DOKUMENTY UCZESTNIKÓW NA WYCIECZCE - Od 1 października 2021 r. wjazd do Wielkiej Brytanii możliwy jest tylko na podstawie ważnego paszportu. Aktualne informacje dotyczące dokumentów podróżnych można znaleźć na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych:
www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
OBOWIĄZKOWA ELEKTRONICZNA AUTORYZACJA PODRÓŻY - Od 5 marca 2025 r. Wielka Brytania wprowadza system elektronicznej autoryzacji podróży (Electronic Travel Authorisation – ETA). Autoryzacja ETA będzie wymagana od obywateli Unii Europejskiej, w tym obywateli Polski, podróżujących od 2 kwietnia 2025 r. O autoryzację ETA podróżujący występują samodzielnie przez rządową stronę internetową lub za pomocą aplikacji UK ETA. Link:
https://apply-for-an-eta.homeoffice.gov.uk Opłata za wydanie autoryzacji ETA wyniesie 10 GBP ( od 9 kwietnia 16 GBP ) za każdą podróżującą osobę. ETA będzie dokumentem wydanym w formie elektronicznej i będzie powiązana z konkretnym paszportem, dlatego w przypadku jego utraty lub wymiany konieczne będzie wystąpienie o nową ETA. Otrzymanie decyzji w sprawie wniosku o ETA może zająć do 3 dni roboczych.
PROGRAMY I OFERTY IMPREZ DLA SENIORÓW kierujemy do osób w wieku 50+ "młodych duchem", którzy marzą o zagranicznych wojażach w rozsądnej cenie. Na naszych wyjazdach pamiętamy o tym jak ważny oprócz zwiedzania jest odpoczynek przy dobrej kawie i specjałach lokalnej kuchni oraz przyjazna atmosfera. Jesteśmy otwarci na Państwa pomysły i możemy stworzyć program "szyty na miarę ". Poza podstawową ofertą proponujemy dodatkowe usługi takie jak: animacje, wieczorki integracyjne, dodatkowe posiłki, degustacje lokalnych specjałów, bilety do wybranych atrakcji, standard zakwaterowania dopasowany do potrzeb uczestników.
Oferty wysyłamy bezpłatnie i bez zobowiązań. W razie potrzeby możemy osobiście zaprezentować ofertę w Państwa siedzibie lub naszym biurze.
W wyjątkowych przypadkach związanych z terminem rezerwacji, warunkami atmosferycznymi, godzinami lotów lub innych zdarzeń niezależnych od organizatora program może ulec zmianie.
UBEZPIECZENIE Uczestnicy imprez zagranicznych są ubezpieczeni od kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków na podstawie umowy generalnej z firmą ubezpieczeniową SIGNAL IDUNA (sumy ubezpieczenia: KL 10 000 EUR, KR 6 000 EUR, NNW 7 000 PLN, bagaż 800 PLN). Za dopłatą istnieje możliwość zwiększenia zakresu ubezpieczenia do sumy ubezpieczenia wyższej niż ubezpieczenie podstawowe lub rozszerzenia zakresu ubezpieczenia o koszty leczenia chorób przewlekłych.
BAGAŻ – Istnieje możliwość dokupienia większego bagażu podręcznego lub bagażu rejestrowanego – ceny bagażu zależą od przewoźnika, trasy i terminu wycieczki, a dodatkowy bagaż przypisany jest do konkretnej osoby. Ze względów organizacyjnych prosimy o ostateczny wybór opcji bagażu najpóźniej na 14 dni robocze przed planowanym terminem wycieczki – po tym terminie dodanie bagażu on-line może nie być możliwe. Z uwagi na zmieniające się stawki przewoźników, bagaż dodany po wykupieniu rezerwacji, może być droższy niż w bagaż wykupiony przy wystawieniu biletu.
Przypominamy, że w bagażu podręcznym nie mogą znajdować się płyny ani żele czy fluidy w opakowaniach większych niż 100 ml oraz ostre narzędzia (noże, metalowe pilniczki do paznokci, nożyczki, itp.).
WIZZAIR – bagaż podręczny o wymiarach 40x30x20 cm
RYANAIR - bagaż podręczny o wymiarach 40x25x20 cm
ŁĄCZENIE GRUP Jeżeli mają Państwo małą grupę, a chcą jechać na wycieczkę w niskiej cenie, proponujemy połączenie z inną grupą. O szczegóły zapytaj w biurze.
REZERWACJI WYCIECZKI można jej dokonać telefonicznie lub drogą mailową. Dyspozycyjność hoteli i cena przelotu może ulec zmianie oraz wymaga potwierdzenia w momencie rezerwacji.