Opis
Program:
JESTEŚ - ZACZYNAJMY
Pierwsza Pomoc Medyczna w warunkach bojowych oraz zasady udzielania pomocy – szkolenie z zakresu podstawowej wiedzy medycznej i udzielania pomocy. Obejmuje: sposoby na zabezpieczenie terenu, bezpieczną ewakuację rannego, opatrywanie ran postrzałowych, etc.
Regulamin bezpieczeństwa, w tym m.in. poprawne używanie okularów ochronnych i zasady postępowania w razie ich utraty, uszkodzenia bądź zaparowania oraz omówienie zasad panujących w czasie rozgrywek ASG.
Przegląd wyposażenia – sprawdzenie przez kadrę wyposażenia wykorzystywanego przez uczestników w czasie trwania obozu pod kątem jego bezpieczeństwa (ochrona oczu i twarzy oraz repliki).
Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie replik broni i rodzajów mundurów.
Operowanie repliką broni bezpiecznie, wygodnie i jak profesjonalista – omówienie i trening pracy na posiadanym sprzęcie.
Podstawy komunikacji w zespole – zapoznanie uczestników i uczestniczek ze znaczeniem podstawowych meldunków, komend, sygnałów ręcznych i dźwiękowych.
Wstępne omówienie gry 12h (w turnusach 7-dniowych gra trwa 6h) – omówienie czym jest, i na czym będzie polegała gra 12- godzinna będąca finałem obozu „Military In Time”. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników.
Przygotowanie do zadań – najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonywania powierzonych im zadań.
Maskowanie – na co zwracać uwagę, kiedy chcemy pozostać niewidzialni lub chcemy kogoś znaleźć, jak maskować twarz, jak działa wyposażenie kamuflujące począwszy od kapeluszy, kończąc na ubraniach typu Grille Suit?
PODSTAWY ZA NAMI - WCHODZIMY NA WYŻSZY POZIOM
Bezpieczeństwo strzelnicy – prezentacja warunków panujących na terenie działań oraz najważniejszych zasad bezpieczeństwa ASG.
Regulamin operatora – szczegółowe omówienie zasad operatora ASG i przekazanie informacji niezbędnych do uczestnictwa w rozgrywkach obozowych.
Obsługa repliki – zapoznanie z repliką broni palnej w skali 1:1, napędzaną elektrycznie, strzelającą plastikową amunicją 6 mm oraz jej bezpiecznym użytkowaniem w praktyce.
Celny ogień – omówienie czynników wpływających na tor lotu kulki, począwszy od podpięcia magazynka, aż do trafienia w cel wraz z ćwiczeniami strzeleckimi o zróżnicowanym stopniu trudności, uwzględniające rozmaite przeszkody i poziom uczestników.
Szkolenie strzeleckie – strzelanie do licznych celów w formie dynamicznej i stacjonarnej przy zmiennym kierunku prowadzenia ognia, które ćwiczy umiejętność przyjmowania różnych postaw strzeleckich, również w nagłych sytuacjach.
GRY SCENARIUSZOWE
Drużynowy Deathmatch – klasyczna rozgrywka, którą każdy zna z różnych gier. Idealna na pierwszą rozgrywkę!
Capture the flag – zdobądź flagę nieprzyjaciela, ale nie daj się okraść z własnej! Podziel drużynę na dwa zespoły i współpracujcie ze sobą aby zwyciężyć.
VIP – zaprowadź VIP’a do wskazanych miejsc, nie pozwól aby stała mu się krzywda. Wymagająca współpracy, ale niezwykle emocjonująca rozgrywka, którą z pewnością będziecie chcieli rozegrać nie raz!
Bomba – na terenie gry zostaje wyznaczony bombsite. Strona atakująca ma za zadanie dotrzeć i uzbroić bombę, strona broniąca nie może pozwolić, aby doszło do eksplozji. Szybkość i współpraca są tutaj kluczowe!
Zrzut – w czasie walki, w losowym miejscu na polu walki pojawia się zrzut z nadajnikiem. Przejmij go i wezwij ciężkie wsparcie komandosa z kadry!
ROZGRYWKA 12H LUB 6H (W PRZYPADKU TURNUSÓW 7-DNIOWYCH)
Odprawa Bojowa wprowadzająca uczestników w rzeczywistość gry. Przeniknięcie do jej realiów i przedstawienie zadań przez dowódcę.
Wymarsz – omówienie zadań, rozplanowanie drogi, wymarsz z bazy. Zaczynamy zabawę!
Militarna rzeczywistość – nigdy nie wiesz, co Cię może czekać. Znasz tylko swoje zadania oraz informacje przedstawione podczas odprawy. Sytuacja potrafi być bardzo dynamiczna, jak i niepokojąco spokojna.
Finał gry - trwająca dwanaście godzin (w zależności od pogody – obejmujące także godziny nocne) misja bojowa w lesie zbliża się ku końcowi. Dasz radę dotrwać do jej końca i żywy wrócić do bazy?
NA LUZIE
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.
Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu In time:
- Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;
- Bielizna, czyli 5 par cienkich skarpetek za kostkę i jedne grubsze;
- Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;
- Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;
- Karimata i śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;
- Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;
- Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;
- Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;
- Niezbędnik: łyżka, widelec i nóż, czyli element osobisty obowiązkowy;
- Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;
- Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.
Apteczka podstawowa osobista:
- Bandaż.
- Plastry z opatrunkiem;
- gaziki odkażające;
- Mała gaza.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.
MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.
Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu
Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:
KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS
oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.
ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.
OFERTA WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH:
Aquapark, czyli water fun! – Wycieczka do aquaparku Nemo w Dąbrowie Górniczej, w którym skorzystamy z basenów i zakręconych zjeżdżali, zapewniając sobie idealną ochłodę w upalne dni. Koszt wycieczki 110 zł.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto
Wspinaczka skałkowa – wraz z instruktorem wspinaczki skałkowej ruszamy na szczyty jurajskich skałek. Będzie moc, siła i oczywiście mega zabawa! Poznacie trochę technik i sprzęt niezbędny do zabawy na skałkach. W końcu Jura Krakowsko-Częstochowska, to jedno z najciekawszych i najchętniej odwiedzanym miejsc do wspinaczki w Polsce. Koszt wycieczki 130 zł.
Wymagana odzież sportowa oraz lekkie i przyczepne obuwie sportowe.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 10 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Program na umowie (7d):
JESTEŚ - ZACZYNAJMY
Pierwsza Pomoc Medyczna w warunkach bojowych oraz zasady udzielania pomocy – szkolenie z zakresu podstawowej wiedzy medycznej i udzielania pomocy. Obejmuje: sposoby na zabezpieczenie terenu, bezpieczną ewakuację rannego, opatrywanie ran postrzałowych, etc.
Regulamin bezpieczeństwa, w tym m.in. poprawne używanie okularów ochronnych i zasady postępowania w razie ich utraty, uszkodzenia bądź zaparowania oraz omówienie zasad panujących w czasie rozgrywek ASG.
Przegląd wyposażenia – sprawdzenie przez kadrę wyposażenia wykorzystywanego przez uczestników w czasie trwania obozu pod kątem jego bezpieczeństwa (ochrona oczu i twarzy oraz repliki).
Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie replik broni i rodzajów mundurów.
Operowanie repliką broni bezpiecznie, wygodnie i jak profesjonalista – omówienie i trening pracy na posiadanym sprzęcie.
Podstawy komunikacji w zespole – zapoznanie uczestników i uczestniczek ze znaczeniem podstawowych meldunków, komend, sygnałów ręcznych i dźwiękowych.
Wstępne omówienie gry 12h (w turnusach 7-dniowych gra trwa 6h) – omówienie czym jest, i na czym będzie polegała gra 12- godzinna będąca finałem obozu „Military In Time”. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników.
Przygotowanie do zadań – najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonywania powierzonych im zadań.
Maskowanie – na co zwracać uwagę, kiedy chcemy pozostać niewidzialni lub chcemy kogoś znaleźć, jak maskować twarz, jak działa wyposażenie kamuflujące począwszy od kapeluszy, kończąc na ubraniach typu Grille Suit?
PODSTAWY ZA NAMI - WCHODZIMY NA WYŻSZY POZIOM
Bezpieczeństwo strzelnicy – prezentacja warunków panujących na terenie działań oraz najważniejszych zasad bezpieczeństwa ASG.
Regulamin operatora – szczegółowe omówienie zasad operatora ASG i przekazanie informacji niezbędnych do uczestnictwa w rozgrywkach obozowych.
Obsługa repliki – zapoznanie z repliką broni palnej w skali 1:1, napędzaną elektrycznie, strzelającą plastikową amunicją 6 mm oraz jej bezpiecznym użytkowaniem w praktyce.
Celny ogień – omówienie czynników wpływających na tor lotu kulki, począwszy od podpięcia magazynka, aż do trafienia w cel wraz z ćwiczeniami strzeleckimi o zróżnicowanym stopniu trudności, uwzględniające rozmaite przeszkody i poziom uczestników.
Szkolenie strzeleckie – strzelanie do licznych celów w formie dynamicznej i stacjonarnej przy zmiennym kierunku prowadzenia ognia, które ćwiczy umiejętność przyjmowania różnych postaw strzeleckich, również w nagłych sytuacjach.
GRY SCENARIUSZOWE
Drużynowy Deathmatch – klasyczna rozgrywka, którą każdy zna z różnych gier. Idealna na pierwszą rozgrywkę!
Capture the flag – zdobądź flagę nieprzyjaciela, ale nie daj się okraść z własnej! Podziel drużynę na dwa zespoły i współpracujcie ze sobą aby zwyciężyć.
VIP – zaprowadź VIP’a do wskazanych miejsc, nie pozwól aby stała mu się krzywda. Wymagająca współpracy, ale niezwykle emocjonująca rozgrywka, którą z pewnością będziecie chcieli rozegrać nie raz!
Bomba – na terenie gry zostaje wyznaczony bombsite. Strona atakująca ma za zadanie dotrzeć i uzbroić bombę, strona broniąca nie może pozwolić, aby doszło do eksplozji. Szybkość i współpraca są tutaj kluczowe!
Zrzut – w czasie walki, w losowym miejscu na polu walki pojawia się zrzut z nadajnikiem. Przejmij go i wezwij ciężkie wsparcie komandosa z kadry!
ROZGRYWKA 12H LUB 6H (W PRZYPADKU TURNUSÓW 7-DNIOWYCH)
Odprawa Bojowa wprowadzająca uczestników w rzeczywistość gry. Przeniknięcie do jej realiów i przedstawienie zadań przez dowódcę.
Wymarsz – omówienie zadań, rozplanowanie drogi, wymarsz z bazy. Zaczynamy zabawę!
Militarna rzeczywistość – nigdy nie wiesz, co Cię może czekać. Znasz tylko swoje zadania oraz informacje przedstawione podczas odprawy. Sytuacja potrafi być bardzo dynamiczna, jak i niepokojąco spokojna.
Finał gry - trwająca dwanaście godzin (w zależności od pogody – obejmujące także godziny nocne) misja bojowa w lesie zbliża się ku końcowi. Dasz radę dotrwać do jej końca i żywy wrócić do bazy?
NA LUZIE
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.
Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu In time:
- Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;
- Bielizna, czyli 5 par cienkich skarpetek za kostkę i jedne grubsze;
- Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;
- Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;
- Karimata i śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;
- Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;
- Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;
- Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;
- Niezbędnik: łyżka, widelec i nóż, czyli element osobisty obowiązkowy;
- Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;
- Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.
Apteczka podstawowa osobista:
- Bandaż.
- Plastry z opatrunkiem;
- gaziki odkażające;
- Mała gaza.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.
MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.
Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu
Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:
KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS
oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.
ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.
Program na umowie (12d):
JESTEŚ - ZACZYNAJMY
Pierwsza Pomoc Medyczna w warunkach bojowych oraz zasady udzielania pomocy – szkolenie z zakresu podstawowej wiedzy medycznej i udzielania pomocy. Obejmuje: sposoby na zabezpieczenie terenu, bezpieczną ewakuację rannego, opatrywanie ran postrzałowych, etc.
Regulamin bezpieczeństwa, w tym m.in. poprawne używanie okularów ochronnych i zasady postępowania w razie ich utraty, uszkodzenia bądź zaparowania oraz omówienie zasad panujących w czasie rozgrywek ASG.
Przegląd wyposażenia – sprawdzenie przez kadrę wyposażenia wykorzystywanego przez uczestników w czasie trwania obozu pod kątem jego bezpieczeństwa (ochrona oczu i twarzy oraz repliki).
Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie replik broni i rodzajów mundurów.
Operowanie repliką broni bezpiecznie, wygodnie i jak profesjonalista – omówienie i trening pracy na posiadanym sprzęcie.
Podstawy komunikacji w zespole – zapoznanie uczestników i uczestniczek ze znaczeniem podstawowych meldunków, komend, sygnałów ręcznych i dźwiękowych.
Wstępne omówienie gry 12h (w turnusach 7-dniowych gra trwa 6h) – omówienie czym jest, i na czym będzie polegała gra 12- godzinna będąca finałem obozu „Military In Time”. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników.
Przygotowanie do zadań – najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonywania powierzonych im zadań.
Maskowanie – na co zwracać uwagę, kiedy chcemy pozostać niewidzialni lub chcemy kogoś znaleźć, jak maskować twarz, jak działa wyposażenie kamuflujące począwszy od kapeluszy, kończąc na ubraniach typu Grille Suit?
PODSTAWY ZA NAMI - WCHODZIMY NA WYŻSZY POZIOM
Bezpieczeństwo strzelnicy – prezentacja warunków panujących na terenie działań oraz najważniejszych zasad bezpieczeństwa ASG.
Regulamin operatora – szczegółowe omówienie zasad operatora ASG i przekazanie informacji niezbędnych do uczestnictwa w rozgrywkach obozowych.
Obsługa repliki – zapoznanie z repliką broni palnej w skali 1:1, napędzaną elektrycznie, strzelającą plastikową amunicją 6 mm oraz jej bezpiecznym użytkowaniem w praktyce.
Celny ogień – omówienie czynników wpływających na tor lotu kulki, począwszy od podpięcia magazynka, aż do trafienia w cel wraz z ćwiczeniami strzeleckimi o zróżnicowanym stopniu trudności, uwzględniające rozmaite przeszkody i poziom uczestników.
Szkolenie strzeleckie – strzelanie do licznych celów w formie dynamicznej i stacjonarnej przy zmiennym kierunku prowadzenia ognia, które ćwiczy umiejętność przyjmowania różnych postaw strzeleckich, również w nagłych sytuacjach.
GRY SCENARIUSZOWE
Drużynowy Deathmatch – klasyczna rozgrywka, którą każdy zna z różnych gier. Idealna na pierwszą rozgrywkę!
Capture the flag – zdobądź flagę nieprzyjaciela, ale nie daj się okraść z własnej! Podziel drużynę na dwa zespoły i współpracujcie ze sobą aby zwyciężyć.
VIP – zaprowadź VIP’a do wskazanych miejsc, nie pozwól aby stała mu się krzywda. Wymagająca współpracy, ale niezwykle emocjonująca rozgrywka, którą z pewnością będziecie chcieli rozegrać nie raz!
Bomba – na terenie gry zostaje wyznaczony bombsite. Strona atakująca ma za zadanie dotrzeć i uzbroić bombę, strona broniąca nie może pozwolić, aby doszło do eksplozji. Szybkość i współpraca są tutaj kluczowe!
Zrzut – w czasie walki, w losowym miejscu na polu walki pojawia się zrzut z nadajnikiem. Przejmij go i wezwij ciężkie wsparcie komandosa z kadry!
ROZGRYWKA 12H LUB 6H (W PRZYPADKU TURNUSÓW 7-DNIOWYCH)
Odprawa Bojowa wprowadzająca uczestników w rzeczywistość gry. Przeniknięcie do jej realiów i przedstawienie zadań przez dowódcę.
Wymarsz – omówienie zadań, rozplanowanie drogi, wymarsz z bazy. Zaczynamy zabawę!
Militarna rzeczywistość – nigdy nie wiesz, co Cię może czekać. Znasz tylko swoje zadania oraz informacje przedstawione podczas odprawy. Sytuacja potrafi być bardzo dynamiczna, jak i niepokojąco spokojna.
Finał gry - trwająca dwanaście godzin (w zależności od pogody – obejmujące także godziny nocne) misja bojowa w lesie zbliża się ku końcowi. Dasz radę dotrwać do jej końca i żywy wrócić do bazy?
NA LUZIE
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.
Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu In time:
- Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;
- Bielizna, czyli 5 par cienkich skarpetek za kostkę i jedne grubsze;
- Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;
- Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;
- Karimata i śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;
- Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;
- Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;
- Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;
- Niezbędnik: łyżka, widelec i nóż, czyli element osobisty obowiązkowy;
- Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;
- Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.
Apteczka podstawowa osobista:
- Bandaż.
- Plastry z opatrunkiem;
- gaziki odkażające;
- Mała gaza.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.
MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.
Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu
Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:
KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS
oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.
ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.
Zakwaterowanie:
O OŚRODKU
W ośrodku Zajazd Jurajski zakwaterowani są uczestnicy i uczestniczki wakacji airsoftowych. Porządek i dyscyplina obozów ASG, tu łączą się z idealnie z górskim, leśnym i malowniczym krajobrazem Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Mieszanka to wyjątkowa, ale dzięki niej po wyczerpującym dniu, drużyna airsoftowa zrelaksuje się w pięknym otoczeniu. Dodatkowo skorzystamy w pełni z atrakcji regionalnych skałek i jaskiń.
JAK ŚPIMY?
W 3-, 4-, 5-osobowych pokojach oraz pokojach typu studio z pełnym węzłem sanitarnym, z czego część posiada balkony.
JAK JEMY?
3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja). Obóz rozpoczyna się obiadokolacją/kolacją, a kończy śniadaniem wraz z suchym prowiantem na drogę powrotną. Napoje oferowane są tylko w trakcie posiłków.
ADRES:
Ośrodek Wypoczynkowy "Zajazd Jurajski"
Podlesice 1
42-425 Kroczyce, k. Zawiercie
www.zajazdjurajski.pl
Transport:
Transport za dopłatą. Przejazd łączony autokarem/pociągiem do Katowic i autokarem do Podlesic pod opieką pilota tranzytowego z wyznaczonych miast w tabeli poniżej.
Dojazd i odbiór własny uczestników odbywa się w wyznaczonych godzinach. Ceny obejmują przejazd w obie strony. Godziny wyjazdów zostaną podane na 7 do 5 dni przed turnusem.
Dojazd własny odbywa się w godzinach: 14:00-16:00
Odbiór odbywa się w godzinach: 09:00-11:00
Informujemy, że transport należy wykupić zawsze w dwie strony z tego samego miejsca wyjazdu/powrotu, dotyczy to również dojazdu własnego.
Każdego uczestnika obozów korzystającego z transportu obowiązuje limit bagażu - 1 szt. bagażu głównego o wadze maksymalnej 20 kg.
PRZYSTANEK
MIEJSCE ZBIÓRKI
DOPŁATA
WYJAZD
POWRÓT
Gdańsk*
Dworzec Główny PKP, ul. Podwale Grodzkie 1
375 zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Katowice
Plac Manewrowy przy MCK (wjazd od ul. Olimpijskiej)
170 zł
12:00
14:00
Leszno
Parking przy KFC Rondo Gronowo
290 zł
07:15
18:30
Łódź
Stacja BP, ul. Kątna 1
280zł
08:15
17:15
Poznań
Dworzec Letni PKP, ul. Dworcowa, 300 m od Dworca Głównego
300zł
06:00
20:00
Warszawa
Parking przy Torwarze, ul. Łazienkowska 6A
290zł
06:00
19:30
Wrocław
al. Śląska, parking przy Zintegrowanym Węźle Przesiadkowym, przy stacji PKP Wrocław Stadion
280zł
08:30
17:00
*Przejazd na trasie Gdańsk - Katowice realizowany jest pociągiem IC/TLK pod opieką pilota Vogue Travel, II klasa z miejscami siedzącymi.
Przejazd do Podlesic z pozostałych miejscowości odbywa się z wybranego miejsca wyjazdu do Katowic autokarem pod opieką pilota Vogue Travel.
Z Katowic do Podlesic przejazd odbywa się autokarem uczestników obozów Vogue Travel pod opieką pilota Vogue Travel.
Przebieg tras ma charakter podglądowy, trasy mogą ulec niewielkim zmianom na 7 do 5 dni przed wyjazdem.
Uwagi praktyczne: