Obozy
Wiek uczestników: 13 - 17 lat
Kod oferty: #4LH-233

Obozy - Obóz militarny In Time, Podlesice, Polska
Europa / Polska / Podlesice

Spotkałeś się już kiedyś z ASG, chcesz wziąć udział w rozgrywkach z ciekawym scenariuszem, dowiedzieć się czegoś praktycznego i sprawdzić swoje siły w całodniowej grze łączącej ASG z orientacją terenową i otoczką fabularną? Jeżeli to czytasz i wszystko się zgadza - dobrze trafiłeś! Wczuj się w rolę partyzanta pod dowództwem żołnierza-instruktora z jednostek specjalnych. Nabierz nowego doświadczenia i wiedzy w trakcie obozu, aby dać popalić przeci...

Opis


Program:

JESTEŚ - ZACZYNAJMY


Pierwsza Pomoc Medyczna w warunkach bojowych oraz zasady udzielania pomocy – szkolenie z zakresu podstawowej wiedzy medycznej i udzielania pomocy. Obejmuje: sposoby na zabezpieczenie terenu, bezpieczną ewakuację rannego, opatrywanie ran postrzałowych, etc.
Regulamin bezpieczeństwa, w tym m.in. poprawne używanie okularów ochronnych i zasady postępowania w razie ich utraty, uszkodzenia bądź zaparowania oraz omówienie zasad panujących w czasie rozgrywek ASG.
Przegląd wyposażenia – sprawdzenie przez kadrę wyposażenia wykorzystywanego przez uczestników w czasie trwania obozu pod kątem jego bezpieczeństwa (ochrona oczu i twarzy oraz repliki).
Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie replik broni i rodzajów mundurów.
Operowanie repliką broni bezpiecznie, wygodnie i jak profesjonalista – omówienie i trening pracy na posiadanym sprzęcie.
Podstawy komunikacji w zespole – zapoznanie uczestników i uczestniczek ze znaczeniem podstawowych meldunków, komend, sygnałów ręcznych i dźwiękowych.
Wstępne omówienie gry 12h (w turnusach 7-dniowych gra trwa 6h) – omówienie czym jest, i na czym będzie polegała gra 12- godzinna będąca finałem obozu „Military In Time”. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników.
Przygotowanie do zadań – najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonywania powierzonych im zadań.
Maskowanie – na co zwracać uwagę, kiedy chcemy pozostać niewidzialni lub chcemy kogoś znaleźć, jak maskować twarz, jak działa wyposażenie kamuflujące począwszy od kapeluszy, kończąc na ubraniach typu Grille Suit?


PODSTAWY ZA NAMI - WCHODZIMY NA WYŻSZY POZIOM


Bezpieczeństwo strzelnicy – prezentacja warunków panujących na terenie działań oraz najważniejszych zasad bezpieczeństwa ASG.
Regulamin operatora – szczegółowe omówienie zasad operatora ASG i przekazanie informacji niezbędnych do uczestnictwa w rozgrywkach obozowych.
Obsługa repliki – zapoznanie z repliką broni palnej w skali 1:1, napędzaną elektrycznie, strzelającą plastikową amunicją 6 mm oraz jej bezpiecznym użytkowaniem w praktyce.
Celny ogień – omówienie czynników wpływających na tor lotu kulki, począwszy od podpięcia magazynka, aż do trafienia w cel wraz z ćwiczeniami strzeleckimi o zróżnicowanym stopniu trudności, uwzględniające rozmaite przeszkody i poziom uczestników.
Szkolenie strzeleckie – strzelanie do licznych celów w formie dynamicznej i stacjonarnej przy zmiennym kierunku prowadzenia ognia, które ćwiczy umiejętność przyjmowania różnych postaw strzeleckich, również w nagłych sytuacjach.


GRY SCENARIUSZOWE


Drużynowy Deathmatch – klasyczna rozgrywka, którą każdy zna z różnych gier. Idealna na pierwszą rozgrywkę!
Capture the flag – zdobądź flagę nieprzyjaciela, ale nie daj się okraść z własnej! Podziel drużynę na dwa zespoły i współpracujcie ze sobą aby zwyciężyć.
VIP – zaprowadź VIP’a do wskazanych miejsc, nie pozwól aby stała mu się krzywda. Wymagająca współpracy, ale niezwykle emocjonująca rozgrywka, którą z pewnością będziecie chcieli rozegrać nie raz!
Bomba – na terenie gry zostaje wyznaczony bombsite. Strona atakująca ma za zadanie dotrzeć i uzbroić bombę, strona broniąca nie może pozwolić, aby doszło do eksplozji. Szybkość i współpraca są tutaj kluczowe!
Zrzut – w czasie walki, w losowym miejscu na polu walki pojawia się zrzut z nadajnikiem. Przejmij go i wezwij ciężkie wsparcie komandosa z kadry!  


​ROZGRYWKA 12H LUB 6H (W PRZYPADKU TURNUSÓW 7-DNIOWYCH)


Odprawa Bojowa wprowadzająca uczestników w rzeczywistość gry. Przeniknięcie do jej realiów i przedstawienie zadań przez dowódcę.
Wymarsz  – omówienie zadań, rozplanowanie drogi, wymarsz z bazy. Zaczynamy zabawę!
Militarna rzeczywistość – nigdy nie wiesz, co Cię może czekać. Znasz tylko swoje zadania oraz informacje przedstawione podczas odprawy. Sytuacja potrafi być bardzo dynamiczna, jak i niepokojąco spokojna.
Finał gry - trwająca dwanaście godzin (w zależności od pogody – obejmujące także godziny nocne) misja bojowa w lesie zbliża się ku końcowi. Dasz radę dotrwać do jej końca i żywy wrócić do bazy? 


NA LUZIE


Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.


W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.

W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.

 

Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu In time:
- Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;
- Bielizna, czyli 5 par cienkich skarpetek za kostkę i jedne grubsze;
- Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;
- Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;
- Karimata i śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;
- Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;
- Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;
- Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;
- Niezbędnik: łyżka, widelec i nóż, czyli element osobisty obowiązkowy;
- Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;
- Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.

Apteczka podstawowa osobista:
- Bandaż.
- Plastry z opatrunkiem;
- gaziki odkażające;
- Mała gaza.

 

ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.

MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.

Repliki do dyspozycji uczestników:

Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu

Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:

KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS

oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.

ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.

 

OFERTA WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH:


Aquapark, czyli water fun! – Wycieczka do aquaparku Nemo w Dąbrowie Górniczej, w którym skorzystamy z basenów i zakręconych zjeżdżali, zapewniając sobie idealną ochłodę w upalne dni. Koszt wycieczki 110 zł.
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto
Wspinaczka skałkowa – wraz z instruktorem wspinaczki skałkowej ruszamy na szczyty jurajskich skałek. Będzie moc, siła i oczywiście mega zabawa! Poznacie trochę technik i sprzęt niezbędny do zabawy na skałkach. W końcu Jura Krakowsko-Częstochowska, to jedno z najciekawszych i najchętniej odwiedzanym miejsc do wspinaczki w Polsce. Koszt wycieczki 130 zł.
Wymagana odzież sportowa oraz lekkie i przyczepne obuwie sportowe. 
Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 10 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.  


Program na umowie (7d):

JESTEŚ - ZACZYNAJMY


Pierwsza Pomoc Medyczna w warunkach bojowych oraz zasady udzielania pomocy – szkolenie z zakresu podstawowej wiedzy medycznej i udzielania pomocy. Obejmuje: sposoby na zabezpieczenie terenu, bezpieczną ewakuację rannego, opatrywanie ran postrzałowych, etc.
Regulamin bezpieczeństwa, w tym m.in. poprawne używanie okularów ochronnych i zasady postępowania w razie ich utraty, uszkodzenia bądź zaparowania oraz omówienie zasad panujących w czasie rozgrywek ASG.
Przegląd wyposażenia – sprawdzenie przez kadrę wyposażenia wykorzystywanego przez uczestników w czasie trwania obozu pod kątem jego bezpieczeństwa (ochrona oczu i twarzy oraz repliki).
Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie replik broni i rodzajów mundurów.
Operowanie repliką broni bezpiecznie, wygodnie i jak profesjonalista – omówienie i trening pracy na posiadanym sprzęcie.
Podstawy komunikacji w zespole – zapoznanie uczestników i uczestniczek ze znaczeniem podstawowych meldunków, komend, sygnałów ręcznych i dźwiękowych.
Wstępne omówienie gry 12h (w turnusach 7-dniowych gra trwa 6h) – omówienie czym jest, i na czym będzie polegała gra 12- godzinna będąca finałem obozu „Military In Time”. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników.
Przygotowanie do zadań – najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonywania powierzonych im zadań.
Maskowanie – na co zwracać uwagę, kiedy chcemy pozostać niewidzialni lub chcemy kogoś znaleźć, jak maskować twarz, jak działa wyposażenie kamuflujące począwszy od kapeluszy, kończąc na ubraniach typu Grille Suit?


PODSTAWY ZA NAMI - WCHODZIMY NA WYŻSZY POZIOM


Bezpieczeństwo strzelnicy – prezentacja warunków panujących na terenie działań oraz najważniejszych zasad bezpieczeństwa ASG.
Regulamin operatora – szczegółowe omówienie zasad operatora ASG i przekazanie informacji niezbędnych do uczestnictwa w rozgrywkach obozowych.
Obsługa repliki – zapoznanie z repliką broni palnej w skali 1:1, napędzaną elektrycznie, strzelającą plastikową amunicją 6 mm oraz jej bezpiecznym użytkowaniem w praktyce.
Celny ogień – omówienie czynników wpływających na tor lotu kulki, począwszy od podpięcia magazynka, aż do trafienia w cel wraz z ćwiczeniami strzeleckimi o zróżnicowanym stopniu trudności, uwzględniające rozmaite przeszkody i poziom uczestników.
Szkolenie strzeleckie – strzelanie do licznych celów w formie dynamicznej i stacjonarnej przy zmiennym kierunku prowadzenia ognia, które ćwiczy umiejętność przyjmowania różnych postaw strzeleckich, również w nagłych sytuacjach.


GRY SCENARIUSZOWE


Drużynowy Deathmatch – klasyczna rozgrywka, którą każdy zna z różnych gier. Idealna na pierwszą rozgrywkę!
Capture the flag – zdobądź flagę nieprzyjaciela, ale nie daj się okraść z własnej! Podziel drużynę na dwa zespoły i współpracujcie ze sobą aby zwyciężyć.
VIP – zaprowadź VIP’a do wskazanych miejsc, nie pozwól aby stała mu się krzywda. Wymagająca współpracy, ale niezwykle emocjonująca rozgrywka, którą z pewnością będziecie chcieli rozegrać nie raz!
Bomba – na terenie gry zostaje wyznaczony bombsite. Strona atakująca ma za zadanie dotrzeć i uzbroić bombę, strona broniąca nie może pozwolić, aby doszło do eksplozji. Szybkość i współpraca są tutaj kluczowe!
Zrzut – w czasie walki, w losowym miejscu na polu walki pojawia się zrzut z nadajnikiem. Przejmij go i wezwij ciężkie wsparcie komandosa z kadry!  


​ROZGRYWKA 12H LUB 6H (W PRZYPADKU TURNUSÓW 7-DNIOWYCH)


Odprawa Bojowa wprowadzająca uczestników w rzeczywistość gry. Przeniknięcie do jej realiów i przedstawienie zadań przez dowódcę.
Wymarsz  – omówienie zadań, rozplanowanie drogi, wymarsz z bazy. Zaczynamy zabawę!
Militarna rzeczywistość – nigdy nie wiesz, co Cię może czekać. Znasz tylko swoje zadania oraz informacje przedstawione podczas odprawy. Sytuacja potrafi być bardzo dynamiczna, jak i niepokojąco spokojna.
Finał gry - trwająca dwanaście godzin (w zależności od pogody – obejmujące także godziny nocne) misja bojowa w lesie zbliża się ku końcowi. Dasz radę dotrwać do jej końca i żywy wrócić do bazy? 


NA LUZIE


Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.


W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.

W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.

 

Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu In time:
- Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;
- Bielizna, czyli 5 par cienkich skarpetek za kostkę i jedne grubsze;
- Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;
- Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;
- Karimata i śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;
- Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;
- Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;
- Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;
- Niezbędnik: łyżka, widelec i nóż, czyli element osobisty obowiązkowy;
- Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;
- Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.

Apteczka podstawowa osobista:
- Bandaż.
- Plastry z opatrunkiem;
- gaziki odkażające;
- Mała gaza.

 

ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.

MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.

Repliki do dyspozycji uczestników:

Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu

Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:

KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS

oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.

ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.

Program na umowie (12d):

JESTEŚ - ZACZYNAJMY


Pierwsza Pomoc Medyczna w warunkach bojowych oraz zasady udzielania pomocy – szkolenie z zakresu podstawowej wiedzy medycznej i udzielania pomocy. Obejmuje: sposoby na zabezpieczenie terenu, bezpieczną ewakuację rannego, opatrywanie ran postrzałowych, etc.
Regulamin bezpieczeństwa, w tym m.in. poprawne używanie okularów ochronnych i zasady postępowania w razie ich utraty, uszkodzenia bądź zaparowania oraz omówienie zasad panujących w czasie rozgrywek ASG.
Przegląd wyposażenia – sprawdzenie przez kadrę wyposażenia wykorzystywanego przez uczestników w czasie trwania obozu pod kątem jego bezpieczeństwa (ochrona oczu i twarzy oraz repliki).
Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie replik broni i rodzajów mundurów.
Operowanie repliką broni bezpiecznie, wygodnie i jak profesjonalista – omówienie i trening pracy na posiadanym sprzęcie.
Podstawy komunikacji w zespole – zapoznanie uczestników i uczestniczek ze znaczeniem podstawowych meldunków, komend, sygnałów ręcznych i dźwiękowych.
Wstępne omówienie gry 12h (w turnusach 7-dniowych gra trwa 6h) – omówienie czym jest, i na czym będzie polegała gra 12- godzinna będąca finałem obozu „Military In Time”. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników.
Przygotowanie do zadań – najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonywania powierzonych im zadań.
Maskowanie – na co zwracać uwagę, kiedy chcemy pozostać niewidzialni lub chcemy kogoś znaleźć, jak maskować twarz, jak działa wyposażenie kamuflujące począwszy od kapeluszy, kończąc na ubraniach typu Grille Suit?


PODSTAWY ZA NAMI - WCHODZIMY NA WYŻSZY POZIOM


Bezpieczeństwo strzelnicy – prezentacja warunków panujących na terenie działań oraz najważniejszych zasad bezpieczeństwa ASG.
Regulamin operatora – szczegółowe omówienie zasad operatora ASG i przekazanie informacji niezbędnych do uczestnictwa w rozgrywkach obozowych.
Obsługa repliki – zapoznanie z repliką broni palnej w skali 1:1, napędzaną elektrycznie, strzelającą plastikową amunicją 6 mm oraz jej bezpiecznym użytkowaniem w praktyce.
Celny ogień – omówienie czynników wpływających na tor lotu kulki, począwszy od podpięcia magazynka, aż do trafienia w cel wraz z ćwiczeniami strzeleckimi o zróżnicowanym stopniu trudności, uwzględniające rozmaite przeszkody i poziom uczestników.
Szkolenie strzeleckie – strzelanie do licznych celów w formie dynamicznej i stacjonarnej przy zmiennym kierunku prowadzenia ognia, które ćwiczy umiejętność przyjmowania różnych postaw strzeleckich, również w nagłych sytuacjach.


GRY SCENARIUSZOWE


Drużynowy Deathmatch – klasyczna rozgrywka, którą każdy zna z różnych gier. Idealna na pierwszą rozgrywkę!
Capture the flag – zdobądź flagę nieprzyjaciela, ale nie daj się okraść z własnej! Podziel drużynę na dwa zespoły i współpracujcie ze sobą aby zwyciężyć.
VIP – zaprowadź VIP’a do wskazanych miejsc, nie pozwól aby stała mu się krzywda. Wymagająca współpracy, ale niezwykle emocjonująca rozgrywka, którą z pewnością będziecie chcieli rozegrać nie raz!
Bomba – na terenie gry zostaje wyznaczony bombsite. Strona atakująca ma za zadanie dotrzeć i uzbroić bombę, strona broniąca nie może pozwolić, aby doszło do eksplozji. Szybkość i współpraca są tutaj kluczowe!
Zrzut – w czasie walki, w losowym miejscu na polu walki pojawia się zrzut z nadajnikiem. Przejmij go i wezwij ciężkie wsparcie komandosa z kadry!  


​ROZGRYWKA 12H LUB 6H (W PRZYPADKU TURNUSÓW 7-DNIOWYCH)


Odprawa Bojowa wprowadzająca uczestników w rzeczywistość gry. Przeniknięcie do jej realiów i przedstawienie zadań przez dowódcę.
Wymarsz  – omówienie zadań, rozplanowanie drogi, wymarsz z bazy. Zaczynamy zabawę!
Militarna rzeczywistość – nigdy nie wiesz, co Cię może czekać. Znasz tylko swoje zadania oraz informacje przedstawione podczas odprawy. Sytuacja potrafi być bardzo dynamiczna, jak i niepokojąco spokojna.
Finał gry - trwająca dwanaście godzin (w zależności od pogody – obejmujące także godziny nocne) misja bojowa w lesie zbliża się ku końcowi. Dasz radę dotrwać do jej końca i żywy wrócić do bazy? 


NA LUZIE


Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.


W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.

W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.

 

Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu In time:
- Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;
- Bielizna, czyli 5 par cienkich skarpetek za kostkę i jedne grubsze;
- Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;
- Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;
- Karimata i śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;
- Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;
- Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;
- Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;
- Niezbędnik: łyżka, widelec i nóż, czyli element osobisty obowiązkowy;
- Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;
- Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.

Apteczka podstawowa osobista:
- Bandaż.
- Plastry z opatrunkiem;
- gaziki odkażające;
- Mała gaza.

 

ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.

MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.

Repliki do dyspozycji uczestników:

Cyma0.48 - replika AKM
Cyma 0.45 - replika AKSu

Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:

KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS

oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.

ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.

Zakwaterowanie:

O OŚRODKU

W ośrodku Zajazd Jurajski zakwaterowani są uczestnicy i uczestniczki wakacji airsoftowych. Porządek i dyscyplina obozów ASG, tu łączą się z idealnie z górskim, leśnym i malowniczym krajobrazem Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Mieszanka to wyjątkowa, ale dzięki niej po wyczerpującym dniu, drużyna airsoftowa zrelaksuje się w pięknym otoczeniu. Dodatkowo skorzystamy w pełni z atrakcji regionalnych skałek i jaskiń.

JAK ŚPIMY?

W 3-, 4-, 5-osobowych pokojach oraz pokojach typu studio z pełnym węzłem sanitarnym, z czego część posiada balkony.

JAK JEMY?

3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja). Obóz rozpoczyna się obiadokolacją/kolacją, a kończy śniadaniem wraz z suchym prowiantem na drogę powrotną. Napoje oferowane są tylko w trakcie posiłków.

ADRES:

Ośrodek Wypoczynkowy "Zajazd Jurajski"
Podlesice 1
42-425 Kroczyce, k. Zawiercie
www.zajazdjurajski.pl

Transport:

Transport za dopłatą. Przejazd łączony autokarem/pociągiem do Katowic i autokarem do Podlesic pod opieką pilota tranzytowego z wyznaczonych miast w tabeli poniżej.

Dojazd i odbiór własny uczestników odbywa się w wyznaczonych godzinach. Ceny obejmują przejazd w obie strony. Godziny wyjazdów zostaną podane na 7 do 5 dni przed turnusem.

Dojazd własny odbywa się w godzinach: 14:00-16:00
Odbiór odbywa się w godzinach: 09:00-11:00

Informujemy, że transport należy wykupić zawsze w dwie strony z tego samego miejsca wyjazdu/powrotu, dotyczy to również dojazdu własnego.

Każdego uczestnika obozów korzystającego z transportu obowiązuje limit bagażu - 1 szt. bagażu głównego o wadze maksymalnej 20 kg.

 

 




PRZYSTANEK
MIEJSCE ZBIÓRKI
DOPŁATA
WYJAZD
POWRÓT


Gdańsk*
Dworzec Główny PKP, ul. Podwale Grodzkie 1
375 zł
7 dni przed wyjazdem
7 dni przed wyjazdem


Katowice
Plac Manewrowy przy MCK (wjazd od ul. Olimpijskiej)
170 zł
12:00
14:00


Leszno
Parking przy KFC Rondo Gronowo
290 zł

07:15

18:30


Łódź
Stacja BP, ul. Kątna 1
280zł
08:15
17:15


Poznań
Dworzec Letni PKP, ul. Dworcowa, 300 m od Dworca Głównego
300zł
06:00
20:00


Warszawa
Parking przy Torwarze, ul. Łazienkowska 6A
290zł
06:00
19:30


Wrocław
al. Śląska, parking przy Zintegrowanym Węźle Przesiadkowym, przy stacji PKP Wrocław Stadion
280zł
08:30
17:00




 

*Przejazd na trasie Gdańsk - Katowice realizowany jest pociągiem IC/TLK pod opieką pilota Vogue Travel, II klasa z miejscami siedzącymi.

Przejazd do Podlesic z pozostałych miejscowości odbywa się z wybranego miejsca wyjazdu do Katowic autokarem pod opieką pilota Vogue Travel.

Z Katowic do Podlesic przejazd odbywa się autokarem uczestników obozów Vogue Travel pod opieką pilota Vogue Travel.

 

Przebieg tras ma charakter podglądowy, trasy mogą ulec niewielkim zmianom na 7 do 5 dni przed wyjazdem.

Uwagi praktyczne:

Spotkałeś się już kiedyś z ASG, chcesz wziąć udział w rozgrywkach z ciekawym scenariuszem, dowiedzieć się czegoś praktycznego i sprawdzić swoje siły w całodniowej grze łączącej ASG z orientacją terenową i otoczką fabularną? Jeżeli to czytasz i wszystko się zgadza - dobrze trafiłeś! Wczuj się w rolę partyzanta pod dowództwem żołnierza-instruktora z jednostek specjalnych. Nabierz nowego doświadczenia i wiedzy w trakcie obozu, aby dać popalić przeciwnikowi w czasie trwania finałowej, całodniowej gry. Las stanie się Twoim drugim domem. Poznasz go jak własną kieszeń! 

Program ramowy

JESTEŚ - ZACZYNAJMY




  • Pierwsza Pomoc Medyczna w warunkach bojowych oraz zasady udzielania pomocy – szkolenie z zakresu podstawowej wiedzy medycznej i udzielania pomocy. Obejmuje: sposoby na zabezpieczenie terenu, bezpieczną ewakuację rannego, opatrywanie ran postrzałowych, etc.

  • Regulamin bezpieczeństwa, w tym m.in. poprawne używanie okularów ochronnych i zasady postępowania w razie ich utraty, uszkodzenia bądź zaparowania oraz omówienie zasad panujących w czasie rozgrywek ASG.

  • Przegląd wyposażenia – sprawdzenie przez kadrę wyposażenia wykorzystywanego przez uczestników w czasie trwania obozu pod kątem jego bezpieczeństwa (ochrona oczu i twarzy oraz repliki).

  • Wyposażenie obozowe – podstawowa wiedza dotycząca dostępnych na obozie replik broni i rodzajów mundurów.

  • Operowanie repliką broni bezpiecznie, wygodnie i jak profesjonalista – omówienie i trening pracy na posiadanym sprzęcie.

  • Podstawy komunikacji w zespole – zapoznanie uczestników i uczestniczek ze znaczeniem podstawowych meldunków, komend, sygnałów ręcznych i dźwiękowych.

  • Wstępne omówienie gry 12h (w turnusach 7-dniowych gra trwa 6h) – omówienie czym jest, i na czym będzie polegała gra 12- godzinna będąca finałem obozu „Military In Time”. Złamanie którejkolwiek z zasad bezwzględnie prowadzi do wykreślenia z listy uczestników.

  • Przygotowanie do zadań – najistotniejsze kwestie teoretyczne przygotowujące uczestników do spędzenia dwunastu godzin w lesie i wykonywania powierzonych im zadań.

  • Maskowanie – na co zwracać uwagę, kiedy chcemy pozostać niewidzialni lub chcemy kogoś znaleźć, jak maskować twarz, jak działa wyposażenie kamuflujące począwszy od kapeluszy, kończąc na ubraniach typu Grille Suit?



PODSTAWY ZA NAMI - WCHODZIMY NA WYŻSZY POZIOM




  • Bezpieczeństwo strzelnicy – prezentacja warunków panujących na terenie działań oraz najważniejszych zasad bezpieczeństwa ASG.

  • Regulamin operatora – szczegółowe omówienie zasad operatora ASG i przekazanie informacji niezbędnych do uczestnictwa w rozgrywkach obozowych.

  • Obsługa repliki – zapoznanie z repliką broni palnej w skali 1:1, napędzaną elektrycznie, strzelającą plastikową amunicją 6 mm oraz jej bezpiecznym użytkowaniem w praktyce.

  • Celny ogień – omówienie czynników wpływających na tor lotu kulki, począwszy od podpięcia magazynka, aż do trafienia w cel wraz z ćwiczeniami strzeleckimi o zróżnicowanym stopniu trudności, uwzględniające rozmaite przeszkody i poziom uczestników.

  • Szkolenie strzeleckie – strzelanie do licznych celów w formie dynamicznej i stacjonarnej przy zmiennym kierunku prowadzenia ognia, które ćwiczy umiejętność przyjmowania różnych postaw strzeleckich, również w nagłych sytuacjach.



GRY SCENARIUSZOWE




  • Drużynowy Deathmatch – klasyczna rozgrywka, którą każdy zna z różnych gier. Idealna na pierwszą rozgrywkę!

  • Capture the flag – zdobądź flagę nieprzyjaciela, ale nie daj się okraść z własnej! Podziel drużynę na dwa zespoły i współpracujcie ze sobą aby zwyciężyć.

  • VIP – zaprowadź VIP’a do wskazanych miejsc, nie pozwól aby stała mu się krzywda. Wymagająca współpracy, ale niezwykle emocjonująca rozgrywka, którą z pewnością będziecie chcieli rozegrać nie raz!

  • Bomba – na terenie gry zostaje wyznaczony bombsite. Strona atakująca ma za zadanie dotrzeć i uzbroić bombę, strona broniąca nie może pozwolić, aby doszło do eksplozji. Szybkość i współpraca są tutaj kluczowe!

  • Zrzut – w czasie walki, w losowym miejscu na polu walki pojawia się zrzut z nadajnikiem. Przejmij go i wezwij ciężkie wsparcie komandosa z kadry!  



​ROZGRYWKA 12H LUB 6H (W PRZYPADKU TURNUSÓW 7-DNIOWYCH)




  • Odprawa Bojowa wprowadzająca uczestników w rzeczywistość gry. Przeniknięcie do jej realiów i przedstawienie zadań przez dowódcę.

  • Wymarsz  – omówienie zadań, rozplanowanie drogi, wymarsz z bazy. Zaczynamy zabawę!

  • Militarna rzeczywistość – nigdy nie wiesz, co Cię może czekać. Znasz tylko swoje zadania oraz informacje przedstawione podczas odprawy. Sytuacja potrafi być bardzo dynamiczna, jak i niepokojąco spokojna.

  • Finał gry - trwająca dwanaście godzin (w zależności od pogody – obejmujące także godziny nocne) misja bojowa w lesie zbliża się ku końcowi. Dasz radę dotrwać do jej końca i żywy wrócić do bazy? 



NA LUZIE




  • Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.

  • Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.

  • Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.



W turnusach 7-dniowych realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży.



W celu zabezpieczenia ewentualnych szkód materialnych wyrządzonych przez uczestników obozu/kolonii, w dniu przyjazdu kierownik pobiera kaucję zwrotną w wysokości 50 zł /os. W przypadku braku stwierdzenia wyrządzenia jakichkolwiek szkód kaucja zwracana jest ostatniego dnia obozu/kolonii.



 



Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu In time:

- Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;

- Bielizna, czyli 5 par cienkich skarpetek za kostkę i jedne grubsze;

- Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;

- Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;

- Karimata i śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;

- Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;

- Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;

- Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;

- Niezbędnik: łyżka, widelec i nóż, czyli element osobisty obowiązkowy;

- Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;

- Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.



Apteczka podstawowa osobista:

- Bandaż.

- Plastry z opatrunkiem;

- gaziki odkażające;

- Mała gaza.



 



ORGANIZATOR ZAPEWNIA: kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.



MOŻLIWOŚĆ WYPOŻYCZENIA REPLIKI NA CZAS TRWANIA OBOZU w cenie 100 PLN.



Repliki do dyspozycji uczestników:



Cyma0.48 - replika AKM

Cyma 0.45 - replika AKSu



Na obóz można zabrać własną replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:



KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 FPS

REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500 FPS

KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS



oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folię przeciwdeszczową.



ORGANIZATOR NIE ZAPEWNIA: masek ochronnych na twarz i zęby z uwagi na względy higieniczne. Jest to obowiązkowy element wyposażenia uczestnika. Prosimy o zabranie własnych masek ochronnych na twarz. Ponadto nie zapewniamy replik - istnieje możliwość ich wypożyczenia na czas trwania obozu.



 



OFERTA WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH:




  • Aquapark, czyli water fun! – Wycieczka do aquaparku Nemo w Dąbrowie Górniczej, w którym skorzystamy z basenów i zakręconych zjeżdżali, zapewniając sobie idealną ochłodę w upalne dni. Koszt wycieczki 110 zł.

    Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto

  • Wspinaczka skałkowa – wraz z instruktorem wspinaczki skałkowej ruszamy na szczyty jurajskich skałek. Będzie moc, siła i oczywiście mega zabawa! Poznacie trochę technik i sprzęt niezbędny do zabawy na skałkach. W końcu Jura Krakowsko-Częstochowska, to jedno z najciekawszych i najchętniej odwiedzanym miejsc do wspinaczki w Polsce. Koszt wycieczki 130 zł.

    Wymagana odzież sportowa oraz lekkie i przyczepne obuwie sportowe. 

    Warunkiem odbycia się wycieczki jest minimalna ilość uczestników, tj. 10 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.  


O OŚRODKU



W ośrodku Zajazd Jurajski zakwaterowani są uczestnicy i uczestniczki wakacji airsoftowych. Porządek i dyscyplina obozów ASG, tu łączą się z idealnie z górskim, leśnym i malowniczym krajobrazem Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Mieszanka to wyjątkowa, ale dzięki niej po wyczerpującym dniu, drużyna airsoftowa zrelaksuje się w pięknym otoczeniu. Dodatkowo skorzystamy w pełni z atrakcji regionalnych skałek i jaskiń.



JAK ŚPIMY?



W 3-, 4-, 5-osobowych pokojach oraz pokojach typu studio z pełnym węzłem sanitarnym, z czego część posiada balkony.



JAK JEMY?



3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja). Obóz rozpoczyna się obiadokolacją/kolacją, a kończy śniadaniem wraz z suchym prowiantem na drogę powrotną. Napoje oferowane są tylko w trakcie posiłków.



ADRES:



Ośrodek Wypoczynkowy "Zajazd Jurajski"

Podlesice 1

42-425 Kroczyce, k. Zawiercie

www.zajazdjurajski.pl


Terminy i ceny 3

02.08 - 11.08.2024 9 dni
Zakwaterowanie: Miejsce w pokoju
2603.00 zł
 / osoba
12.08 - 18.08.2024 6 dni
Zakwaterowanie: Miejsce w pokoju
1753.00 zł
 / osoba
19.08 - 25.08.2024 6 dni
Zakwaterowanie: Miejsce w pokoju
1703.00 zł
 / osoba
Ilość miejsc w promocji ograniczona!

Dopłaty obowiązkowe

Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG)
2 PLN
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP)
2 PLN

Dopłaty opcjonalne

Wypożyczenie repliki
100 PLN
Ubezpieczenie OC UNIQA 7 dni (wyłącznie dla osób powyżej 13 roku życia)
10 PLN
Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji lub przerwania imprezy UNIQA 7 dni
95 PLN
Wycieczka aquapark Nemo
110 PLN
Dieta wegetariańska
120 PLN
Dieta bezmleczna
120 PLN
Wspinaczka skałkowa
130 PLN
Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji lub przerwania imprezy UNIQA 7 dni rozszerzone o choroby przewlekłe
160 PLN
Opieka międzyturnusowa (dotyczy tylko turnusów pod rząd)
350 PLN

Transport

Autokar
Miejscowość Godz. odjazdu Miejsce zbiórki Cena
Dojazd własny 14:00 Dojazd własny Dopłata 0 zł
Poznań 06:00 Poznań Dopłata 300 zł
Leszno 07:15 Leszno Dopłata 290 zł
Wrocław 08:30 Wrocław Dopłata 280 zł
Warszawa 06:00 Warszawa Dopłata 290 zł
Łódź 08:15 Łódź Dopłata 280 zł
Katowice 12:00 Katowice Dopłata 170 zł
Gdańsk 7 dni przed wyjazdem Gdańsk Dopłata 375 zł
Autokar
Miejscowość Godz. odjazdu Miejsce zbiórki Cena
Dojazd własny 14:00 Dojazd własny Dopłata 0 zł
Poznań 06:00 Poznań Dopłata 300 zł
Leszno 07:15 Leszno Dopłata 290 zł
Wrocław 08:30 Wrocław Dopłata 280 zł
Warszawa 06:00 Warszawa Dopłata 290 zł
Łódź 08:15 Łódź Dopłata 280 zł
Katowice 12:00 Katowice Dopłata 170 zł
Gdańsk 7 dni przed wyjazdem Gdańsk Dopłata 375 zł
Autokar
Miejscowość Godz. odjazdu Miejsce zbiórki Cena
Dojazd własny 14:00 Dojazd własny Dopłata 0 zł
Poznań 06:00 Poznań Dopłata 300 zł
Leszno 07:15 Leszno Dopłata 290 zł
Wrocław 08:30 Wrocław Dopłata 280 zł
Warszawa 06:00 Warszawa Dopłata 290 zł
Łódź 08:15 Łódź Dopłata 280 zł
Katowice 12:00 Katowice Dopłata 170 zł
Gdańsk 7 dni przed wyjazdem Gdańsk Dopłata 375 zł

  • zakwaterowanie i wyżywienie 3 posiłki dziennie oraz podwieczorek;

  • realizację programu;

  • opiekę wykwalifikowanej kadry pedagogicznej oraz instruktorów;

  • sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć: 2000 kulek na uczestnika, mundur (na czas trwania obozu);

  • pamiątkową koszulkę;

  • nagrody dla zwycięzców rywalizacji obozowej;

  • opiekę medyczną - pielęgniarka dyżurna (na telefon);

  • ubezpieczenie NNW (20.000zł);

  • składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 2 zł;

  • składkę na Turystyczny Fundusz Pomocowy 2 zł.



  • kosztu wypożyczenia repliki na czas trwania obozu;

  • dojazdu transportem organizowanym przez Vogue Travel;

  • opłaty ubezpieczenia od rezygnacji z obozu;

  • opłaty ubezpieczenia OC (wyłącznie dla osób powyżej 13 roku życia);

  • wycieczek fakultatywnych;

  • gadżetów Vogue Travel;

  • dopłaty do diet specjalistycznych – możliwość wykupienia diety wegetariańskiej (w cenie: 120 zł /osoba / pobyt 7-dniowy; 180 zł /osoba / pobyt 10-dniowy) lub diety bezmlecznej (w cenie: 120 zł /osoba / pobyt 7-dniowy; 180 zł /osoba / pobyt 10-dniowy).



Warning: Undefined array key 3 in /home/apps/wczasyletnie.pl/product.php on line 675

Deprecated: nl2br(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/apps/wczasyletnie.pl/product.php on line 675

Masz pytanie o tą ofertę?

Skontaktuj się z działem informacji porzez ten formularz. Odpowiemy szybko, jak tylko to możliwe.

Podobne oferty