Opis
Program:
STREFA WARSZTATOWA
Żelazne zasady anatomii – znajomość zasad anatomii przyspieszy Twoją pracę i pozwoli Ci osiągnąć zamierzone efekty w mgnieniu oka!
Stalowe zasady perspektywy – linie pomocnicze wytyczą Twoją drogę do sukcesu. Dzięki nim niestraszne Ci będzie rysowanie budynków i pojazdów.
Mój przyjaciel Blob – tajemnica dobrego rysunku nie zawsze tkwi w precyzji, ale jak ogarnąć chaos?
Diabeł tkwi w… detalu. – Jakie wyróżniamy rodzaje detalu, jak go rozmieszczać i w jakiej ilości, aby całość pięknie się prezentowała?
Wodzenie światłem, kontrastem i węzłem – nauczymy Cię skutecznie skupiać uwagę widza tam, gdzie chcesz ją mieć!
STREFA WYOBRAŹNI
Shape design – tak, jak z małych nasion wyrastają potężne drzewa, tak pokażemy Ci, jak z prostych kształtów splatać najbardziej interesujące i intrygujące ilustracje.
Reference box – zaprezentujemy Ci, jak sprawnie tworzyć i korzystać z zasobów referencyjnych, a także powiemy kilka słów na temat praw autorskich.
W poszukiwaniu inspiracji – referencje to nie wszystko, czego potrzebujesz. Wybierzemy się w teren, aby poszukać źródeł twórczej energii.
Enviro – krótko i zwięźle o rysowaniu otoczenia.
Character design – daj się ponieść wyobraźni i z naszą pomocą stwórz niesamowite postacie!
Wielki wernisaż – wystawa prac, którą przygotujesz wraz z innymi uczestnikami obozu, kreując niepowtarzalną atmosferę, którą wszyscy zapamiętają.
STREFA WYZWAŃ
Korekta, korekta, korekta – wskażemy Ci Twoje błędy, ale na tym nie koniec. Udzielimy Ci cennych wskazówek, jak rozpoznawać konstruktywną krytykę i jak czerpać z niej pełnymi garściami, aby z każdą pracą stawać się coraz lepszym.
Poor artist challenge – sprawny artysta i kredki własnej marki. Czy staniesz do boju z tępą temperówką w jednej dłoni oraz złamanym ołówkiem w drugiej?
Zupa na bazie…? - Tajemnicze wyzwanie tylko dla odważnych...
50 dłoni – dłonie, to jeden z najtrudniejszych do narysowania elementów, ale Ty dasz radę!
Psyche artysty – powiemy Ci, jak wygląda życie concept artysty od kulis i udzielimy wskazówek, jak dbać o swoje zdrowie psychiczne w tym ciekawym, ale i wymagającym zawodzie.
Zabierz: własną teczkę B2 lub tubę.
NA LUZIE
Kąpiele w basenie krytym na terenie ośrodka.
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
WYCIECZKA W PROGRAMIE 10-DNIOWYM
Spacer Krupówkami – do Zakopanego "jeden krok", więc obowiązkowo odwiedzimy Krupówki. Czas na spacer i letnie pamiątki!
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
Program na umowie (7d):
STREFA WARSZTATOWA
Żelazne zasady anatomii – znajomość zasad anatomii przyspieszy Twoją pracę i pozwoli Ci osiągnąć zamierzone efekty w mgnieniu oka!
Stalowe zasady perspektywy – linie pomocnicze wytyczą Twoją drogę do sukcesu. Dzięki nim niestraszne Ci będzie rysowanie budynków i pojazdów.
Mój przyjaciel Blob – tajemnica dobrego rysunku nie zawsze tkwi w precyzji, ale jak ogarnąć chaos?
Diabeł tkwi w… detalu. – Jakie wyróżniamy rodzaje detalu, jak go rozmieszczać i w jakiej ilości, aby całość pięknie się prezentowała?
Wodzenie światłem, kontrastem i węzłem – nauczymy Cię skutecznie skupiać uwagę widza tam, gdzie chcesz ją mieć!
STREFA WYOBRAŹNI
Shape design – tak, jak z małych nasion wyrastają potężne drzewa, tak pokażemy Ci, jak z prostych kształtów splatać najbardziej interesujące i intrygujące ilustracje.
Reference box – zaprezentujemy Ci, jak sprawnie tworzyć i korzystać z zasobów referencyjnych, a także powiemy kilka słów na temat praw autorskich.
W poszukiwaniu inspiracji – referencje to nie wszystko, czego potrzebujesz. Wybierzemy się w teren, aby poszukać źródeł twórczej energii.
Enviro – krótko i zwięźle o rysowaniu otoczenia.
Character design – daj się ponieść wyobraźni i z naszą pomocą stwórz niesamowite postacie!
Wielki wernisaż – wystawa prac, którą przygotujesz wraz z innymi uczestnikami obozu, kreując niepowtarzalną atmosferę, którą wszyscy zapamiętają.
STREFA WYZWAŃ
Korekta, korekta, korekta – wskażemy Ci Twoje błędy, ale na tym nie koniec. Udzielimy Ci cennych wskazówek, jak rozpoznawać konstruktywną krytykę i jak czerpać z niej pełnymi garściami, aby z każdą pracą stawać się coraz lepszym.
Poor artist challenge – sprawny artysta i kredki własnej marki. Czy staniesz do boju z tępą temperówką w jednej dłoni oraz złamanym ołówkiem w drugiej?
Zupa na bazie…? - Tajemnicze wyzwanie tylko dla odważnych...
50 dłoni – dłonie, to jeden z najtrudniejszych do narysowania elementów, ale Ty dasz radę!
Psyche artysty – powiemy Ci, jak wygląda życie concept artysty od kulis i udzielimy wskazówek, jak dbać o swoje zdrowie psychiczne w tym ciekawym, ale i wymagającym zawodzie.
Zabierz: własną teczkę B2 lub tubę.
NA LUZIE
Kąpiele w basenie krytym na terenie ośrodka.
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
WYCIECZKA W PROGRAMIE 10-DNIOWYM
Spacer Krupówkami – do Zakopanego "jeden krok", więc obowiązkowo odwiedzimy Krupówki. Czas na spacer i letnie pamiątki!
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
Program na umowie (12d):
STREFA WARSZTATOWA
Żelazne zasady anatomii – znajomość zasad anatomii przyspieszy Twoją pracę i pozwoli Ci osiągnąć zamierzone efekty w mgnieniu oka!
Stalowe zasady perspektywy – linie pomocnicze wytyczą Twoją drogę do sukcesu. Dzięki nim niestraszne Ci będzie rysowanie budynków i pojazdów.
Mój przyjaciel Blob – tajemnica dobrego rysunku nie zawsze tkwi w precyzji, ale jak ogarnąć chaos?
Diabeł tkwi w… detalu. – Jakie wyróżniamy rodzaje detalu, jak go rozmieszczać i w jakiej ilości, aby całość pięknie się prezentowała?
Wodzenie światłem, kontrastem i węzłem – nauczymy Cię skutecznie skupiać uwagę widza tam, gdzie chcesz ją mieć!
STREFA WYOBRAŹNI
Shape design – tak, jak z małych nasion wyrastają potężne drzewa, tak pokażemy Ci, jak z prostych kształtów splatać najbardziej interesujące i intrygujące ilustracje.
Reference box – zaprezentujemy Ci, jak sprawnie tworzyć i korzystać z zasobów referencyjnych, a także powiemy kilka słów na temat praw autorskich.
W poszukiwaniu inspiracji – referencje to nie wszystko, czego potrzebujesz. Wybierzemy się w teren, aby poszukać źródeł twórczej energii.
Enviro – krótko i zwięźle o rysowaniu otoczenia.
Character design – daj się ponieść wyobraźni i z naszą pomocą stwórz niesamowite postacie!
Wielki wernisaż – wystawa prac, którą przygotujesz wraz z innymi uczestnikami obozu, kreując niepowtarzalną atmosferę, którą wszyscy zapamiętają.
STREFA WYZWAŃ
Korekta, korekta, korekta – wskażemy Ci Twoje błędy, ale na tym nie koniec. Udzielimy Ci cennych wskazówek, jak rozpoznawać konstruktywną krytykę i jak czerpać z niej pełnymi garściami, aby z każdą pracą stawać się coraz lepszym.
Poor artist challenge – sprawny artysta i kredki własnej marki. Czy staniesz do boju z tępą temperówką w jednej dłoni oraz złamanym ołówkiem w drugiej?
Zupa na bazie…? - Tajemnicze wyzwanie tylko dla odważnych...
50 dłoni – dłonie, to jeden z najtrudniejszych do narysowania elementów, ale Ty dasz radę!
Psyche artysty – powiemy Ci, jak wygląda życie concept artysty od kulis i udzielimy wskazówek, jak dbać o swoje zdrowie psychiczne w tym ciekawym, ale i wymagającym zawodzie.
Zabierz: własną teczkę B2 lub tubę.
NA LUZIE
Kąpiele w basenie krytym na terenie ośrodka.
Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
Pokój planszówek - zbiór kultowych gier.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
WYCIECZKA W PROGRAMIE 10-DNIOWYM
Spacer Krupówkami – do Zakopanego "jeden krok", więc obowiązkowo odwiedzimy Krupówki. Czas na spacer i letnie pamiątki!
W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.
Zakwaterowanie:
O OŚRODKU
Sielski klimat z mangową atmosferą i rockowym przytupem, to właśnie placówka „U Ziomka” w Murzasichle. Pensjonat w góralskim klimacie wspólnie dzielą uczestnicy i uczestniczki obozów mangowych, muzycznych oraz artystycznych. Widok na Giewont, odległość 7 km od Zakopanego oraz bliskość górskich łąk i pastwisk, czyni placówkę „U Ziomka” prawdziwie magicznym miejscem rozwoju pasji i odpoczynku.
JAK ŚPIMY?
W 3-, 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym. Część pokoi posiada balkony.
JAK JEMY?
3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja). Obóz rozpoczyna się obiadokolacją/kolacją, a kończy śniadaniem wraz z suchym prowiantem na drogę powrotną. Napoje oferowane są tylko w trakcie posiłków.
ADRES:
Ośrodek wypoczynkowy "U Ziomka"
34-531 Murzasichle
ul. Sądelska 85b i 90a
www.uziomka.pl
Transport:
Transport za dopłatą. Przejazd autokarem lub PKP (dojazd pociągiem może dotyczyć tylko miast: Bydgoszcz, Gdańsk, Olsztyn, Rzeszów, Szczecin) pod opieką pilota tranzytowego z największych miast w Polsce.
Dojazd i odbiór własny uczestników odbywa się w wyznaczonych godzinach. Ceny obejmują przejazd w obie strony. Dokładne godziny wyjazdów zostaną podane 7 do 5 dni przed turnusem.
Dojazd własny odbywa się w godzinach: 14:00-16:00
Odbiór własny odbywa się w godzinach: 09:00-11:00
Informujemy, że transport należy wykupić zawsze w dwie strony z tego samego miejsca wyjazdu/powrotu, dotyczy to również dojazdu własnego.
Każdego uczestnika obozów korzystającego z transportu obowiązuje limit bagażu - 1 szt. bagażu głównego o wadze maksymalnej 20 kg.
PRZYSTANEK
MIEJSCE ZBIÓRKI
DOPŁATA
WYJAZD
POWRÓT
Bydgoszcz*
Hala Dworca Głównego PKP
320zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Częstochowa
Mc'Donalds, al. Wojska Polskiego 260
270zł
10:30
15:00
Gdańsk**
Hala Dworca Głównego PKP, ul. Podwale Grodzkie 1
350zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Katowice
Plac manewrowy MCK (wjazd od ul. Olimpijskiej)
260zł
12:00
14:00
Kielce
Stacja paliw ORLEN, ul. Łódzka 266
270zł
10:30
14:00
Kraków
Parking przy CH Zakopianka (przy ul. zakopiańskiej, od strony Cinema City)
220 zł
13:30
12:30
Leszno
Parking przy KFC, Rondo Gronowo
290zł
07:15
18:30
Łódź
Stacja BP, ul. Kątna 1
280zł
8:15
17:15
Olsztyn***
Dworzec Główny PKP
320zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Opole
Stacja paliw ORLEN, ul. Krapkowicka 18C
270zł
10:15
14:00
Poznań
Dworzec Letni, ul. Dworcowa, 300 m od Dworca Głównego PKP
300zł
06:00
20:00
Radom
ul. Wernera 62, stacja paliw Amica Energy, obok McDonald's
280zł
09:00
17:00
Rzeszów****
Hala Dworca Głównego PKP
300zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Szczecin*****
Dworzec Główny PKP
320zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem
Warszawa
Parking przy Torwarze, ul. Łazienkowska 6a
290zł
06:00
19:45
Wrocław
Aleja Śląska, parking przy zintegrowanym węźle przesiadkowym
280zł
08:30
17:00
*
Na odcinku Bydgoszcz– Kraków, przejazd pociągiem PKP Intercity lub TLK, II klasa z miejscami siedzącymi.
Na odcinku Kraków – Murzasichle/Poronin przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Vogue Travel).
**
Na odcinku Gdańsk – Kraków, przejazd pociągiem PKP Intercity lub TLK, II klasa z miejscami siedzącymi.
Na odcinku Kraków – Murzasichle/Poronin przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Vogue Travel).
***
Na odcinku Olsztyn – Kraków, przejazd pociągiem PKP Intercity lub TLK, II klasa z miejscami siedzącymi.
Na odcinku Kraków – Murzasichle/Poronin przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Vogue Travel).
****
Na odcinku Rzeszów – Kraków, przejazd pociągiem PKP Intercity lub TLK, II klasa z miejscami siedzącymi.
Na odcinku Kraków – Murzasichle/Poronin przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Vogue Travel).
*****
Na odcinku Szczecin – Kraków, przejazd pociągiem PKP Intercity lub TLK, II klasa z miejscami siedzącymi.
Na odcinku Kraków – Murzasichle/Poronin przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Vogue Travel).
Dbamy o komfort dzieci w trakcie jazdy, dlatego proponujemy minimum 3 osobne trasy dojazdu, aby skrócić do minimum czas przejazdu.
Przebieg tras ma charakter podglądowy, trasy mogą ulec niewielkim zmianom na 7 dni przed wyjazdem.
Uwagi praktyczne: