Opis
Program:
STREFA WARSZTATU
Narzędzia do rysowania, czyli z czego warto korzystać, w jakie narzędzia inwestować na starcie i co daje najlepsze efekty.
Kreowanie bohatera – projektowanie bohatera mangowego od zera – wygląd, osobowość, cechy charakteru i przeniesienie postaci na papier.
Własny komiks – rysowanie strony mangi przy pomocy profesjonalnych narzędzi: cienkopisy, stalówki, obsadki, tusze oraz rastry.
Mistrz szczegółu – to pięknie oddane szczegóły: oczy, usta, włosy i dłonie świadczą o wyjątkowości rysunku. Jak podejść do ich rysowania?
Tło w mandze – jak tworzyć fantastyczne tła niczym w Blame!? Rysować tła oparte na fotografiach i układać na nich kompozycje?
STREFA MANGI
Najpiękniejsze mangi w historii – przyjrzymy się zdjęciom i obrazkom z mang, które wyszły spod piór światowej sławy rysowników.
Harmonogram dnia mangaki – jak wygląda dzień rysownika? Ile czasu potrzeba na narysowanie jednej strony komiksu? - Sprawdźmy!
Plakat do J-RPG – projektowanie plakatu do japońskiego RPG, np. Final Fantasy. Jakie elementy zawrzeć, jak umieścić fabułę i postacie?
Scena batalistyczna – komponowanie sceny bitewnej – jak pokazać konflikt na stronach komiksu? Jak uchwycić dynamikę ruchów i ciosów?
STREFA OTAKU
Mangowe gadżety – każdy wykona dla siebie unikalne gadżety ze swoich ulubionych serii. Co wolisz, przypinki, czy kocie uszka?
Kalambury i mafia – kultowe, wieczorne zajęcia dla wszystkich, czyli popularne gry animacyjne w nowej, japońskiej odsłonie!
Otaku t-shirt – projektowanie i wykonanie własnej koszulki z elementami mangowymi przy pomocy specjalnych farb do tkanin.
STREFA ROZRYWKI
Anime night ^^ – kilka odcinków wybranych serii anime oraz japońskich animacji, które wyróżniają się interesującą oprawą graficzną.
Pokaz finałowy – wystawa komiksów i prac plakatowych – podczas uroczystego finału pokażemy efekty naszej pracy.
NA LUZIE
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
WYCIECZKA W PROGRAMIE 10-DNIOWYM
Spacer Krupówkami – do Zakopanego "jeden krok", więc obowiązkowo odwiedzimy Krupówki. Czas na spacer i letnie pamiątki!
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
OFERTA WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH:
Park linowy – adrenalina, zabawa i wyzwania - latem tego nie przegap! Razem przejdziemy podstawowe szkolenie bezpieczeństwa, a potem pod czujnym okiem instruktorów pokonamy wybrane trasy niemal w koronach drzew. Koszt wycieczki 80 zł.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Spływ pontonami malowniczym Dunajcem (rafting) - to nasza misja. Zaczynamy w Sromowcach Niżnych, a kończymy w Szczawnicy-Pieninach. Nieziemskie widoki, góry dookoła i przede wszystkim - super zabawa! Instruktorzy i ratownik wodny czuwają nad naszym bezpieczeństwem. Chwytajcie wiosła! Koszt wycieczki 150 zł.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Program na umowie (7d):
STREFA WARSZTATU
Narzędzia do rysowania, czyli z czego warto korzystać, w jakie narzędzia inwestować na starcie i co daje najlepsze efekty.
Kreowanie bohatera – projektowanie bohatera mangowego od zera – wygląd, osobowość, cechy charakteru i przeniesienie postaci na papier.
Własny komiks – rysowanie strony mangi przy pomocy profesjonalnych narzędzi: cienkopisy, stalówki, obsadki, tusze oraz rastry.
Mistrz szczegółu – to pięknie oddane szczegóły: oczy, usta, włosy i dłonie świadczą o wyjątkowości rysunku. Jak podejść do ich rysowania?
Tło w mandze – jak tworzyć fantastyczne tła niczym w Blame!? Rysować tła oparte na fotografiach i układać na nich kompozycje?
STREFA MANGI
Najpiękniejsze mangi w historii – przyjrzymy się zdjęciom i obrazkom z mang, które wyszły spod piór światowej sławy rysowników.
Harmonogram dnia mangaki – jak wygląda dzień rysownika? Ile czasu potrzeba na narysowanie jednej strony komiksu? - Sprawdźmy!
Plakat do J-RPG – projektowanie plakatu do japońskiego RPG, np. Final Fantasy. Jakie elementy zawrzeć, jak umieścić fabułę i postacie?
Scena batalistyczna – komponowanie sceny bitewnej – jak pokazać konflikt na stronach komiksu? Jak uchwycić dynamikę ruchów i ciosów?
STREFA OTAKU
Mangowe gadżety – każdy wykona dla siebie unikalne gadżety ze swoich ulubionych serii. Co wolisz, przypinki, czy kocie uszka?
Kalambury i mafia – kultowe, wieczorne zajęcia dla wszystkich, czyli popularne gry animacyjne w nowej, japońskiej odsłonie!
Otaku t-shirt – projektowanie i wykonanie własnej koszulki z elementami mangowymi przy pomocy specjalnych farb do tkanin.
STREFA ROZRYWKI
Anime night ^^ – kilka odcinków wybranych serii anime oraz japońskich animacji, które wyróżniają się interesującą oprawą graficzną.
Pokaz finałowy – wystawa komiksów i prac plakatowych – podczas uroczystego finału pokażemy efekty naszej pracy.
NA LUZIE
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
WYCIECZKA W PROGRAMIE 10-DNIOWYM
Spacer Krupówkami – do Zakopanego "jeden krok", więc obowiązkowo odwiedzimy Krupówki. Czas na spacer i letnie pamiątki!
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
Program na umowie (12d):
STREFA WARSZTATU
Narzędzia do rysowania, czyli z czego warto korzystać, w jakie narzędzia inwestować na starcie i co daje najlepsze efekty.
Kreowanie bohatera – projektowanie bohatera mangowego od zera – wygląd, osobowość, cechy charakteru i przeniesienie postaci na papier.
Własny komiks – rysowanie strony mangi przy pomocy profesjonalnych narzędzi: cienkopisy, stalówki, obsadki, tusze oraz rastry.
Mistrz szczegółu – to pięknie oddane szczegóły: oczy, usta, włosy i dłonie świadczą o wyjątkowości rysunku. Jak podejść do ich rysowania?
Tło w mandze – jak tworzyć fantastyczne tła niczym w Blame!? Rysować tła oparte na fotografiach i układać na nich kompozycje?
STREFA MANGI
Najpiękniejsze mangi w historii – przyjrzymy się zdjęciom i obrazkom z mang, które wyszły spod piór światowej sławy rysowników.
Harmonogram dnia mangaki – jak wygląda dzień rysownika? Ile czasu potrzeba na narysowanie jednej strony komiksu? - Sprawdźmy!
Plakat do J-RPG – projektowanie plakatu do japońskiego RPG, np. Final Fantasy. Jakie elementy zawrzeć, jak umieścić fabułę i postacie?
Scena batalistyczna – komponowanie sceny bitewnej – jak pokazać konflikt na stronach komiksu? Jak uchwycić dynamikę ruchów i ciosów?
STREFA OTAKU
Mangowe gadżety – każdy wykona dla siebie unikalne gadżety ze swoich ulubionych serii. Co wolisz, przypinki, czy kocie uszka?
Kalambury i mafia – kultowe, wieczorne zajęcia dla wszystkich, czyli popularne gry animacyjne w nowej, japońskiej odsłonie!
Otaku t-shirt – projektowanie i wykonanie własnej koszulki z elementami mangowymi przy pomocy specjalnych farb do tkanin.
STREFA ROZRYWKI
Anime night ^^ – kilka odcinków wybranych serii anime oraz japońskich animacji, które wyróżniają się interesującą oprawą graficzną.
Pokaz finałowy – wystawa komiksów i prac plakatowych – podczas uroczystego finału pokażemy efekty naszej pracy.
NA LUZIE
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
WYCIECZKA W PROGRAMIE 10-DNIOWYM
Spacer Krupówkami – do Zakopanego "jeden krok", więc obowiązkowo odwiedzimy Krupówki. Czas na spacer i letnie pamiątki!
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
Zakwaterowanie:
O OŚRODKU
Sielski klimat z mangową atmosferą i rockowym przytupem, to właśnie placówka „U Ziomka” w Murzasichle. Pensjonat w góralskim klimacie wspólnie dzielą uczestnicy i uczestniczki obozów mangowych, muzycznych oraz artystycznych. Widok na Giewont, odległość 7 km od Zakopanego oraz bliskość górskich łąk i pastwisk, czyni placówkę „U Ziomka” prawdziwie magicznym miejscem rozwoju pasji i odpoczynku.
JAK ŚPIMY?
W 3-, 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym. Część pokoi posiada balkony.
JAK JEMY?
3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja). Obóz rozpoczyna się obiadokolacją/kolacją, a kończy śniadaniem wraz z suchym prowiantem na drogę powrotną. Napoje oferowane są tylko w trakcie posiłków.
ADRES:
Ośrodek wypoczynkowy "U Ziomka"
34-531 Murzasichle
ul. Sądelska 85b i 90a
www.uziomka.pl
Transport:
Transport za dopłatą. Przejazd autokarem lub PKP (dojazd pociągiem może dotyczyć tylko miast: Bydgoszcz, Gdańsk, Olsztyn, Rzeszów, Szczecin) pod opieką pilota tranzytowego z największych miast w Polsce.
Dojazd i odbiór własny uczestników odbywa się w wyznaczonych godzinach. Ceny obejmują przejazd w obie strony. Dokładne godziny wyjazdów zostaną podane 7 do 5 dni przed turnusem.
Dojazd własny odbywa się w godzinach: 14:00-16:00
Odbiór własny odbywa się w godzinach: 09:00-11:00
Informujemy, że transport należy wykupić zawsze w dwie strony z tego samego miejsca wyjazdu/powrotu, dotyczy to również dojazdu własnego.
Każdego uczestnika obozów korzystającego z transportu obowiązuje limit bagażu - 1 szt. bagażu głównego o wadze maksymalnej 20 kg.
PRZYSTANEK
MIEJSCE ZBIÓRKI
DOPŁATA
WYJAZD
POWRÓT
Bydgoszcz*
Hala Dworca Głównego PKP
320zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Częstochowa
Mc'Donalds, al. Wojska Polskiego 260
270zł
10:30
15:00
Gdańsk**
Hala Dworca Głównego PKP, ul. Podwale Grodzkie 1
350zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Katowice
Plac manewrowy MCK (wjazd od ul. Olimpijskiej)
260zł
12:00
14:00
Kielce
Stacja paliw ORLEN, ul. Łódzka 266
270zł
10:30
14:00
Kraków
Parking przy CH Zakopianka (przy ul. zakopiańskiej, od strony Cinema City)
220 zł
13:30
12:30
Leszno
Parking przy KFC, Rondo Gronowo
290zł
07:15
18:30
Łódź
Stacja BP, ul. Kątna 1
280zł
8:15
17:15
Olsztyn***
Dworzec Główny PKP
320zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Opole
Stacja paliw ORLEN, ul. Krapkowicka 18C
270zł
10:15
14:00
Poznań
Dworzec Letni, ul. Dworcowa, 300 m od Dworca Głównego PKP
300zł
06:00
20:00
Radom
ul. Wernera 62, stacja paliw Amica Energy, obok McDonald's
280zł
09:00
17:00
Rzeszów****
Hala Dworca Głównego PKP
300zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Szczecin*****
Dworzec Główny PKP
320zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Warszawa
Parking przy Torwarze, ul. Łazienkowska 6a
290zł
06:00
19:45
Wrocław
Aleja Śląska, parking przy zintegrowanym węźle przesiadkowym
280zł
08:30
17:00
*
Na odcinku Bydgoszcz– Kraków, przejazd pociągiem PKP Intercity lub TLK, II klasa z miejscami siedzącymi.
Na odcinku Kraków – Murzasichle/Poronin przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Vogue Travel).
**
Na odcinku Gdańsk – Kraków, przejazd pociągiem PKP Intercity lub TLK, II klasa z miejscami siedzącymi.
Na odcinku Kraków – Murzasichle/Poronin przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Vogue Travel).
***
Na odcinku Olsztyn – Kraków, przejazd pociągiem PKP Intercity lub TLK, II klasa z miejscami siedzącymi.
Na odcinku Kraków – Murzasichle/Poronin przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Vogue Travel).
****
Na odcinku Rzeszów – Kraków, przejazd pociągiem PKP Intercity lub TLK, II klasa z miejscami siedzącymi.
Na odcinku Kraków – Murzasichle/Poronin przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Vogue Travel).
*****
Na odcinku Szczecin – Kraków, przejazd pociągiem PKP Intercity lub TLK, II klasa z miejscami siedzącymi.
Na odcinku Kraków – Murzasichle/Poronin przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Vogue Travel).
Dbamy o komfort dzieci w trakcie jazdy, dlatego proponujemy minimum 3 osobne trasy dojazdu, aby skrócić do minimum czas przejazdu.
Przebieg tras ma charakter podglądowy, trasy mogą ulec niewielkim zmianom na 7 dni przed wyjazdem.
Uwagi praktyczne: