice, a przede wszystkim znaczenie dla komiksu.
Aktywnie! – na co zwracać uwagę podczas rysowania postaci w ruchu? Jak oddać dynamikę sceny i nie tracić żadnego szczegółu?

Strefa Pół Żartem, Pół Serio

Mary Sue – kto to jest, w czym nam przeszkadza i jak sprawić, żeby nasze postaci nie były Mary Sue?
Manga, Komiks, Nowela Graficzna, Pasek – rysuj w stylu, który lubisz najbardziej! Czy jesteś pewien/a, który gatunek najbardziej Ci odpowiada?
Character Sheet – jak stworzyć użyteczną kartę postaci? Odpowiemy sobie na pytanie, dlaczego każda postać musi posiadać własną kartę?
Między nami postaciami - jak stworzyć siatkę zależności i powiązań pomiędzy bohaterami, i po co w ogóle to robić?
Wszystkie kolory szczęścia i smutku, czyli wykorzystamy koło emocji Plutnicha – czeka nas wielkie wyzwanie w rysowaniu uczuć.
Fabuła jest istotna! – błędy, których należy się wystrzegać przy tworzeniu dobrej opowieści. Sprawdź, czy już ich nie popełniłaś/eś!

Strefa rozrywki

Jej wysokość przypinka - tworzenie lśniących przypinek z własnymi ilustracjami. Masz już jakiś pomysł?
Design to rzecz kluczowa - jak sprawić, by nasze postaci fizycznie się między sobą różniły? Jak stworzyć udany projekt postaci?
Kredki, markery, cienkopisy – wybierz swoje ulubione medium. Korzystaj z tego, co sprawia Ci największą radość i daje dobry efekt.
Big Collab Party – impreza tylko dla rysowników! Wspólnie stworzymy najlepsze komiksy na świecie, i będziemy to robić aż do północy!
Crazy Little Thing Called... Background! Co zrobić, żeby wykonać świetne tło? I jak to zrobić, żeby się przy tym nie narobić? ;)

Na luzie:

Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.

Wycieczki w programie:

Wyjście na Krupówki – spacer i pamiątki.

W turnusie V, VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.

Wycieczki fakultatywne

Aquapark Termy Bukovina - chwila relaksu? W tym roku zapraszamy na wycieczkę do Term Bukovina. Przez 2,5h zrelaksujemy się w basenach termalnych i zaszalejemy korzystając ze zjeżdżalni. Koszt wycieczki 95 zł.
Wymagana legitymacja szkolna, strój kąpielowy, klapki basenowe oraz ręcznik basenowy.

Warunkiem wyjazdu do aquaparku jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.

Morskie Oko – pojechać do Murzasichle i nie wyjść w góry? To by była wielka strata! Dlatego zapraszamy was na wycieczkę z przewodnikiem tatrzańskim trasą nad Morskie Oko – zdecydowanie najbardziej lubiany punkt widokowy w polskich Tatrach. Turkusowe Jezioro obija w swojej tafli okoliczne szczyty tworząc niezapomniany spektakl krajobrazu i kolorów. Koszt wycieczki 90 zł.

Warunkiem wyjazdu do Morskiego Oka jest minimalna ilość uczestników tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.

Program na umowie (7d):

Strefa warsztatu

Charakterologia MBTI – jak stworzyć realistyczne, pełnowymiarowe postacie, wspierając się wiedzą na temat charakterów?
Noga w Wiadrze, Kanapka w Dłoni – jak rysować interakcje między postacią, a przedmiotem? Co zrobić, żeby były one realistyczne?
Uściskaj mnie! – jak rysować interakcje między postaciami? Jak oddać emocje, grę gestów, mimikę twarzy i ruch?
Zacznij od szkicu – planowanie strony przy pomocy szkicu. Przygotowywanie szkiców tak, żeby nam pomagały, a nie przeszkadzały.
Dialogi i style wypowiedzi – kreska, to nie wszystko, czyli wchodzimy w temat dialogów. Co zrobić, żeby nie zepsuć komiksu słowem?
Podstawowe wybory twórcy – nad jakimi kwestiami należałoby się zastanowić przy tworzeniu komiksu? Wejdziemy w świat kadru, postaci, przepływu, słowa i obrazu.
Scena prosta, scena złożona – kiedy, i jak umiejętnie je stosować? Ich podstawowe różnice, a przede wszystkim znaczenie dla komiksu.
Aktywnie! – na co zwracać uwagę podczas rysowania postaci w ruchu? Jak oddać dynamikę sceny i nie tracić żadnego szczegółu?

Strefa Pół Żartem, Pół Serio

Mary Sue – kto to jest, w czym nam przeszkadza i jak sprawić, żeby nasze postaci nie były Mary Sue?
Manga, Komiks, Nowela Graficzna, Pasek – rysuj w stylu, który lubisz najbardziej! Czy jesteś pewien/a, który gatunek najbardziej Ci odpowiada?
Character Sheet – jak stworzyć użyteczną kartę postaci? Odpowiemy sobie na pytanie, dlaczego każda postać musi posiadać własną kartę?
Między nami postaciami - jak stworzyć siatkę zależności i powiązań pomiędzy bohaterami, i po co w ogóle to robić?
Wszystkie kolory szczęścia i smutku, czyli wykorzystamy koło emocji Plutnicha – czeka nas wielkie wyzwanie w rysowaniu uczuć.
Fabuła jest istotna! – błędy, których należy się wystrzegać przy tworzeniu dobrej opowieści. Sprawdź, czy już ich nie popełniłaś/eś!

Strefa rozrywki

Jej wysokość przypinka - tworzenie lśniących przypinek z własnymi ilustracjami. Masz już jakiś pomysł?
Design to rzecz kluczowa - jak sprawić, by nasze postaci fizycznie się między sobą różniły? Jak stworzyć udany projekt postaci?
Kredki, markery, cienkopisy – wybierz swoje ulubione medium. Korzystaj z tego, co sprawia Ci największą radość i daje dobry efekt.
Big Collab Party – impreza tylko dla rysowników! Wspólnie stworzymy najlepsze komiksy na świecie, i będziemy to robić aż do północy!
Crazy Little Thing Called... Background! Co zrobić, żeby wykonać świetne tło? I jak to zrobić, żeby się przy tym nie narobić? ;)

Na luzie:

Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.

Wycieczki w programie:

Wyjście na Krupówki – spacer i pamiątki.

W turnusie V, VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.

Program na umowie (12d):

Strefa warsztatu

Charakterologia MBTI – jak stworzyć realistyczne, pełnowymiarowe postacie, wspierając się wiedzą na temat charakterów?
Noga w Wiadrze, Kanapka w Dłoni – jak rysować interakcje między postacią, a przedmiotem? Co zrobić, żeby były one realistyczne?
Uściskaj mnie! – jak rysować interakcje między postaciami? Jak oddać emocje, grę gestów, mimikę twarzy i ruch?
Zacznij od szkicu – planowanie strony przy pomocy szkicu. Przygotowywanie szkiców tak, żeby nam pomagały, a nie przeszkadzały.
Dialogi i style wypowiedzi – kreska, to nie wszystko, czyli wchodzimy w temat dialogów. Co zrobić, żeby nie zepsuć komiksu słowem?
Podstawowe wybory twórcy – nad jakimi kwestiami należałoby się zastanowić przy tworzeniu komiksu? Wejdziemy w świat kadru, postaci, przepływu, słowa i obrazu.
Scena prosta, scena złożona – kiedy, i jak umiejętnie je stosować? Ich podstawowe różnice, a przede wszystkim znaczenie dla komiksu.
Aktywnie! – na co zwracać uwagę podczas rysowania postaci w ruchu? Jak oddać dynamikę sceny i nie tracić żadnego szczegółu?

Strefa Pół Żartem, Pół Serio

Mary Sue – kto to jest, w czym nam przeszkadza i jak sprawić, żeby nasze postaci nie były Mary Sue?
Manga, Komiks, Nowela Graficzna, Pasek – rysuj w stylu, który lubisz najbardziej! Czy jesteś pewien/a, który gatunek najbardziej Ci odpowiada?
Character Sheet – jak stworzyć użyteczną kartę postaci? Odpowiemy sobie na pytanie, dlaczego każda postać musi posiadać własną kartę?
Między nami postaciami - jak stworzyć siatkę zależności i powiązań pomiędzy bohaterami, i po co w ogóle to robić?
Wszystkie kolory szczęścia i smutku, czyli wykorzystamy koło emocji Plutnicha – czeka nas wielkie wyzwanie w rysowaniu uczuć.
Fabuła jest istotna! – błędy, których należy się wystrzegać przy tworzeniu dobrej opowieści. Sprawdź, czy już ich nie popełniłaś/eś!

Strefa rozrywki

Jej wysokość przypinka - tworzenie lśniących przypinek z własnymi ilustracjami. Masz już jakiś pomysł?
Design to rzecz kluczowa - jak sprawić, by nasze postaci fizycznie się między sobą różniły? Jak stworzyć udany projekt postaci?
Kredki, markery, cienkopisy – wybierz swoje ulubione medium. Korzystaj z tego, co sprawia Ci największą radość i daje dobry efekt.
Big Collab Party – impreza tylko dla rysowników! Wspólnie stworzymy najlepsze komiksy na świecie, i będziemy to robić aż do północy!
Crazy Little Thing Called... Background! Co zrobić, żeby wykonać świetne tło? I jak to zrobić, żeby się przy tym nie narobić? ;)

Na luzie:

Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.

Wycieczki w programie:

Wyjście na Krupówki – spacer i pamiątki.

W turnusie V, VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.

Zakwaterowanie:

O ośrodku

Sielski klimat z mangową atmosferą i rockowym przytupem, to właśnie placówka „U Ziomka” w Murzasichle. Pensjonat w góralskim klimacie wspólnie dzielą uczestnicy i uczestniczki obozów mangowych, muzycznych oraz artystycznych. Widok na Giewont, odległość 7 km od Zakopanego oraz bliskość górskich łąk i pastwisk, czyni placówkę „U Ziomka” prawdziwie magicznym miejscem rozwoju pasji i odpoczynku.

Jak śpimy?

W 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym. Część pokoi posiada balkony.

Jak jemy?

3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja). Obóz rozpoczyna się obiadokolacją/kolacją, a kończy śniadaniem wraz z suchym prowiantem na drogę powrotną. Napoje oferowane są tylko w trakcie posiłków.

Adres:

Ośrodek wypoczynkowy "U Ziomka"

34-531 Murzasichle

ul. Sądelska 85b i 90a

www.uziomka.pl

Transport:


Uwagi praktyczne:

Program ramowy

Strefa warsztatu



Charakterologia MBTI – jak stworzyć realistyczne, pełnowymiarowe postacie, wspierając się wiedzą na temat charakterów?

Noga w Wiadrze, Kanapka w Dłoni – jak rysować interakcje między postacią, a przedmiotem? Co zrobić, żeby były one realistyczne?

Uściskaj mnie! – jak rysować interakcje między postaciami? Jak oddać emocje, grę gestów, mimikę twarzy i ruch?

Zacznij od szkicu – planowanie strony przy pomocy szkicu. Przygotowywanie szkiców tak, żeby nam pomagały, a nie przeszkadzały.

Dialogi i style wypowiedzi – kreska, to nie wszystko, czyli wchodzimy w temat dialogów. Co zrobić, żeby nie zepsuć komiksu słowem?

Podstawowe wybory twórcy – nad jakimi kwestiami należałoby się zastanowić przy tworzeniu komiksu? Wejdziemy w świat kadru, postaci, przepływu, słowa i obrazu.

Scena prosta, scena złożona – kiedy, i jak umiejętnie je stosować? Ich podstawowe różnice, a przede wszystkim znaczenie dla komiksu.

Aktywnie! – na co zwracać uwagę podczas rysowania postaci w ruchu? Jak oddać dynamikę sceny i nie tracić żadnego szczegółu?



Strefa Pół Żartem, Pół Serio



Mary Sue – kto to jest, w czym nam przeszkadza i jak sprawić, żeby nasze postaci nie były Mary Sue?

Manga, Komiks, Nowela Graficzna, Pasek – rysuj w stylu, który lubisz najbardziej! Czy jesteś pewien/a, który gatunek najbardziej Ci odpowiada?

Character Sheet – jak stworzyć użyteczną kartę postaci? Odpowiemy sobie na pytanie, dlaczego każda postać musi posiadać własną kartę?

Między nami postaciami - jak stworzyć siatkę zależności i powiązań pomiędzy bohaterami, i po co w ogóle to robić?

Wszystkie kolory szczęścia i smutku, czyli wykorzystamy koło emocji Plutnicha – czeka nas wielkie wyzwanie w rysowaniu uczuć.

Fabuła jest istotna! – błędy, których należy się wystrzegać przy tworzeniu dobrej opowieści. Sprawdź, czy już ich nie popełniłaś/eś!



Strefa rozrywki



Jej wysokość przypinka - tworzenie lśniących przypinek z własnymi ilustracjami. Masz już jakiś pomysł?

Design to rzecz kluczowa - jak sprawić, by nasze postaci fizycznie się między sobą różniły? Jak stworzyć udany projekt postaci?

Kredki, markery, cienkopisy – wybierz swoje ulubione medium. Korzystaj z tego, co sprawia Ci największą radość i daje dobry efekt.

Big Collab Party – impreza tylko dla rysowników! Wspólnie stworzymy najlepsze komiksy na świecie, i będziemy to robić aż do północy!

Crazy Little Thing Called... Background! Co zrobić, żeby wykonać świetne tło? I jak to zrobić, żeby się przy tym nie narobić? ;)



Na luzie:



Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.

Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.

Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.

Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.

Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.



Wycieczki w programie:



Wyjście na Krupówki – spacer i pamiątki.



W turnusie V, VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.



Wycieczki fakultatywne



Aquapark Termy Bukovina - chwila relaksu? W tym roku zapraszamy na wycieczkę do Term Bukovina. Przez 2,5h zrelaksujemy się w basenach termalnych i zaszalejemy korzystając ze zjeżdżalni. Koszt wycieczki 95 zł.

Wymagana legitymacja szkolna, strój kąpielowy, klapki basenowe oraz ręcznik basenowy.



Warunkiem wyjazdu do aquaparku jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.



Morskie Oko – pojechać do Murzasichle i nie wyjść w góry? To by była wielka strata! Dlatego zapraszamy was na wycieczkę z przewodnikiem tatrzańskim trasą nad Morskie Oko – zdecydowanie najbardziej lubiany punkt widokowy w polskich Tatrach. Turkusowe Jezioro obija w swojej tafli okoliczne szczyty tworząc niezapomniany spektakl krajobrazu i kolorów. Koszt wycieczki 90 zł.



Warunkiem wyjazdu do Morskiego Oka jest minimalna ilość uczestników tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.


O ośrodku



Sielski klimat z mangową atmosferą i rockowym przytupem, to właśnie placówka „U Ziomka” w Murzasichle. Pensjonat w góralskim klimacie wspólnie dzielą uczestnicy i uczestniczki obozów mangowych, muzycznych oraz artystycznych. Widok na Giewont, odległość 7 km od Zakopanego oraz bliskość górskich łąk i pastwisk, czyni placówkę „U Ziomka” prawdziwie magicznym miejscem rozwoju pasji i odpoczynku.



Jak śpimy?



W 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym. Część pokoi posiada balkony.



Jak jemy?



3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja). Obóz rozpoczyna się obiadokolacją/kolacją, a kończy śniadaniem wraz z suchym prowiantem na drogę powrotną. Napoje oferowane są tylko w trakcie posiłków.



Adres:



Ośrodek wypoczynkowy "U Ziomka"



34-531 Murzasichle



ul. Sądelska 85b i 90a



www.uziomka.pl


Terminy i ceny 5

10.07 - 21.07.2020 11 dni
Zakwaterowanie: Miejsce w pokoju
1799.00 zł
 / osoba
22.07 - 02.08.2020 11 dni
Zakwaterowanie: Miejsce w pokoju
1799.00 zł
 / osoba
03.08 - 14.08.2020 11 dni
Zakwaterowanie: Miejsce w pokoju
1799.00 zł
 / osoba
15.08 - 21.08.2020 6 dni
Zakwaterowanie: Miejsce w pokoju
1049.00 zł
 / osoba
22.08 - 28.08.2020 6 dni
Zakwaterowanie: Miejsce w pokoju
999.00 zł
 / osoba
Ilość miejsc w promocji ograniczona!

Dopłaty opcjonalne

Płytka ze zdjęciami
32 PLN
Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji AXA 7 dni
60 PLN
Wycieczka piesza Morskie Oko
90 PLN
Wycieczka Termy Bukovina
95 PLN
Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji AXA 7 dni rozszerzone o choroby przewlekłe
110 PLN

Transport

Autokar
Miejscowość Godz. odjazdu Miejsce zbiórki Cena
Dojazd własny 14:00 Dojazd własny Dopłata 0 zł
Warszawa 6:00 Warszawa Dopłata 210 zł
Łódź 8:15 Łódź Dopłata 200 zł
Częstochowa 10:30 Częstochowa Dopłata 180 zł
Kraków 13:00 Kraków Dopłata 150 zł
Poznań 06:00 Poznań Dopłata 220 zł
Leszno 07:15 Leszno Dopłata 210 zł
Wrocław 08:30 Wrocław Dopłata 200 zł
Katowice 12:00 Katowice Dopłata 180 zł
Gdańsk 7 dni przed wyjazdem Gdańsk Dopłata 300 zł
Szczecin 7 dni przed wyjazdem Szczecin Dopłata 280 zł
Rzeszów 7 dni przed wyjazdem Rzeszów Dopłata 190 zł
Autokar
Miejscowość Godz. odjazdu Miejsce zbiórki Cena
Dojazd własny 14:00 Dojazd własny Dopłata 0 zł
Warszawa 6:00 Warszawa Dopłata 210 zł
Łódź 8:15 Łódź Dopłata 200 zł
Częstochowa 10:30 Częstochowa Dopłata 180 zł
Kraków 13:00 Kraków Dopłata 150 zł
Poznań 06:00 Poznań Dopłata 220 zł
Leszno 07:15 Leszno Dopłata 210 zł
Wrocław 08:30 Wrocław Dopłata 200 zł
Katowice 12:00 Katowice Dopłata 180 zł
Gdańsk 7 dni przed wyjazdem Gdańsk Dopłata 300 zł
Szczecin 7 dni przed wyjazdem Szczecin Dopłata 280 zł
Rzeszów 7 dni przed wyjazdem Rzeszów Dopłata 190 zł
Autokar
Miejscowość Godz. odjazdu Miejsce zbiórki Cena
Dojazd własny 14:00 Dojazd własny Dopłata 0 zł
Warszawa 6:00 Warszawa Dopłata 210 zł
Łódź 8:15 Łódź Dopłata 200 zł
Częstochowa 10:30 Częstochowa Dopłata 180 zł
Kraków 13:00 Kraków Dopłata 150 zł
Poznań 06:00 Poznań Dopłata 220 zł
Leszno 07:15 Leszno Dopłata 210 zł
Wrocław 08:30 Wrocław Dopłata 200 zł
Katowice 12:00 Katowice Dopłata 180 zł
Gdańsk 7 dni przed wyjazdem Gdańsk Dopłata 300 zł
Szczecin 7 dni przed wyjazdem Szczecin Dopłata 280 zł
Rzeszów 7 dni przed wyjazdem Rzeszów Dopłata 190 zł
Autokar
Miejscowość Godz. odjazdu Miejsce zbiórki Cena
Dojazd własny 14:00 Dojazd własny Dopłata 0 zł
Warszawa 6:00 Warszawa Dopłata 210 zł
Łódź 8:15 Łódź Dopłata 200 zł
Częstochowa 10:30 Częstochowa Dopłata 180 zł
Kraków 13:00 Kraków Dopłata 150 zł
Poznań 06:00 Poznań Dopłata 220 zł
Leszno 07:15 Leszno Dopłata 210 zł
Wrocław 08:30 Wrocław Dopłata 200 zł
Katowice 12:00 Katowice Dopłata 180 zł
Gdańsk 7 dni przed wyjazdem Gdańsk Dopłata 300 zł
Szczecin 7 dni przed wyjazdem Szczecin Dopłata 280 zł
Rzeszów 7 dni przed wyjazdem Rzeszów Dopłata 190 zł
Autokar
Miejscowość Godz. odjazdu Miejsce zbiórki Cena
Dojazd własny 14:00 Dojazd własny Dopłata 0 zł
Warszawa 6:00 Warszawa Dopłata 210 zł
Łódź 8:15 Łódź Dopłata 200 zł
Częstochowa 10:30 Częstochowa Dopłata 180 zł
Kraków 13:00 Kraków Dopłata 150 zł
Poznań 06:00 Poznań Dopłata 220 zł
Leszno 07:15 Leszno Dopłata 210 zł
Wrocław 08:30 Wrocław Dopłata 200 zł
Katowice 12:00 Katowice Dopłata 180 zł
Gdańsk 7 dni przed wyjazdem Gdańsk Dopłata 300 zł
Szczecin 7 dni przed wyjazdem Szczecin Dopłata 280 zł
Rzeszów 7 dni przed wyjazdem Rzeszów Dopłata 190 zł

  •  zakwaterowanie i wyżywienie 3 posiłki dziennie oraz podwieczorek

  •  realizację programu

  •  wyjście na Krupówki

  •  pamiątkową koszulkę

  •  opiekę wykwalifikowanej kadry pedagogicznej oraz instruktorów

  •  sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć

  •  nagrody dla zwycięzców rywalizacji obozowej

  •  opiekę medyczną

  •  ubezpieczenie NNW (10.000zł)

  •  Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 0zł



  • dojazdu transportem organizowanym przez Vogue Travel

  • opłaty ubezpieczenia od rezygnacji z obozu

  • wycieczek fakultatywnych

  • gadżetów Vogue Trave


  • napojów między posiłkami.





Notice: Undefined offset: 3 in /home/apps/wczasyletnie.pl/product.php on line 675

Masz pytanie o tą ofertę?

Skontaktuj się z działem informacji porzez ten formularz. Odpowiemy szybko, jak tylko to możliwe.

Podobne oferty